eigenwijs kindje,...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shanice81, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Vandaag weer een controle gehad bij de verloskundige, wat ik elke keer toch weer superspannend vind!
    Mijn dochter (7) was mee voor de eerste keer ze vond het reuze spannend alles was goed en toen dat moment om het hartje teluisteren...
    wat altijd toch maar weer spannend is/blijft!
    Maar schijnbaar had het kindje er geen zin in, we hebben het hartje 2x heel even gehoort toen hij/zij maar weer verder zwom we moesten er best om lachen de verloskundige zei al duiderlijk 1 met een eigen willetje..
    aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik het hartje maar even heb gehoort maar aan de andere kant lucht het me wel op dat hij.zij gewoon nog lekker aan het genieten is in mijn buik.

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahaha... heel herkenbaar hoor....
    Mijn zoontje was ook zo'n drukke eigenwijze.. die elke keer wegzwom en dat de vk met die doptone over heel mn buik moest crossen.....

Hij is nu 1,5 en nog steeds zo'n drukke stuiterbal....

Kindje wat ik nu verwacht, lijkt (tot nu toe) heel rustig in tegenstelling tot zijn/haar grote broer......

xxmona

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bij mij zwom de kleine vandaag ook steeds weg. wel goed het hartje kunnen horen hoor maar elke keer moest de vk van plek veranderen :) .

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Grappig hé, onze kleine was vorige week zo druk aan het zwemmen en trappen dat de hartslag ook steeds niet te horen was.

5. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    hihi lijkt al echt op zijn/haar vader :D ook zo eigenwijs!

Maar het is wel grappig hoe verschillend de zwangerschappen gewoon zijn,bedoel tijdens de zwangerschap van mijn dochter had ik geen kwaaltjes en ze liet rustig der hartslag horen alleen enkel der geslacht niet daar hield ze telkens der handjes ervoor ;)
    En nu is alles het tegenovergestelde,.hij/zij laat zich niet graag zien of horen hihi.

Veel genietplezier met jullie zwangerschap!

liefs shanice

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb de angle sound in huis, kan je af en toe in bed naar het hartje luisteren. wel even goed zoeken in het begin van de zwangerschap en lager dan je zou verwachten.

misschien een idee, ik zweer erbij, andere weer niet

J

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die van mij is ook zo eigenwijs, maar die zwemt niet weg, maar begint te schoppen tegen de doptone, zo van: opzouten met dat ding! Echt lachen... Aartje naar haar moeder, wat dat betreft, ik was ook altijd al zo assertief als kind, (ging er later af, maar is inmiddels weer terug, :)
    Maar de VK moet regelmatig wat moeite doen om die doptone op de plek te houden dan, LOL.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ik had van de week een nekplooimeting en die van mij hield gewoon zijn/haar arm precies op de nek... handig bij zo'n meting ;)

9. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn

Hahha wel stoer ;)

Deel Deze Pagina