wij zijn aan het kijken voor een leuk kado voor onze kinderen.. nou zag ik de vsmile (van vtech) en vroeg me af of iemand hem al heeft en of dit leuk is.. en of iemand van 2 het ook kan spelen..
ik heb whiennie de pooh Vsmile en mijn zoon vind er niets aan. Ik trouens ook niet. Hij is liever met de WII bezig haha. Ik vind het geen succes in iedere geval maar er zijn ook vast kinderen die het wel leuk vinden. Ik heb mijn zoontje dit jaar blij gemaakt met een karaoke radio. Kan je zelf liedjes opzetten en dan kan die lekker mee zingen. Dat vind hij wel heel leuk Succes met zoeken
Joey moet nog 2 worden en is er niet bij weg te slaan in de speelgoedwinkel! Wij weten dus wel wat we kunnen kopen binnenkort...
ons neefje heeft hem en die vind het wel leuk.. hoewel mama altijd mee moet doen.. en ze hoopte nog wel dat hij zichzelf er mee kon vermaken haha.. mijn dochter is 2,9 jaar en snapt er nog niks van
Hier ligt het nog bij wijze van spreken ongebruikt in de kast. Ze vindt er niet veel aan, ze vindt de Wii wel geweldig. Ze is nu bijna 6 jaar. Twee jaar is nog veel te jong naar mijn mening, met 4 jaar vond ze al meerdere spelletjes veel te moeilijk. Terwijl ze wel goed om kan gaan met de Wii en mama's laptop!
mijn dochter vind hem geweldig, zo leuk zelfs dat we nog 2 spellen hebben bijgekocht. ze weet ook precies hoe het allemaal werk en ze heeft die met microfoon en zingt vrolijk mee. we hebben de spellen winnie de poeh, simba en dora
wij hebben het nog niet gekocht.. ksn ook niet kijken of hij het snapt en het leuk vind.. en vind het jammer dat wanneer we het kopen en hij kijkt er niet naar om.. wachten nu tot het voorjaar en dan kopen we ws een speelhuisje vor in de tuin..
Justin is bijna 3 en heeft m voor sinterklaas gekregen. Voor een kind van 2 is het nog echt te moeilijk hoor. Het kan vanaf 3 jaar maar dan nog is het niet gemakkelijk. Justin vind t al wel leuk om te doen, maar wil dan nog veel hulp hebben.
Yara heeft hem met haar 3e verjaardag gekregen vorige week met de spelletjes Dora en Pooh. Vind het nog wel wat moelijk hoor. De micrfooon blijft favoriet bij de VTECH