eigenwijs of gewoon een bord voor hun kop?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Uiteindelijk bepaal je toch ook zelf wie je in huis haalt? mensen wie je graag op bezoek wilt hebben stuur je een kaartje, en anderen krijgen geen kaartje...

    Een kaartje is toch eigenlijk een uotnodiging? (tenminste zo is het bij ons...)
     
  2. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wij hadden ook geen tijden staan op het kaartje maar wel dat ze moesten bellen voordat ze langskwamen. En iedereen heeft netjes eerst gebeld, ze bleven nooit langer dan 1 uur en anders gaf ik het wel aan.

    Als ik bv gaf, ging ik altijd naar boven.
     
  3. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij zien een kaartje meer als aankondiging van de geboorte en niet zozeer als uitnodiging...moet er niet aan denken om ook al die mensen op visite te krijgen :)

    Wij hebben geen rusttijden op het kaartje gezet, je weet vantevoren niet hoe het gaat lopen en mss wil ik niet eens rusten tussen 12-15 maar tussen 14-16 om maar wat te noemen. Wel staat er op het kaartje dat men eerst moet bellen voor een bezoekje. En de telefoon gaat gewoon uit als we er geen zin in hebben. Bezoek 's avonds doen we nu liever niet, dit omdat we niet willen dat Lotte in haar ritme wordt gestoord..zij moet gewoon lekker kunnen slapen zonder al het gekwek om haar heen.

    Na de geboorte van Lotte is er 1 heel onbeschoft geweest, nl. een van mijn schoonzussen. Zij moest en zou langskomen want haar zoontje wilde Lotte zien. Dat mens heeft 6 keer gebeld (ik nam niet op) en besloot toen maar gewoon langs te komen. Ze heeft verdorie 15 keer aan de deur staan bellen (heb geteld) :evil: DAT VIND IK DUS ONBESCHOFT!
     
  4. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk dat je er zelf ook een beetje strikt mee om moet gaan en duidelijk zeggen: Zo jongenbs, ik gooi jullie eruit, want ik moet nu echt weer even plat.

    En de bel en de telefoon op vaste tijden uit doe ik hier gewoon. Mensen die niet willen horen.... pech gehad. Jij bent straks helemaal kapot joh, dat hou je niet vol. Beetje zelfbescherming invoeren meis!
     
  5. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nu ik dit zo allemaal lees denk ik erover om maar gewoon een kraamfeest te geven, ben je in 1x overal vanaf.... maarja eerst maar zwanger zien te raken en dan zie wel verder.

    wel heb ik 1 vraagje; hoelang en hoevaak kwamen/komen jullie (schoon)ouders per week/dag.

    Liefs Roshi
     
  6. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    die kwamen iets langer alleen als ik het aankon natuurlijk, maar in het ziekenhuis gewoon op de bezoek tijden.

    ik zou voor de 2e keer ook een kraamfeest doen ben je er meteen vanaf!

    succes met zwanger worden :D
     
  7. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dank je wel! jij gefeliciteerd met je :baby: dochter!
     
  8. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Ik zit met grote ogen sommige verhalen van jullie te lezen.
    Ik sta perplex, hoe brutaal kunnen sommige mensen zijn zeg pfffff.
    kan me helemaal voorstellen dat je dan echt geirriteerd bent.
    Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal gegaan zoals ik had gedacht maar dat mensen "gewoon" langs komen zonder te bellen, gelukkig niet nee.
    groetjes
     
  9. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij hadden niets op het kaartje staan. En bezoek ging prima. Iedereen heeft vooraf gebeld en overlegd. En te lang bezoek heb ik ook niet gehad. Wel even last gehad het eerste weekend. Het voeden liep toen heel slecht. Daarom moest ik kolven. En dat wil dus niet met je ouders en schoonmoeder op de slaapkamer. Dus die heb ik er lekker uit gestuurd.

    Ik zou zelf zeker mn mond open trekken als ik ergens last van had. Het is mijn leven met mijn kind. En geen begrip, ach, dat is dan hun pech. Ik voelde me na de bevalling wel heel veel beter dan daarvoor. Dat scheelt natuurlijk wel. Dan hoef je niet zo snel mensen weg te sturen of pas later een afspraak te maken.
     

Deel Deze Pagina