Gezocht: Tips voor je trouw en verlovingsring Mijn handen lijken wel op de handen van dat witte Michelin mannetje. Nu met 31 weken op de teller krijg ik mijn ringen niet meer om (ik heb ze vorige week in het ziekenhuis nadat ik weer een dagje was opgenomen) afgedaan. Ik vind het zo zonde van mijn trouw en verlovingsring. Wat kan ik nu tegen de plofkip handen doen of wat doe ik met mijn geliefde ringen. Om mijn nek hangen (zou logisch zijn) zit er niet uit. Dan lijk ik wel op een buldog met een naamlabeltje. Ik heb ze net toch stiekem weer omgedaan met vaseline maar nu zijn mijn vingers net blauw/ rode opgezeten worstjes. Dus zo snel weer afdoen met zeep. Maar ik kan/ durf niet zonder trouw/ verlovingsring de deur uit. Na nooit ringen gedragen te hebben voelt het missen van deze twee ringen als een stukje van mijzelf en mijn man??? Ik weet het raar.... Dus alle tips zijn welkom!!!!
Als je je vingers wilt behouden en je ringen toch wilt dragen toch aan je ketting hoor. Wat boeit het nu dat het niet mooi is? Desnoods doe je je hanger eraf en alleen je ringen eraan. Of je doet ze met een speld aan je kleding of zo. Of je draagt ze in je zak.
Snap je gevoel wel een beetje, maar het is echt beter de ringen af te doen, straks moeten ze nog doorgeknipt worden, dat is helemaal zonde! Ik zou ze dus afdoen, wellicht even aan een ketting doen die je om je nek draagt als jij je daar prettig bij voelt. Dus.....niet eigenwijs zijn!
Ik heb ze ook gewoon afgedaan en opgeborgen.... Kan ze straks meteen na bevalling weer om die paar weken vind ik niet zo interessant
Hmmm, ik vond die ringen toen ik ze net had irritant maar zo der voel ik me "naakt". Klinkt super vaag I know. Heeft iemand de ringen om een armbandje? Ik en kettingen.... Überhaupt sieraden.... Haha denk dat ik er toch maar aan moet geloven voordat ze inderdaad eraf geknipt moeten worden. Met hoeveel weken hadden jullie hier last van?
vorige keer was ik hoogzwanger in de zomer en toen heb ik er ook zo mee getobd net als jij Ik probeerde iedere dag een keer om mn ringen af te krijgen en als het zonder urenlang wrikken ging, deed ik ze weer om, dan durfde ik het nog wel een dagje aan Uiteindelijk heb ik ze met 36 weken afgedaan en op mijn nachtkastje gelegd. Ik ben verder ook echt niet van de sieraden! Ik was bang dat ik armbandjes of kettingen kwijt zou raken als we ineens naar het zkh zouden moeten Maar als ze op je nachtkastje liggen zijn ze in elk geval snachts dichtbij je
Ik vond het ook jammer om mijn trouwring af te doen, maar het ging echt niet meer. Tegen beter weten in toch nog een paar keer geprobeerd maar ik kreeg hem maar tot mijn knokkel. Dus hij ligt nu netjes al een paar weken in een ringendoosje in mijn nachtkastje te wachten.
Het alternatief is dat straks je ringen eraf geknipt moeten worden. Dan gaan ze kapot. Ik denk niet dat dat is wat je wilt. Ik heb ze ook afgedaan en om mijn nek gehangen. Fraai is anders, maar het deed gewoon pijn. Dus gewoon afdoen die ringen en om een ketting hangen. Niet zo eigenwijs doen, het is maar voor eventjes.
Ik doe mn trouwring sinds deze week niet meer om. Tot die tijd ging het nog prima. Voelt wel kaal, maar van de week kreeg ik de mijne bijna niet meer af dus wil ik geen risico lopen dat ik hem straks helemaal niet meer af krijg. Ik zie nu ook dat ik veel meer vocht vasthou. Bij mn vorige zwangerschappen was dat al eerder, maar dat was in het voorjaar/zomer. Ik doe hem ook niet om mn nek omdat ik andere sieraden op dit moment ook niet kan verdragen, krijg overal jeuk van. Doe alleen mn horloge om en dan ben ik klaar (wel lekker makkelijk!)
Ik moest bij mijn vorige zwangerschap mijn trouwring al met 25 weken afdoen ivm opgezwollen vingers. Heb hem toen aan een kettinkje gehangen zodat ik 'm toch dichtbij had. Mooi is anders, maar beter dan dat je ring straks doorgeknipt moet worden!
Ik heb mijn ring vandaag (31 weken) ook af moeten doen. Eerder had ik hem altijd om mijn middelvinger. Een aantal weken terug toch maar om mijn ringvinger gedaan voor de zekerheid, en toen zat hij nog aardig losjes. Maar nu zijn mijn vingers zo erg opgezwollen dat ik hem al amper meer af kreeg haha Mijn vriend vind het niet zo leuk dat ik hem af heb gedaan... Maarja het is natuurlijk nog erger als ie doorgeknipt zou moeten worden.
Ik ga opzoek naar een passende ketting waar ik ze aan kan hangen. Hoop op een leren koordje oid waar ze aan kunnen hangen (knoopje erin?!) heb een Pandora ketting maar daar blijven mijn haren in hangen, dus die doe ik nooit om. Vandaag eens even langs bij de juwelier.
Balen!! A met olijf olie geprobeerd? Ik heb ze nu om een stoffen koordje hangen met drie dubbele knoop. Blijft niet in mijn haren hangen en je hoort ze niet klingelen. Nu is het prima zo.