roze wolk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door EvdP, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    hALLO,

wie heeft ervaring met echobureau de roze wolk? Dachten ze gister bij babyvision te zien dat ik een jongen zou krijgen ( Was wel van de achterkant bekeken, kleine wilde het niet laten zien) Vanavond was ze er van overtuigd voor 90 procent een meid...en ik zag ook nergens een pieleke....zou ze t goed hebben...ik hoop het zo want ik heb 2 boys en een meid zou heel leuk zijn...

gr

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Als je er niet op vertrouwd laat je nog een echo maken,:D:D

3. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    vandaag int ziekenhuis geweest en een echo gehad....de vwrloskundige wilde het niet mer zekerheid zeggen maar dacht ook echt een meid te zien en zei dat ik wel alvast rokjes kon gaan kopen.....moet ik hier maar vanuit gaan als t nu al 2 keer gezien is of kan t toch nog een jongen zijn....Ik durf niet zo goed blij te zijn ,maar t lijkt me echt super een meid na 2 jongens.... wat denken jullie?

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou dan kan je er wel van uit gaan toch,
    anders kun je onzeker blijven,want je hoord ook vaak dat ze het fout raden dus ja :D:D

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    in mijn album staat een echo van ons meisje, de gyn was 100% zeker dus als die van jou er op lijkt :) heb je geen foto'tje?

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Was het niet bij jou dat ze bij je 2e zoontje ook een paar keer meisje dachten?
    Heb je geen duidelijke echo foto?

7. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    met hoeveel weken heb je die echo laten maken ?

8. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    nou ik heb geduldig afgewacht tot vandaag, vanmiddag de 20 weken echo gehad..had al het een en ander roze gekocht met de gedachte dat ik t nog terug kon brengen...maar volgens deze vrouw is het toch echt 100 procent een meisje...JOEPIE! vind het echt super na 2 jongens , al is het ook wel een raar idee...herkenbaar?

gr

9. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Het is zeker een raar idee..! ;) Wij krijgen een zoon na drie dochters en het idee dat er een piemel in mijn buik zit is echt....... Ja geef dat gevoel maar eens een naam! :) En al die blauwe kleertjes, dat ben ik niet gewend.. En hoe moet ik een jochie verschonen?! Leren plassen op de wc?! HELLEEEEEEEEPP! :) Nee, het is heel leuk hoor, maar wel totaal anders.. Ach, bij ons is het echt de laatste nu en het is een mooie afsluiter dat we toch nog een zoon krijgen! ;)

Liefs
    Esther

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Daya ze zeggen dat jongentjes makkelijker te verschonen zijn dan meisjes :D

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou ik vond een meisje juist makkelijker :)
    Dat was gewoon veeg veeg.
    Bij mijn zoontje moest ik heel erg wennen, dan moest je echt alles opzij doen om schoon te maken.

EvdP, gefeliciteerd met je meisje :D

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Derona, dat is afwachten dan maar he hahaha!

Dat idee heb ik dus ook, ik ben denk ik alleen maar bang dat ik een hem pijn doe aan zijn zaakje! :confused: :) En een meisje is inderdaad gewoon veegveeg..

Liefs
    Esther

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja dat zou ik waarschijnlijk andersom hebben :D

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja ik moest echt wennen hoor, vond het heel vreemd om z'n zaakje aan te raken :) en opzij te duwen. :)

15. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    :) Hahaha ik kan het me voorstellen! Een vriendin van me heeft een zoontje (2,5jr) en die heb ik ook weleens verschoond.. En dat waren dan nog maar plasluiers (en geen geklooi met doekjes en poep tussen plooien) maar hemel, ik wist niet waar ik Het Ding moest laten joh! :oops: :) Ach, waarschijnlijk went het snel, maar ik vind het vooralsnog gewoon nog even een raar idee.. :oops:

Liefs

Deel Deze Pagina