Welk speelgoed mee op vakantie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Decca1980, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    In juni gaan we op vakantie naar Frankrijk. We verblijven in een stacaravan op een camping. Ons meisje is dan 15-16 maanden.
    Uiteraard nemen we een zwembadje, emmertje, schepje etc mee. Maar er zullen misschien ook druilerige middagen zijn waarop we binnen zitten.
    Hebben jullie tips voor speelgoed wat we mee kunnen nemen? Ze speelt nu vooral met grote dingen als de Little people boerderij en een poppenwagen. Die ga ik niet meenemen in de auto.
    ik denk aan een doosje duplo en de little people dierentrein voor een dosis speelgoed met geluid. Maar ik ben benieuwd of er hier nog geniale tips zijn?

2. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Wij gaan in juni naar Spanje met de auto en dan moet er inderdaad wat mee om te spelen. Nemen wat van haar eigen speelgoed mee en ik ga wat nieuwe dingetjes kopen die ze dan uit mag pakken in de auto. Zat te denken aan een magisch tekenbord, potloodjes met kleurboek en een puzzel. Van V-Tech hebben ze vaak ook leuk, wat kleiner speelgoed. Heb laatst bij de Kruidvat een microfoon gekocht van V-Tech met allemaal dierengeluidjes en liedjes en een speelgoed fototoestel. Binnenkort maar even verder kijken :D....

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Neem puzzels mee van 2 a 3 delen van djeco bijv of andere.
    Verder neem gewoon up to date waar ze mee zal spelen tegen die tijd.
    Ook tekenblok, stiften, verf, klei is erg goed etc

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Weet je wat ook leuk is, zo'n speeltentje! Is vaak heel klein op te vouwen en zorgt voor veel plezier. Een eigen plekje voor t speelgoed

5. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Mijn ervaring is dat ze maar weinig speelgoed nodig hebben. Zelfs op druilerige middagen op de camping. Wat rommelen met het kampeerservies is dan vaak al genoeg. Verder gewoon wat nieuws meenemen,zodat er nog wat aan te ontdekken is.

6. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Idd gewone spullen die er al zijn vinden ze vaak geweldig, pollepel, pan, bekertjes bijv

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Kijken wat dan 'in' is bij jullie kindje. Hier gaan in ieder geval favo-speeltjes mee, zwemspul, zandspullen, kleurtjes en papier en een bal(!).

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik zou zeker niet meer meenemen dat wat je al opgenoemd had. Mijn ervaring is ( zeker als ze zo klein zijn ) , dat ze helemaal niet met het meegenomen 'speelgoed' spelen. De wasknijpers, de potten en pannen, zijn vele malen leuker!

9. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Misschien nog een bal en een stapeltoren (bijv die van ikea neemt amper ruimte in).
    Een leuk boekje (of meer) en een toettoet auto oid?

Deel Deze Pagina