Lieve allemaal, Volgens de berekeningen ben ik nu bijna zes weken zwanger. Afgelopen zondag, nu dus zes dagen had ik voor het eerst een druppel bruin bloedverlies. De afgelopen dagen heb ik elke dag wel bruin bloedverlies gehad. Niet constant maar wel een paar keer per dag en soms ook wat meer dan een of twee druppels en heb toch ook wel een inlegkruisje nodig. Zonet ontdekte ik wat helderder rood bloed. Ik ben echt ontzettend bang dag het mis is/gaat. Echter heb ik (nog) geen last van (menstruatie) krampen. Wel heb ik de hele week al laat van mn darmen, begin van de week kon ik ook niet naar het toilet maar dankzij de roosvicee laxo gaat dat nu weer beter. Ik heb al gebeld met de vk maar zij kunnen nu nog niet veel voor me doen. De eerste echo staat gepland op 7 juli as. Komt iemand dit bekend voor? En vooral omdat het nu al een week dagelijks is dat ik wat verlies. Pfff.., wat een stress en onzekerheid
Het bloedverlies kan inderdaad met obstipatie samenhangen - zolang het niet veel is hoeft het niets te betekenen. Hoe is het nu met je? Snap dat je er mega onzeker van wordt, is ook echt niet leuk!
Ik voel me echt vreselijk onzeker en bang. Vanochtend bij het opstaan kwamen er wel weer aardig wat rode bloeddruppels uit. Daarna met de hond een stuk gelopen en niks verloren. Het lijkt alsof er alleen bloed uitkomt als ik kracht zet om te plassen. Ik heb nog steeds geen menstruatiekrampen en mijn stoelgang is door de roosvicee laxo wel weer goed op gang. Dinsdag ga ik op vakantie wn wil morgen toch bellen met de vraag om een echo. Jij bent iets meer dan een week verder zie ik. Heb jij kwalen?
Het gebied "daaronder" is nu erg goed doorbloed dus kan best zijn dat je doordat je kracht zet er wat vaatjes scheuren. Zou zeker even een echo vragen anders ga je met zon rot gevoel op vakantie! Je kan anders ook nog privé in een echo centrum er een laten maken mocht het bij de VK niet kunnen. Ja kwalen, niet echt. Voel me niet fit en niet zo lekker maar in vergelijking met de zwangerschap met m'n zoontje is het helemaal niets! Maakt me ook onzeker.. gelukkig over een week een echo want op het moment voel ik me niet echt zwanger.
Wat een onzekerheid! Niet leuk! Mijn beste vriendin (studeert nota bene voor gynaecoloog) had tijdens ik geloof de eerste drie vier weken dagelijks bruin- en bloedverlies. Haar zoontje is nu 5 maanden! Dit om je op te beuren! maar snap je gevoel super goed! Ik ben bij elk krampje ook meteen in de stress. Ik zou inderdaad vragen om een echo en als je m niet krijgt zou ik ook zeker overwegen om er dan zelf voor te betalen. Ga je toch lekkerder op vakantie!
Dankje wens09. Ik ben bang dat het voor mij een miskraam wordt. Dat gevoel heb ik gewoon. Als ik op het toilet zit dan vloei ik gewoon. Terwijl als ik loop of andere dingen doe bijna geen bloedverlies heb. Stolsels ben ik tot op heden nog niet tegen gekomen en echt krampen heb ik eigenlijk ook niet. Wel wat een zeurderig gevoel in mn schaamstreek en rondom liezen en wat last van onderrug en bovenbenen. Misschien zijn dat voor mij wel de tekenen ipv buikkramp Ppf.... Ik kan alleen nog maar huilen. Zo blij waren we om weer zwanger te zijn na de missed abortion vorig jaar en nu dit
Ach meid, wat erg. Het hoeft natuurlijk nog niet het einde te betekenen he. Ik heb tot 14 weken zwangerschap bloedverlies gehad. Eerste echo uiteindelijk gekregen rond de 7 weken en dacht echt dat het over was, maar neehoor, gewoon een beepje. Dus het kan misschien nog wel. Had ook echt geen klein beetje bloedverlies. Heb je nog een test gedaan? Soms kun je het al zien aan aflopende testen. Maar hoop het niet voor je hoor!
Wat fijn dat het bij jou toch nog goed was gekomen. Moest jij ook echt maandverband gebruiken? Ik zou het denk ik wel afkunnen met een inlegkruisje maar durf het niet aan. Jouw verhaal geeft me een klein beetje moed. Ik heb nog geen test weer gedaan. Zou het al zo snel aflopen dan? En is het erg als er war bloed bij de urine zit als ik een test ga doen?
Denk niet dat het bloed uitmaakt, zou wel echt die echo laten maken - deze onzekerheid (al helemaal met voorgeschiedenis) is echt verschrikkelijk, dan heb je in ieder geval wat duidelijkheid... sterkte meis!
En??? weet je al meer?? Heb zo hard voor je geduimd en duim hier nog even door hoor, voor de zekerheid.
Dankje wel. Lief. Helaas mocht het niet baten. Op de echo was niks meer te zien. En de vk gaf aan dat ik al op het "einde" van de miskraam zit, mijn baarmoeder is alweer zo goed als schoon. Ben zo verdrietig dat het zo is gelopen Maar blij dat mijn lichaam het zelf heeft afgestoten en ik niet zoals de vorige keer bij 13 weken de mk moest opwekken.