Eigenwijze hork!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dat jij dat over je heen laat komen.
    Ik had allang gebeld, ik weiger het om in mijn eigen huis in de kou te zitten.
    Wil vl dat, gaat hij maar buiten zitten.
    Dus ik vind dat je er zelf ook wel schuld aan hebt, door niet het heft in eigen handen te nemen.

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Billenkoek!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm mannen,er nesteldrang? Volgens mij is het gewoon een permanent mannekwaaltje.
    Er zit ook een soort lipje bij je thermostaatknop...
    Als dat vies is blijft het vast zitten ipv dat het water doorlaat.
    Hoef je zelfs geen nieuwe knop aan te schaffen dus.

Ben benieuwd wat de cv monteur gaat zeggen :)

Hier ook zo'n eigenwijzert... Zitten hier al meer dan een jaar met een stortbak waarvan je het kraantje dicht moet draaien na doortrekken omdat hij blijft doorlopen.
    Volgens manlief heeft hij het WEL gemaakt maar krijgt hij enkel de deksel er niet meer op....
    Maarja ondertussen knoeien we dus nog steeds met dat kraantje :)
    En iemand bellen mag niet want hi is toch gemaakt? :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Nou, ik had gewoon gebeld hoor, jammer dan dat zijn ego misschien een beetje gekrenkt wordt.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Oei heel jammer want waarschijnlijk was het euvel met ontluchten opgelost geweest.

Toevallig gisteren mijn man naar de kamer van mijn zoon gestuurt. Hier werden ook de buizen wel warm maar de verwarming niet. Dus eerst met het simpele beginnen, ontluchten dus en daar zat me toch een lucht. Daarna de boel weer bijgevult en de verwarming deed het weer.

Hoop voor je dat hij al te veel schade heeft aangebracht, aan de andere kant misschien krabt hij zich dan de volgende keer (na het zien van de rekening) even achter de oren voordat hij met slopen begint.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mannen zullen altijd eerder zelf iets willen oplossen dan dat ze het aan een ander overlaten. Als hij dat niet zelf doet, voelt het voor hem als falen ;) Alleen hij vergeet wel even dat hij het dan wel zelf moet kúnnen haha

Gaat het eigenlijk alleen om de knop, of om de hele kraan ? In de knop moet een pinnetje zitten, daar kan vuil tussen zitten waardoor het niet lukt.

Maar erg irritant dit! Hopelijk is het nu alleen koud in die ene kamer...

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vroeger hadden ze ook geen verwarming dus snap niet goed waar je je druk om maakt! Een kruik doet wonderen net als een wolle deken en een dikke pyjama.
    Hier ook geen kachel in de babykamer die zit er simpelweg gewoon niet en ook slecht geisoleerd maar toch haal ik ons propje iedere ochtend er lekker warm uit!

8. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Gewoon iemand bellen... Vorige week zaterdag was onze cv ketel uitgevallen, dus geen warm water en geen verwarming. Beneden is het super goed geisoleerd dus had enkel een paar kaarsen nodig+de tv om het warm te houden, lekker knus samen gezeten op de bank onder een dekentje. De badkamer en de slaapkamers zijn minder goed geisoleerd dus kort een electrisch kacheltje gebruikt en de deuren goed dicht gehouden. Zoontje had er weinig last van en de maandag erop hebben ze het gemaakt. Onze slaapkamer hebben we bewust niet op die manier warm gehouden, we kunnen er toch tegen. Hadden wel het geluk dat het buiten niet zo koud was, maar nu zouden we waarschijnlijk een paar kruiken erbij gebruiken ofzo.

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En geen wasmachine, tv, koffiezettert, auto, stijltang, zeven-gaten-boor, mini-SD én geen zoetjesdispenser...

Maar dat wil niet zeggen dat je er niet om verlegen kunt zitten, toch?

Laat TS toch lekker haar gal spuwen. Haalt de druk van haar keteltje. Anders krijgt die arme vent van haar er gruwelijk van langs, want volgens mij is Zara een verdomd gevaarlijk hormonster...!

;)

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    ik denk dat ze toch echt geen verwarming in het hele huis heeft.
    in de babykamer deed ie het niet en dat wilde ze uitstellen tot de ketel in maart nagekeken zou worden.
    waarschijnlijk heeft hij de kraan eraf gehaald, het water uit de buizern laten lopen. er moet dus echt weer een kraan op om het systeem weer dicht te krijgen denk ik.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hhaaahhbahhhaa!!!!

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als ie hem had afgedopt dan had hij de installatie weer kunnen vullen en had jij warm water en verwarming gehad.
    Mijn vader is cv monteur dus geen problemen gelukkig maar als ik er zo had bij gezeten had ie pech gehad en had ik iemand gebeld.

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Handig die mannen die denken overal verstand van te hebben en alles te kunnen. :p

Heb je inmiddels gebeld met een monteur? :D

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hahahahah, wat is dát nu weer voor vergelijking, vroegah.....
    Ik heb die cv tochbniet voor niets... Vraag me af of jij je was handmatig wast, want dat was vroeger ook zo!
    En die papieren luiers slaan natuurlijk ook nergens op, gewoon lekker alle luiers en maandverbandjes met de hand wassen.
    Ik mag toch wel even klagen? Mijn man was gisteren even een hork, maar wel een hele lieve hoor!!;)
    De monteur is nu bezig en ik heb het vandaag nog niet koud gehad, zolang ik maar in de woonkamer bleef , daar staat een electrisch noodkacheltje.:)

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahahaha, ja hoor met een kruik verwarm je gemakkelijk je hele huis... ;)

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

#36 Amfy, 14 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2013

nee vroeger hadden ze een KACHEL weet je wel waar je hout in gooit en in brand stak? en een kolen stoof om je bed te verwarmen.
    je gaat toch niet kou lijden in je eigenhuis jij bent gek!

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha "vroegah" wat een vergelijking, is toch niet gek dat je met dit weer normaal je verwarming wil , nee ik snap TS goed, echt typisch een mannenactie (wel een beetje grappig als je achteraf dan ziet hihi)

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

zoiets ja hahaha alleen dacht ik zal een beetje aardig blijven :p

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hopelijk is het snel overal weer warm TS! Mannen.. :')

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    haha ik zou toch even iemand bellen want zo kunnen alle leidingen bevrieze en dan is je man nog langer bezig... ;)

Deel Deze Pagina