hihi - mannen!!! leuk is het niet, maar het is weer zo stereotype. Die van mij is het afgeleerd. De laatste keer dat hij perse iets zelf wilde doen, heb ik 'm zo hard uitgelachen dat hij het licht zag en eindelijk nu zijn tekortkomingen durft toe te geven (3,5 uur bezig geweest om een kabelgootje om de schouw heen te leggen - totale lengte 2,5 meter met 2 hoeken van 90graden ... ). Mijn man heeft andere kwaliteiten, en klussen is daar duidelijk NIET 1 van. Zo kan hij kan wel heeeeeeeel goed de klusjesman bellen om het op te lossen
Had mijn man kunnen zijn want die wil ook alles zelluf oplossen.Op de baby kamer hadden we een lekkage en dat wilde die ook zelluf oplossen.Toevallig kende ik een loodgieter zzp'er en die heb ik ingeschakeld en voor nog geen 60 euro probleem opgelost en lekkage verholpen. Ik heb een keer een hele slechte ervaring gehad nadat manlief zelluf iets wilde oplossen.Heeft enorm veel geld gekost en voor flinke ruzies gezorgd dus dat liet ik niet nog een keer gebeuren. Mijn vent is best een handige gozer maar hij kan niet alles en dat moeten ze ook maar accepteren. Afgelopen weekend deed de tv het niet bij ons en manlief was er niet ivm werk en toen heb ik ook mijn zwager gebeld om het op te lossen.Ik heb geen zin om straks met kortsluiting oid te zitten. Ik vind het een enorm irritant trekje ieder geval.
toch is het wel aandoenlijk hoor, stamt denk ik nog af uit het stenen tijdperk haha. Gelukkig is er weer warm water en de cv doet het weer, jippie!