*even klagen* We hebben hier een grote werkkamer, maar straks met de komst van nummer 2 geen logeerkamer meer. Daarom hebben we besloten op de werkkamer een slaapbank te zetten. Handig als we bezoek krijgen of als een van ons ziek is, dan kan de ander rustiger slapen. Nu heeft manlief een hoekslaapbank bij de ikea gezien. Leuk ding, dus we gaan hem kopen. Ik keek en zag op de site dat de bank voor 40 euro bezorgd kan worden. Ik wou hem dus laten bezorgen, maar manlief vind het te veel (extra) geld en wil hem halen. Het bestaat uit 3 pakketten van 32, 35 en 39!!! Kilo. Hij denkt dat ze wel in onze auto passen (station) ik denk van niet. Daar een aanhanger huren is ook 15 euro. Ik heb hem al gezegd dat ik het niet zie zitten. Ik ben zwanger, iemand moet zoonlief in de gatenhouden en die pakketten zijn veel te zwaar om in je eentje te tillen. Maar manlief vind die 40 euro (en een week wachten) te veel en heeft nu in z'n kop om hem morgen te gaan halen. Ompraten gaat me niet meer lukken, weigeren mee te gaan leidt tot ruzie maar als ik mee ga wordt het ook ruzie want ik heb hem gewaarschuwd dat het te groot en te zwaar is. Waarom heb ik toch ook zo'n eigenwijze vent? *klaagzang uit*
Eerlijk? Ik zou ze ook gewoon inladen, lijkt me best te kunnen. Je laadt ze op een kar, tilt ze iets op aan 1 kant en schuif ze zo van de kar in de auto.
Gewoon inladen hoor! Laat hem lekker zelf sjouwen, zal hem leren..en qua kilo's is het prima te tillen.
Gewoon proberen. Pakketten zijn niet echt zwaar. En neem je gsm mee. Lukt het niet kan je een foto maken en hem altijd die foto laten zien als hij niet naar u wil luisteren
Dat tilt een beetje man toch zo op. Ik zie geen probleem. Hooguit qua lengte. Omdat het ook nog maar 1 kant tillen en en dan schuiven is is het nog lichter.
Ik had ze ook lekker laten bezorgen hoor, maar daar heb je niet zo veel aan Meegaan dan maar, en zwijgzaam toe zien of het hem wel of niet lukt. Ik zou iig zeker niet mee gaan tillen.
Kwa gewicht valt t wel mee toch? Hij zal het toch ook sowieso naar boven moeten tillen.. Die paar cm van karretje naar auto moet wel lukken hoor . Desnoods rijdtie 2 keer (weet niet of de Ikea ver bij jullie vandaan is?). Kan jij mee, stel dat hij het in 2x moet doen, wacht jij met het overgebleven pakket bij de snackhoek bij de uitgang, met een pizza/broodje/ijsje. Ik zou voor zo iets simpels ook geen 40,- willen uitgeven.
Niet zoveel beren op de weg zien hoor! Je gaat gewoon lekker mee, zorgt voor jullie zoon, en als hij hulp nodig heeft met tillen moet hij maar een vriendelijke voorbijganger lief aankijken, want jij bent zwanger en moet niet teveel tillen. Geen zorgen, komt goed!
Ik denk ook dat jullie die de auto moeten krijgen. En je kunt toch wel ff meehelpen? Je bent net 15 weken zwanger.
Komt echt wel goed! Als je man ook op een forum zit, plaatst hij waarschijnlijk net zo'n topic als jij, maar dan waarom zijn vrouw zo eigenwijs is
Ik zou je man lekker dat ding laten ophalen! Haha als hij zegt dat het kan.. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje apen en beren ziet......
Haha, heerlijk dit Je man is er van overtuigd dat het gaat lukken, dus ik zou zeggen: laat lekker gaan! Het komt wel goed. Ze kunnen best wel wat hoor, die mannen
Wij doen altijd alles passen, meten en beetje proppen en tot nu heeft alles altijd gepast.... niet vragen hoe hoor!
Ik ben hier de eigenwijze en deze pakketten had ik alleen wel getild hahaha. Maar als ik het dus niet zou doen, zou ik niet mee gaan. Dan maar ruzie.
Oh wat vreselijk herkenbaar!!!! Altijd die Ikea hè? Hier ook zo. Ik wilde zo'n vakkenkast hebben (weet de naam niet, doet er ook niet toe) en ik vond die verzendkosten asociaal duur en we waren het er unaniem over eens dat we het zouden gaan halen. Dus ik vroeg: past dat eigenlijk wel in de auto? Mijn partner: ja hoor, dat kan wel. Ik van: maar anders lenen we je vaders auto of zelfs de bestelbus, dan kan het sowieso. Zeg het maar, dan regel ik het wel. Mijn partner: nee, het past wel, echt waar. Dus ik van: *dit* zijn de afmetingen, hè? Dat je het weet. Hij: JAAAHAAAAA, waarom geloof je me nou niet? Dus wij naar de Ikea toe, we regelen het hele gebeuren. Ik liep maar een beetje van: ohjee, ohjee, als dat maar gaat passen. En we hebben de kast en we lopen de Ikea uit over het parkeerterrein en vervolgens zegt mijn partner: volgens mij gaat het dus écht niet passen Dus ik van: jaa daaahaaag, je zei dat het pastte, nu moet en zal het passen ook! Je zoekt het je maar uit. Regel het maar Uiteindelijk ook wel gelukt, maar je moet niet zien hoe. Dat was wel even puzzelen met een 3-deurs peugeotje.
Qua gewicht moet het makkelijk kunnen. Zelf kan je denk ik ook nog wel een handje helpen. Maar qua ruimte lijkt het me verstandiger dat hij alleen gaat. Kunnen banken plat en moet het vast passen.