Afgelopen maart hebben we onze vorige hond in moeten laten slapen en het begon toch weer te kriebelen. Dus afgelopen zaterdag hebben we spikey opgehaald, een kruising border collie en een Amerikaanse stafford
Scheetje!!! Wel een heel pittige kruising, een ras die enorm veel moet werken en een ras die lastig is met andere honden. Neem aan dat je er verstand van hebt als je hem in huis haalt Echt een mooi beestje!
We hebben er inderdaad goed over nagedacht en de karaktereigenschappen van beide rassen bekeken. Zowel vader en moeder zijn zeer sociale honden
Wat een schattie zeg! Heb je toevallig het hondje in Enschede opgehaald? Mijn zwager gaat namelijk vrijdag 2 hondjes ophalen waarvan er 1 er precies hetzelfde uitziet en ook van deze kruising is.
Leuke pup om te zien.... !!! Maar oei wat een kruising! Dat wordt hard aan de bak. Met wat pech heb je een drijvende, fixerende, hondagressieve hond met wat jachtpassie en een hele sterke hond die ook nog fysiek en mentaal flink uitgedaagd moet worden zou niet mijn keuze zijn geweest. Maar ik hoop dat het mee gaat vallen...
Ziet er mooi uit! Houd van die kleur. Ga je er ook wat mee doen naast waarschijnlijk een puppy cursus? Een sport bv? Denk dan zo'n kruising dat heel erg kan waarderen en eventueel ongewenst gedrag kan voorkomen