Eigenwijze vent

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hoooo eens!!! Mijn tablet liet zien dat er maar 1 pagina met reacties was. Maar nu ineens is het verhaal alweer een stuk verder.

Mijn reactie is dus mayonaise...

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Haha, ik lag even in een deuk.

OT fijn dat het zo opgelost is. Ik vond die 40 euro ook echt teveel om te laten bezorgen. En die kasten zal ie echt nog wel boven zetten.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je doet alsof je morgen moet bevallen, waarom moet het direct naar boven.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ehh omdat ze het graag uit wil pakken ? Dat is toch niet zo raar als je nieuwe spullen hebt. Dan wil ik het ook zo snel mogelijk uitpakken. Maar dat zal ook wel raar zijn..

5. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Fijn dat 't opgelost is. En goede oplossing dat hij samen met een vriend is gegaan. Dat het nu in de garage staat, zou ik ook irritant vinden eerlijk gezegd. Als ik iets nieuws heb, wil ik het graag weer bekijken enzo. :) EN je bent toch ook gewoon benieuwd hoe het staat, lijkt me.

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Het moet naar boven omdat het nu in de weg staat. Ik kan er met de fiets niet uit, ik kan niet bij een deel van m'n spullen en boven heb ik plek vrij gemaakt, dan heb ik dat ook niet voor niks gedaan :) en ik wil uiteraard zien hoe het staat :D
    Maar het gaat vandaag naar boven is mij beloofd. Zal dan wel ergens deze week in elkaar gezet worden.

Ik was achteraf erg blij dat ik zo "eigenwijs" ben geweest om niet te helpen tillen, heb van zaterdag op zondag verschrikkelijke bandenpijn gehad (heb ik bij de oudste nooit gehad) dus had zondag gewoon dikke 'spierpijn' in m'n buik en onderrug. Denk dat als ik wel getild had ik dat als oorzaak had gezien. Nu was het gewoon toeval.

Deel Deze Pagina