Kee Kaya Kiki Babs Blom Fen Fiep Lima Lumen Lilou / Lou Lilot Liesl Lula / Lua Lio Ida Ilka Imme Idun Donna Dorée Milla Mint(e) Jutta Jip(pe) Julot Jonne / Jonna Juul Jolée Yfke Yentl Nanne / Nanna / Nonna Nona Nimre / Nimra Ninon Sinne Soof Scout Selah Pem / Pam Pleun Pascha / Jascha / Dasha / Tasha Plien Perle / Perla / Pella Pia Phaedra Femme Flinn Terra Otte Una / Ula Romijn Wiep Hebe
Dank jullie wel! Heb er een paar op mijn lijstje gezet al denk ik dat de naam er nog niet bij zit. Dus mochten mensen nog inspiratie hebben graag.
Vesper (maar bang dat deze naam heel populair wordt) en Mikki (maar vind dat dan weer heel erg lijken qua klank op Nikki en dat vind ik een lelijke naam ) Minte vind ik ook wel leuk maar is het ook net niet. En gisteren zag ik ineens ergens Gisèle, prachtige naam maar niet als eerste naam. We willen graag een wat pittigere naam.
Denk dat Vesper wel mee gaat vallen qua populariteit, daarvoor is ie net ff te apart. Heb de naam in elk geval nog niet in de top 20 gespot. Als jullie dat de mooiste naam vinden moet je daarvoor gaan. Is Espen nog wat in die richting gedacht? Nog ene paar suggesties: Gwen Ginny Gina Piper Vesna Meki Kess Gaby Gitte Githa Abby Ava Cato Desi Femm Jazz Lean Lore Mila Puck Reza Suus Roxy Zara Aster Berber Izzy Kee Kiek Lotus Mindy Minka
Goede optie! Onze T.ara is een eigenzinnig krachtig prachtig meisje Mikki en Vesper vind ik ook leuk, Vesper leuker. Verder: Nena Bodil Linnea Mea Mara Dani Danee Nadieh
Sascha vind ik niet zo leuk. En ja, ik twijfel ook over Bella in relatie tot eigenzinnig en krachtig. Vinden jullie hem ook niet eigenzinnig?
Vesper vind ik passen, echt een naam die ik zelf nooit zou kiezen maar wel tof vind. Bobby/bobbi dacht ik ook nog aan, in de lijn van miki. Minte vind ik niet passen in t rijtje en bij je omschrijving. Caro ook heel mooi en ik dacht net ook nog ineens aan robin.
Tirza Mirna Nika - Nila Jilde Mia - Fia - Sia - Zia Inte Maika - Aika Marlen Nalu Nanou(k) - Janou(k) - Manou(k) - Danou(k) Jalou Stella Finja - Fenja Senna Lora - Lova - Loa Lotta Liva - Iva Vita Ziva - Zina - Zita Lilja Eeke Ila - Ika Jana Dunya - Donya - Danya Kira Maura Ella - Elba - Elva - Elma Fie Manja - Vanja