Mijn oma en opa hebebn dus heel veel eiken kasten in huis staan (tv meubel, grote boekenkast, kast met vitrine enz) . Nu willen ze een totaal nieuwe look in huis hebben dus alle eiken dingen eruit. Ze zijn erg netjes dus geen enkele schade op de kasten enzo, erg mooie kasten! Nu weet ik dat je er veel geld voor kan vragen, maar ze hebben het op marktplaats gezet, en niemand bied iets.. er staan tegenwoordig ook wel 1000 eiken kasten op! Hoe krijgen ze nu die kasten weg en dat ze er ook wel een centje voor terug krijgen? Ze willen het nu zomaar wegdoen en niks voor terug krijgen, maar ik vind dat wel erg zonde... Wie weet een oplossing??
Tja grote eiken meubelen zijn nu eenmaal al een tijdje niet meer mode. En als er veel worden aangeboden, krijg je er inderdaad niks voor. Dus of voor bijna niks wegdoen, of opslaan...wordt vanzelf weer mode (al hoop ik van niet)
Troost je! Wij hebben exact hetzelfde probleem. Alles van massief eiken en zijn toe aan kleinere meubelen. De nieuwe meubels al gekocht, in de hoop de oude snel kwijt te zijn. Helaas... de nieuwe staan fijn op zolder omdat we geen plek hebben. De oude raken we onmogelijk kwijt. Wel idd door opkopers die een paar euro bieden op MP maar wij willen er zo graag iemand echt blij mee maken. Denk dat ik hier maar in de supermarkt ga adverteren. Z staan nu al een half jaar op marktplaats. Schiet niet op!
of wit verven?? witte meubels op marktplaats zijn altijd zo weg. mijn moeder koopt altijd eikenmeubels en tovert ze om oa in wit.
En briefjes bij de supermarkt? Daar vallen ze nog een beetje op misschien. Zeker als je er een fotootje bij doet...
Hmm bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal mn oma en opa zeggen dat ze het door (wit) verven misschien wel kunnen verkopen. Maar ik denk dat ze dat nog niet eens willen hoor, ze willen er echt vanaf. En starten met een nieuw begin . Ag ja, beetje zonde maar weet niet anders.. inboedel inkoop kan ook wel dan krijg je teminste nog een kwartje ervoor hahaha
Op zoek naar een handelaar. mijn moeder had een supermooie eiken buffetkast van mijn oma, en heeft er toch 400 euro voor gekregen!
Naar de veilig doen en een reservering bedrag op zetten zodat je hem niet voor te weining kwijt bent.. xxjes bolly