Hallo! Ik heb een probleem op mijn werk. Nu wil de werkgever dat we in gesprek gaan ik sta hier in principe wel voor open, maar ik ben "alleen" en zij zijn met z'n drieën. (teamleider, clusterdirecteur en iemand van P&O) Ik heb geschreven: Ik sta open voor het gesprek, echter vind ik het intimiderend om tegenover 3 personen te moeten zitten. Kan dit anders? Kan dit zo of kan ik dit beter anders formuleren?
Het kan zo, maar ik zou het persoonlijk wel anders formuleren. Bijvoorbeeld dat je vindt dat als er drie personen één partij vertegenwoordigen, dit geen gelijkwaardige verhouding is voor een dergelijk gesprek. Ook kun je misschien beter vertellen wat jij wel wilt. Wil je dat zij met minder komen, of wil je zelf iemand meenemen om je bij te staan?
Helemaal mee eens. Geef jouw mening over hun voorstel en doe vervolgens je eigen concrete voorstel. Succes!
Ik zou wel iemand meenemen als ze alsnog met 3 personen tegen over je willen gaan zitten. 1 keer in een situatie gezeten, 3 tegen 1 en vond het verschrikkelijk. Goed dat je het aangeeft dat je er niet prettig bij voelt!