Door welk bedrijf hebben jullie je trap laten stofferen? wij hebben 2 trappen die gestoffeerd moeten worden, 1 dichte trap en een open trap. wat hebben jullie betaald voor jullie gestoffeerde trap?
Evert de ronde uit ijmuiden. Super bedrijf. Goede service erg klant vriendelijk. Wij waren 375 kwijt. Dichte trap. Zijkanten van de trap zijn gewoon geschilderd.
Carpetright. 1200 euro voor de trap, overloop en slaapkamer inclusief het tapijt en ondertapijt enzo. Wij hebben wel onze trap in twee kleuren wat veel tapijt kost. De stootborden zijn licht, de treden donker. De zijkanten zijn ook meebekleed. De slaapkamer is 2,5x5,20 en de overloop 1x2 meter.
Wij hebben ook twee keer goede ervaring gehad met carpetright. Ze huren zzp'ers in, twee keer dus een goede getroffen.
Hier een zzper, die ook voor kwantum en carpet right werkt, en een stuk goedkoper is dan wanneer je via carpet right of kwantum het doet, want die verdienen er dik aan. Was 1200 kwijt hier voor twee dichte trappen, inclusief onder vloer en de zijkanten. Schoonmoeder was dacht ik 400 kwijt voor een trap, maar bij de bedrijven was ze minstens 700 kwijt geweest.
Ik heb via werkspot een goed bedrijf gevonden. Hebben 5 trappen laten doen voor 1000 euro. Wel zelf de vloerbedekking gekocht bij Leenbakker. Was een restpartij dus al met al een koopje! MDL stoffering heeft het bij ons gedaan.
Ze komen bij ons zaterdag de trappen stofferen. 890 voor een vaste trap (Incl zijkanten) en een open trap rondom. We zijn in Rotterdam geweest. We hebben de keus gemaakt de bekleding te laten nieten
En daar komen wij aan, nadat in alle prijzen hier heb gelezen 40,- dichte trap, gedaan door mijn enige echte eigen klusjesman Stuk tapijt, alles afmeten en uitsnijden, plinten voor boven, tapijtlijm...
U Nieten is ook perfect! Wij hadden eerst lijm, na een jaar liet het los (er bleek iets met die ton lijm te zijn) daarna opnieuw laten nieten.. Stuk sneller en geurloos
Wij ook laten nieten. Stuk betaalbaar lichtgrijze vloerbedekking (van de rol) bij de Leenbakker, snijden, nieten, klaar. Het ligt er al 2,5 jaar op en ziet er nog super uit.
Stof bij de Kwantum gekocht en via hen door een zzp-er gelegd op een dichte trap. Kosten zo rond de 200 euro.