Goedenavond dames, Hopelijk is er iemand die mij kan helpen (of een partner van iemand) We hebben een paar weken lekkage gehad in huis. Hierbij heeft een bedrijf tegels moeten slopen in de douche (maar 2 tegels uiteindelijk) en het plafond in de wc beneden (geen groot oppervlakte, normale wc). Nu moeten we van de verzekering offertes inleveren, dus die hebben we aangevraagd bij een allround klussenbedrijf. De werkzaamheden zijn: - aanbrengen van nieuw plafond - wc demonteren en later herplaatsen - achterwand verwijderen - nieuwe achterwand aanbrengen (3,5 vierkante meter) - stelpost tegels (40 euro per vierkante meter) Prijs: 1633 euro Ik twijfel erg aan deze prijs, vind het namelijk een heel hoog bedrag, maar aangezien ik echt geen verstand ervan heb, hoop ik dat iemand mij kan adviseren
Dank je! Ik deel dus ook deze mening en vind het ook erg prijzig. We hadden ook nog een andere offerte aangevraagd om de douche dan maar gedeeltelijk te restylen. Dit was 9.5 vierkante meter betegelen en 7 vierkante meter vloer betegelen (de tegels worden eroverheen geplakt). Ook het demonteren en weer monteren van wastafel en douche kraan. Hiervan was de prijs 2000 euro, dat lijkt me ook vrij prijzig. We moeten dan zelf voor tegels, voeg mortel en lijm zorgen
Ik neem aan dat de verzekering het volledig vergoed? Ik zou enkele offertes opvragen maar er zelf verder niet al teveel werk insteken en bovendien wil je ook dat de klus goed wordt uitgevoerd. De verzekering zal toch uiteindelijk alleen vergoeden wat jullie daadwerkelijk moeten betalen. Succes!
Veel en veel te duur. Hier voor de wc slopen, opnieuw betegelen ( vloer en wanden tot aan het plafond) en nieuw sanitair plaatsen 1100 euro. Dit is excl. tegels en sanitair en incl hun eigen materialen (tegellijm, kit, etc).
Dit is inderdaad bekend bij het bedrijf, maar dan nog, de 2de offerte vond ik ook al reteduur, vandaar dat ik het hier na ging vragen. Hopelijk gaat de verzekering wel akkoord met de offertes, maar een kleine lekkage heeft best grote gevolgen. Er is namelijk nog een rekening van een schilder (wc beneden) en van het bedrijf wat de lekkage heeft opgespoord en verholpen heeft