Heerlijk, zomer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisa280887, 23 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Een tegenhanger op het klaagtopic over de hitte!

Ja het is warm... maar ik functioneer echt beter in de warmte dan in de kou/regen! Vanmiddag een stuk gefietst en vond het heerlijk! Hoef geen uren in de zon te bakken, maar het leven is (voor mij) echt mooier met een lekker zonnetje en warmte!

Natuurlijk is 40 graden wel echt overdreven warm. Maar ook daar valt van alles mee te doen!

Wie heeft dit ook? Wie wordt ook gelukkig van warmte en zon?

Wat doen jullie als het zo warm is?

soovi, Philou, username en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik! Als de zon schijnt voel ik mij gewoon zoveel vrolijker! Gewoon lekker buiten zitten in de schaduw, drankje erbij, beetje internetten of een boek lezen.

Heb alleen echt medelijden met mijn dochtertjes. Eentje had vandaag zelfs lichte koorts door de warmte. En beiden hebben overdag niet veel geslapen en dat hebben ze zo hard nodig.

Salentein en Lisa280887 vinden dit leuk.
  3. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Yes! Zo blij!

Alleen nu een teleurgestelde man omdat hij Australie mist. Wie helpt ons emigreren:thumup::roflmao:

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Ligt eraan hoe zoon ermee gaat haha, vandaag was hij door de warmte echt niet te genieten. Vreselijk dwars, veel huilen, dwangmatig mamaaaaa roepen. Kreeg hem ook amper aan het eten en drinken dus te weinig eten en vocht maakt humeur ook niet beter.

Ik had namelijk een heerlijke dag voor ogen, ik met een tuinstoel met mijn voeten in het water, hij in het zwembad, ijsje erbij.... Liep anders haha

Maar wat ik ongeacht zijn humeur echt geweldig vind aan dit weer: de was doen :D 2 keer knipperen en de handdoeken zijn droog, beddengoed droog etc. Heerlijk! In korte tijd alle was schoon en droog :D lekker buiten alles ook opvouwen, echt genieten! Ijsklontjes in de koude cola erbij, geweldig! Kan daar zo van genieten

Mamavanvier95 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik hou d’r van :D

Lisa280887 vindt dit leuk.
  6. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.921
    5.835
    113
    Ik vind het echt verschrikkelijk, sorry:oops:.

Maar! Ik vind het wel heerlijk om nu nog met mijn oudste, die tegen me aan ligt te slapen, buiten te zitten:D. De late avonden kan ik wel van genieten:).

Lisa280887, Gewooniemand en Huismuisie vinden dit leuk.
  7. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ik vind het heerlijk!!! Heb zoveel meer energie en veel vrolijker, word gewoon helemaal gelukkig van deze hete dagen. Kinderen lekker hele dag in de tuin, elkaar nat spetteren en who cares dat hele woonkamer nat is. Hele dag door ijsjes en water, want evht geen zin in iets anders, jammer dat het van korte duur is en ik niet af zal vallen van een paar dagen waterijsjes, watermeloen en water:roflmao:Dit is echt mijn weer en wat mij betreft, mag deze bitte 3 zomermaanden duren... zou zo naar een lekker warme land emigreren, alleen maar voor zon, zee, strand.. Meer heb ik echt niet nodig.

Salentein, bloemetje1 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  8. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ik! Ik hou van de zon. Elk jaar denk ik: ik heb nooit last van een winterdepressie totdat ze zomer wordt, dan is het echt alsof ik wakker wordt. Alles wordt beter, mooier, makkelijker. Wat ik ook heerlijk vind zijn de lange avonden. Zit as we speak heerlijk buiten met een boek en een wijntje gelukkig te zijn.

Spectre, bloemetje1 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik smelt, hoop dat zoon vannacht in zn eigen bed blijft liggen. Want die plakt ook altijd zo gezellig tegen mij aan.

Philou en Lisa280887 vinden dit leuk.
  10. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ah ja dat is wel een nare bijkomstigheid! Hoop dat ze deze dagen goed doorkomen!❤️

Madelie vindt dit leuk.
  11. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Ja wij genieten met het gezin! 's ochtend al naar het strand en heel de dag zwemmen etc heerlijk
    En ja boven in het warm maar een natte koude theedoek op je leggen werkt goed en de Kids slapen zo.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.542
    113
    Vrouw
    Yup... Ik zeg altijd dat ik in het verkeerde land ben geboren ;)
    Ik kan eigenlijk prima tegen de warmte.. ik word ook gewoon heel vrolijk van dit weer.... goed nu is 38 graden wel over the top en gelijk zo benauwd hier in Nederland... Maar met graadje of 30 kan ik nog goed functioneren en in de zon liggen ook geen probleem (Oké af en toe wel wat afkoeling nodig)
    Het is dat ik deze week vrij ben, anders had ik op kantoor in de airco gezeten.

13. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Heerlijk, eindelijk zomer! Hele avonden buiten zitten, met de kinderen naar het zwembad/strand/plaatselijke zwemmeer, zo'n 5 dagen per week bbq-en, op een terras wijn drinken met vriendinnen, thuis lekker op een luchtbed dobberen in ons zwembad en daarbij heerlijk in slaap vallen, watergevechten met heel de buurt, geen koude voeten meer in bed, etc.
    Ik hou er van! Maar volgens mij had ik gewoon in zuid Europa geboren moeten worden.

Salentein en Lisa280887 vinden dit leuk.
  14. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Heerlijk dit weer. Je kan alles doen wat je wilt buiten. Echt genieten.
    Van mij mag dit het hele jaar wel door haha!!

Genietze!!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Heeeeerlijk!! I love the summer and temperaturen boven de 30 graden!

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik vind het heerlijk als ik een tuin zou hebben en niet hoefde te werken

17. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ik zou het heerlijk vinden als we lekker lange avonden buiten konden zitten en de hele dag konden zwemmen, maar hier moet er gewoon gewerkt worden dus dat betekend gewoon om 6 uur eruit , dus ook optijd erin en weinig zwemtijd, geen tijd voor BBQ enz.

Al moet ik eerlijk bekennen dat de plaknachten me gestolen kunnen worden met 33 weken zwanger!

18. prjbt

prjbt Niet meer actief

Ik hou er ook van vooral omdat ik zoveel minder pijn heb!

Vorig jaar hoogzwanger in de warme zomer en ik vond het heerlijk.

Een koudere dag betekent meer pijn helaas

19. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Gisterenavond toch nog even kunnen genieten toen de schaduw over onze tuin/terras schoof. Het lichtste briesje die je je kan voorstellen, dochter aan het kliederen met de watertafel en die de tijd van haar leven had. Na een dag bunkeren in de donker deed dat wel deugd.

En gelukkig heeft E. niet zoveel last om te slapen met deze hitte.

20. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Jaaa, heeeerlijk! Ik voel me de hele tijd op vakantie terwijl ik nog een hele week moet werken!. 's morgens lekker buiten eten in je slaapniemendalletje, de fietstocht naar het werk, de gratis waterijsjes op het werk, .... en 's avonds lekker slaatje eten, veel meloen, sappige perziken, nectarines, .... en tot 22u samen met de kids hangen in de hangmat. Ik voel me als God in (Zuid)-Frankrijk!

Deel Deze Pagina