Hier nergens eiken te bekennen. Sowieso geen bomen in de omgeving en ik zie net gewoon 3 dode rupsen in het grind in de tuin liggen! Toevallig hoorde ik de buurvrouw van de week al zeggen dat ze een dode had gevonden... Handschoen aan, plastic zakje erover en meteen weggegooid, maar ik knijp hem wel met een hond die losloopt in de tuin. Met vriend afgesproken dat we 3x per dag even de tuin checken. Is gelukkig maar 20m2 en alleen tegels en grind. We wonen in een vve complex met 18 eengezinswoningen, dus even een rondje langs de buren gedaan om te waarschuwen. We hebben een doorlopende beukenhaag langs alle woningen, dus mijn vriend heeft deze nagekeken met wat andere buren, maar daar zitten gelukkig geen nesten in.
Ik word gek van de jeuk. Aloe vera schijnt te helpen,maar is overal uitverkocht. Ik heb de fohn geprobeerd, ik vond het niet prettig en de jeuk was zo weer terug. Heb er nu koelzalf op gedaan van Hansaplast. Raadde de mevrouw bij de drogist me aan. Vind ik nog wel aardig helpen trouwens.
Óf het is toeval.. Óf het werkt.. Heb al dagen heeeeeel veel jeuk. En nu net bedacht ik me dat mijn ene arm niet zo veel meer jeukt. (De ander nog wel behoorlijk!) Maar op die ene arm zijn ze ineens zo goed als weg. Ik heb koelzalf, wat ik er eigenlijk vooral op smeerde zodat ik niet bleef krabben. Gister aftersun gesmeerd voor dat ik ging slapen. En nu is mn ene arm dus schoon..
Hier begint na een week de jeuk wat af te nemen. Echter ben ik nu helemaal kapot gestoken door de muggen!