ik heb een vraagje:S.. ik ben nu 39 weken en 6 dagen zwanger ben morgen uitgerekent. maar heb nog geen voor weeen gehad ofzo en ze beweegt heel erg weinig voel der noormaal wel 20x op een dag en vandaag nog maar 3x en nu heeft ze de hik en noormaal voel ik dat onderin me buik en nu boven in? wat is dat.. er gaan allemaal gekke gedachtens door me hoofd.. wat kan dit zijn?. en heb afentoe kleine steken onderin me buik maar niet echt dat het pijn doet maar voel het wel. zou het dan kunnen beginnen of? ik ben het wachten echt zo beu.. maar wat is het met de hik en weinig bewegen? Groetjes Natascha
Hoihoi, ALs je graag snel antwoord wilt moet je even je eigen verloskundige bellen. Wij beantwoorden deze vragen naast onze (full)time banen, kinderen en het huishouden en kunnen niet elke dag alle vragen beantwoorden.Dus bij dringende vragen je eigen verloskundige bellen. Indien je je kindje minder dan 10 keer voelt bewegen moet je contact opnemen met je verloskundige ,zij verwijst je dan voor een hartfilmpje van de baby door naar het ziekenhuis. Kindjes houden zich ook vaak rustig als de bevalling er aan zit te komen dus wie weet! Imke
bedankt voor je reactie en wat was het met de hik of was dat gewoon puur toeval? (mijn verloskundige had gezecht dat ik 2 dagen in de gaten moest houden en beweegd ze minder dan 5x per dag dat ik dan pas moest bellen )