Eileider niet doorgankelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hope77, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    #1 hope77, 27 mei 2014
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
    Ik heb net een hsg onderzoek gehad. Heel erg meegevallen. Maar nu kreeg ik snel even mee dat waarschijnlijk alleen de linker eileider toegankelijk is. Wat zijn de gevolgen hier van? Wordt over een week pas gebeld door de gynaecoloog over de uiteindelijke uitslag.

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Als de andere eileider niet doorgankelijk is dan kunnen alleen eitjes via de linker bevrucht worden. Punt blijft wel dat je niet kunt uitkienen in welke eierstok de eitjes gaan groeien.

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Met 1 goedwerkende eileider kun je gewoon zwanger raken. De eierstokken schijnen eitjes van elkaar over te kunnen nemen. Je kans om zwanger te raken is bijna hetzelfde als met 2 eileiders.

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik heb Asherman en dus ook 1 volledig ontoegankelijke eileider. Dat was aan de rechterkant. Helaas had ik ook alleen rechts eisprongen, maar toch ben ik binnen 3 maanden zwanger geraakt. De andere eileider neemt het echt over. Dus balen, maar zeker geen einde verhaal!!

5. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,bij mij is na een kijkoperatie vastgesteld dat beide eileiders dicht zaten,echter toch doorgegaan met behandelingen en zwanger! Wel na 9 kid pogingen en met hormonen etc.maar je ziet het.bij jou zit 1 eileider dicht,dus in principe moet het normaal kunnen.suc6

Deel Deze Pagina