Bah! Ik probeer me echt niet gek te maken....maar sinds gisteren ben ik zo moe en nog erger; misselijk. Ik heb continu het idee dat ik moet overgeven en wordt misselijk bij elke geur die voorbij komt. Mijn buik net boven mijn schaambeen voelt vreemd, net zoals bij de vorige zwangerschap en ik ben emotioneel. En toch weet ik dat het net zo goed een virusje kan zijn of de mensturatie die er aan zit te komen. Hekel aan mijn eigen gedachten die ik met veel kracht en moeite in toom kan houden maar zo af en toe eens een loopje met me nemen. :x
Hey! Vervelend zeg, ik begrijp je gevoel hoor maar probeer er noets achter te zoeken. De eerste zwangerschapssymptomen vliegen om je oren als je het maar graag genoeg wilt, tenminste zo denk ik erover. Neem rust en/of nog beter zoek afleiding! Zo gaan de dagen tot je nod sneller voorbij en kun je testen Ik heb maar 1 symptoom (eigenlijk 2) waar ik echt op vertrouw en dat zijn mijn borsten. Zodra die echt vol zijn, maar dan ook echt is het raak Succes!!!