Lieve meiden, Mijn man en ik proberen zwanger te worden van een tweede kindje. Van onze zoon was ik in ronde 3 zwanger, test licht streepje van het merk sensitest op de 2e dag overtijd. Altijd heb ik erg regelmatige cycli gehad. Na de bevalling van onze zoon gebruikten we enkel condoom als voorbehoedmiddel. Ik ben de eerste weken ontzettend misselijk geweest, duizelig, maagzuur en pijnlijke borsten. Nu ben ik 2 dagen overtijd en test ik negatief. Omdat mijn cycli nooit veel verschillen en ik deze maand 16 november een knal ovulatietest had, vind ik dit toch erg vreemd. Geen bruineafscheiding, of teken van menstruatie. Wel pijnlijke borsten en maagzuur, maar mijn lichaam kan mij ook voor de gek houden. Ik twijfel of ik vorige maand misschien een hele vroege "miskraam"gehad heb. Omdat ik tijdens de menstruatie een vrij erge bloeding heb gehad, met best veel stolsels. Sinds de "eisprong" heb ik een zeurderige buikpijn, maar twijfel of dit mijn darmen zijn of baarmoeder. Ik heb niet getemperatuurt, maar weet dat ik normaal rond de 36.8 zit en nu 37,5 (digitaal). Wat denken jullie, zou ik nog positief kunnen testen? Als dit langer aanhoudt neem ik contact op met de huisarts, omdat ik nooit onregelmatige cycli heb.
Als je vorige maand een miskraam hebt gehad is het misschien niet gek dat je cyclus wat van slag is geraakt. Misschien nog even een paar dagen wachten en nog een test doen, of hcg laten prikken bij de huisarts. Snap je onzekerheid, ik ga voor je duimen
Ja je kan absoluut nog positief testen! Je ovulatie komt twee weken voor je nod. dus dan zal je eerdaags of ongi worden of posi testen. ik duim voor je, liefs
Lief dank jullie, ik hoop het echt. Borsten zijn ook best flink, dat heb ik nooit voor menstruatie, zelfs mijn man was blij verrast haha. Nou nog eventjes geduld, ik hou jullie op de hoogte
Als je vorige maand een miskraam hebt gehad tijdens je menstruatie zou je dus een vroege mk hebben gehad. Dan verlies je echt nog geen stolsels. Dat gebeurt pas als je langer zwanger geweest bent (ervaring helaas!).
Ik sluit me aan bij colinn Ik heb met m'n miskraam met ruim 5 weken maar 1 keer een stolsel verloren (het vruchtje) en verder alleen helder rood Je kan officieel pas spreken van een miskraam als je wist dat je zwanger was dus als je een positieve test hebt gehad. Menstruatie kan per keer verschillen in heftigheid, zo is de ene keer heel heftig en de andere keer totaal niet en met een paar dagen klaar Verder antwoord op je vraag, alles kan maar als je kwalen van een zwangerschap komen zou je al positief moeten testen, zwangersxhapsklachten komen door hcg en als dat zodanig is dat je er klachten van krijgt zouden je testen dat moeten laten zien Het kan om allerlei redenen zijn dat je menstruatie laat is bijv stress Anders morgen nog een keertje testen
dank voor jullie reacties! Verdrietig dat jullie hier ervaring mee hebben . Wel fijn idee dat dit het niet kon zijn. Was een vrij heftige bloeding, mijn moeder is op deze leeftijd een aantal keer gecurreteerd vanwege te heftige menstruaties. Misschien iets hormonaals, even aankijken hoe deze menstruatie loopt. We wachten nog even geduldig af. Stress heeft geen invloed op mijn cyclus gelukkig.Heb het afgelopen jaar genoeg ellende meegemaakt en altijd regelmatig. Sinds een half jaar hebben we de rust om voor een tweede kindje te gaan.