vraagje over duphaston

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maaike80, Mar 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Ik heb een vraagje, wie is er bekend met duphaston? Eerder kreeg ik primolut en nu een andere arts gehad. Wanneer kan ik mijn ongi verwachten, ik heb een kuur van 10 dagen.

liefs

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Hm ik heb dezelfde vraag heb een kuurtje voor 12 dagen nog 3 te gaan. Maar heb begrepen dat je ook tijdens het slikken ongi kan worden, maar ook 10 dagen na de laatste. Ik denk dat het per persoon verschillend is xxxxx

3. maaike80

Oke thanks

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik heb ook duphaston gebruikt. Een kuur van 10 dagen. Ze vertelden mij dat het idd voor kon komen dat je tussentijds ongesteld kan worden maar dat dit dan niet van de tabletten komt maar je eigen ongi is. Normaal gesproken mag dit officieel niet. Het is per persoon verschillend maar na het stoppen met de duphaston kwam na 4 dageb mijn menstruatie.
    Krijgen jullie ook Clomid hierna? Dit heb ik namelijk wel.
    Succes!

5. maaike80

Ikke, oke ben benieuwd of ik dan met de uitgangsecho wel ongi ben. Clomid werkt bij mij niet meer. Ik moet weer spuiten. Heel spannend of het deze ronde aan gaat slaan. Heb jij al vaker clomid gebruikt?

Liefs

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meid, Krijg jij tevens ook een echo dan? Succes met het spuiten. Ikzelf heb nog nooit eerder Clomid gebruikt. Dit was de 1e kuur. Ik heb niet alle echo's kunnen krijgen omdat we op vakantie gingen dus wanneer mijn eisprong is geweest weet ik niet. Ze vermoeden dat het 2 weken geleden tussen woensdag en zondag moet hebben plaats gevonden. Dus dat betekent dat ik vanaf vandaag ongesteld kan worden. Dus het wordt wel spannend...
    Ik hoop dat je snel ongi bent zodat je kunt beginnen met de volgende ronde.

7. maaike80

Ikke, spannend zeg, ik hoop dat je straks een positieve test hebt. Ja straks weer regelmatig echo's. Zelf 9 rondes clomid gebruikt, nu 2e ronde spuiten. Heel spannend omdat de vorige keer niet aansloeg.

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx... 9 rondes CLomid? Pff dat is veel zeg. Ik neem aan dat niet elke ronde heeft aangeslagen? Ik mag maar max 6 x Clomid gebruiken als het aanslaat. Ik wens je heel veel succes deze ronde met spuiten meid...

9. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Ik heb ook een 10daagse duphaston kuur gehad,was 4 dagen erna ongi,maar wel kort,maar 2dagen.

10. maaike80

Ikke, 8 rondes hebben aangeslagen, de 9e niet meer. Toen de 10e ronde spuiten ook niks en nu deze ronde nog afwachten.

colo, thanks voor je reactie. Oke 2 dagen, dat is kort zeg. Ik zit nu op dag 4 maar heb nog nergens last van. Even afwachten...

Share This Page