Baby met 6 benen :-( Zielig!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kwabbernoot, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
  2. Wat bizar zeg, hoop natuurlijk ook dat het kindje het redt en dat het een goed leven kan krijgen.

En wat snap ik niet aan dat hij de helft is van een siamese tweeling :D drie benen per kind??

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja ik weet dat het laat is maar inderdaad 2+2=6?

Zielig inderdaad (ook voor de fam). Hoop dat hij het red en toch een mooi leven mag hebben.

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    sneu hoor voor het ventje.. hoop dat ze hem kunnen redden, maar vraagme wel af of hij ooit een normaal leven zal kunnen hebben, word dan vast weer als eenof andere heilige gezien...

5. Jel

Jel Niet meer actief

Bizar he. ik las het gister al.

6. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    HOorde het op nieuws, maar met foto vind ik het toch ook wel een 'eng'beeld hoor... Flinke baby zo te zien!
    Respect voor moeder dat ze hem eruit heeft gekregen!

7. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Wat zielig!En de reactie's onder de foto vind ik echt TE triest.het arme kind!!Het is wel een baby waar we het over hebben....

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik snap zowiezo niet waarom ze altijd weer fotos moeten maken en plaatsen. z'n kindje en vaak ook de ouders zitten echt niet te wachten op wereldnieuws lijkt me. voor hun is dit gewoon hun kindje en mooi zoals hij is. die rare reacties vaak op publieke sites enzo maakt me dan ook verdrietig. ook als dit jongentje overleeft zal hij altijd overal te zien zijn met zijn 6 benen terwijl ze dit mischien later wel achter zich willen laten. en als het jongentje overlijdt zullen ze continu die foto tegen komen op internet. ze moeten eerst is nadenken voor er zulke fotos geplaats worden in het nieuwsen kunnen het ook gewoon zo vermelden toch. ik zou er als ouder echt niet achterstaan dan mijn kind publiekstrekker wordt. het is gewoon een kindje en vind er niks engs, vies of bah aan. net als een kindje met een hazenlipje of een krom beentje etc is het even ooo, huh en dan oke dan zie ik het al niet meer dan is het gewoon een babytje.

hopelijk gaat hij het redden

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ach arm kindje toch, ik hoop dat ze hem kunnen redden en het jochie een zo normaal mogelijk leven zal gaan krijgen.

10. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Daar zijn de ouders neem ik aan zelf verantwoordelijk voor. Neem aan dat ze toestemming hebben gegeven foto's te maken.

Zelf zou ik mijn kind beschermen tegen deze publiciteit ja.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ze komen uit een land waar denk ik geld voor een operatie misschien niet voor handen ligt. Misschien is de operatie wel op voorwaarden van? Dat ze bijv in ruil de operatie doen ofzo want z'n foto trekt toch bekijks. Vind dit geen toestemming geven maar eerder geen keus hebben. Heb wel is een docu gezien van dat meisje met die vele armen ( volgens mijn zelfde land) en die ouders wilde geen publiciteit maar hadden geen keus.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh wat sneu voor dat kindje.. Hoop dat ze hem kunnen redden.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, of ze hopen door publiciteit een arts/ziekenhuis te vinden die hun voor weinig geld wil helpen. Ik hoop dat er een ziekenhuis is die iets voor het jongetje kan doen. Ik heb te doen met het kindje....schrok best wel van die foto trouwens.

14. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
  15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ben benieuwd naar het resultaat!

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
  17. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Het zijn waarschijnlijk niet 6 benen, maar noemen ze het zo omdat ze "onder' het kind hangen. Het zullen waarschijnlijk 2 armen en 4 benen zijn die daar zitten. Oftewel in totaal dus 4 armen en 4 benen. Alleen meestal is een gedeelte niet volgroeit (dat van de andere baby) en is het moeilijk te onderscheiden wat de armen en benen zijn. Kon het op dit plaatje niet zo duidelijk zien.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geweldig dat hij het gered heeft.

19. Wat een goed nieuws zeg! Hij heeft nog wel een klompvoetje lijkt op die foto, zie ik dat goed?

Deel Deze Pagina