Wie kijkt er vanavond de nieuwe help mijn man is klusser? Wat een vent zeg Baby komt binnen een week en oa het babykamertje is zoooo tochtig dat het echt slecht voor de baby is Hoorde John Williams ook bij bouvevard zeggen dat ze een schimmelinfectie had opgelopen door de badkamer?
Wat een kloothommel zeg!! Rugby gaat voor zijn zwangere vrouw en baby, bah!! Makkelijk gezegd dat weet ik, maar ik was denk ik allang weggeweest, kon hij lekker nog meer rugby'en grrrrrr Zij is hoogzwanger en gaat de vloer zitten invoegen en keuken monteren terwijl meneer 2 jaar op zijn luie zak zit
Wat een lamzak zeg!! Hij staat maar een beetje over haar rug te wrijven en er komt er niks uit...zou niet een vent voor mij zijn pffff...
Had hem die rugby in z'n hol geschoven, of langs hem in bed gelegd, kan hij de rugby knuffelen ipv haar
Het ergste van de grap is dat hij een perfecte klusser is en nu ook prima klust, was dus 2 jaar lang een kwestie van pure lamheid ipv niet kunnen
Ik vind het ook echt overkomen alsof het hem niet interesseert wat iemand denkt, hij praat gewoon mee om er vanaf te zijn maar die staat volgend weekend (net vader of niet) gewoon weer te rugby-en hoor!
Hij heeft echt een trap onder zijn hol nodig!! Waarom loopt hij zo over zijn hoogzwangere vrouw heen?
Tis wel mooi geworden...kindje slaapt wel in een stinkverflucht en hij is nu de held van haar maar toch blijf ik het een lamzak vinden haha