hallo damens, zoals elk jaar in oktober gaan we ook dit jaar naar Halloween in movie park duitsland. mijn verjaardags cadeautje. maar nu ben ik bijna 20 weken zwanger... heb zitten twijfelen of ik wel mee zou gaan, maar aangezien mn man wel gewoon wil gaan en graag wil dat ik mee ga ookal kan ik niet in de attractie's heb ik besloten om dan maar wel te gaan. zou het vreselijk vinden om te moeten missen. maar nu, ik voel me af gezien van honds moe wel goed.. zou ik wel in de zachte attractie's kunnen? de kinder attractie's zeg maar?? dingen waarbij je niet heen en weer word gegooit of ingesnoerd zit? en de halloween avond? de spookhuizen? zou dat schadelijk kunnen zijn? het schrikken? desnoods ga ik enkel mee voor de gezelligheid en het hele dag vreten x marieken
Er staan toch van die bordjes waar je als zwangere wel of niet in mag? Daar zou ik goed op kijken, en bij twijfel niet doen. Het schrikken is volgens mij niet schadelijk, hier schrik ik ook wel eens van onverwachte dingen, dus nee volgens mij kan dat geen kwaad.
Wij zijn naar plopsaland geweest toen ik 20 weken was. Ik mocht niet overal in, maar dat staat aangegeven. Was ook wel lekker, want ik kon dus af en toe even lekker zitten terwijl finn en mijn man in de rij stonden.
Ik ben afgelopen week naar de efteling geweest en samen met minn dochter gewoon in alle kinderdingen geweest, ging prima. Schrikken is volgens mij niet schadelijk hoor, dus als je zin hebt zou ik gewoon mee gaan!
De risico's zitten in een klap in je buik. Dat kan als je in een wagentje nog heen en weer beweegt. Als je heel erg schrikt gaat je kindje dat wel merken, je hebt kans dat hij/zij even heel actief zal zijn ivm adrenaline, maar dat kan verder geen kwaad. Over het algemeen staat goed aangegeven wat afgeraden wordt. In de Efteling is dat in ieder geval zo. Soms is het ook een kwestie van gezond verstand, als jij je niet lekker gaat voelen, dan moet je het niet doen. Ik vond het op wel lekker om gewoon met iedereen mee te doen, zonder de attracties waar ik normaal gesproken verslaafd aan ben. Al ben ik wel blij volgend jaar weer overal in te mogen.
Wij gaan dit jaar voor het eerst met alle neven en nichten. Ben er nog nooit geweest met haloween mdus weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Ik hoorde van een vriendin dat die acteurs daar je ook beet pakken enzo. Weet iemand of dat zo is? Want dat lijkt mij niet fijn. En mijn man is bang dat ze veel te ruig met mij zullen zijn. Iemand die hier iets over kan zeggen?
Ben er een aantal keer geweest met halloween en die dagen zijn zo ontzettend druk daar dat ik het niet aanraad. Dit jaar gaan we ook niet vanwege mijn zwangerschap. Savonds kun je er niet meer fatsoenlijk lopen en ja, de acteurs komen ook wel achter je aan. In attracties gaan is natuurlijk je eigen risico. Misschien dat je in die zachte bootjes kan die heel langzaam varen maar verder kun je volgens mij in vrij weinig dingen.
Ik ben vorig jaar naar madame toussauds geweest. Daar heb je ook een stukje met echte acteurs die je de schrik aanjagen. Hier stond een bordje dat zwangere vrouwen en hartpatiënten hier niet door mochten.
getver moet er niet aan denken dat er acteurs achter je aan gaan, niks voor mij, zwanger of niet!! Verder ben ik met ongeveer 30 weken naar de efteling geweest, je mag inderdaad niet overal in, maar zat leuke dingen waar ik wel in ben geweest... Was wel gesloopt na die dag, maar vast niet meer dan al die moeders met kinderwagens en huilende peuters als je zelf zwanger bent valt je dat pas echt op!
tinusjeikke: maak je niet druk, ze gaan echt niet met je gooien. en ze letten goed op, zorg dat je er zwanger uit ziet. dan laten ze je meer met rust. wij gaan elk jaar, wel een dag voor de echte halloween, morgen dus. dan is het overdag nog rustig, en savonds drukker met de spookhuizen ed. zie het zo: het park is donker, er staan rook machines, het is versiert en er lopen heel veel acteurs die goed hun werk doen en jou bang proberen te maken. maar vooral die gillende meiden die gaan rennen vinden ze leuk. verder zullen ze een keer naast en achter je op duiken of een hand op je schouder. ze zijn niet vals of gemeen daarin maar doen wel goed hun best. het kinder gedeelte is monster vrij, daar kun je altijd op adem komen. verder zijn er 7 extra spookhuizen/plekken gemaakt waar je uiteraard niet in hoeft als je niet wil. ik zie wel hoeveel ik er wel in ga. we gaan morgen dus minder druk, en hopelijk kan ik wel ergens in de achterbaan deed ik toch voor mn man, niet voor eigen plezier dus vind het niet erg dat ik er niet in mag. heb er wel zin in, maar ben nu al zoooo moe.. en moet nog een dag werken eerst.. ach, we overleven het wel.