Eind 2010 voor een (1ste/2de/3de/4de) spruit

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door bapsie, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

Word gezellig hier,

nog meer dames voor eind 2010? allemaal in 2011 weer mama :) nu al zin in!

2. toffee

toffee Lid

3 mei 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier ook een mama die eind 2010 voor de 2de gaat. We hebben dit pas besloten en het kriebelt al wel een beetje hoor :)
    Maar even wachten is wel verstandig. Gezellig dat jullie ook eind 2010 er voor gaan. Is het goed als ik hier gezellig met jullie mee klets?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoi toffee

van mij mag je gezellig mee babbelen hoor;). Wachten jullie om n speciale rede tot eind 2010?

4. toffee

toffee Lid

3 mei 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Leuk gezellig,

Ja, als we zouden kunnen mikken dan mikken we het liefst na september. Ik ben nl. weer in deeltijd gaan studeren in 2008(vandaar tot op heden nog geen 2de). Eigenlijk wilde ik wachten totdat ik helemaal klaar zou zijn met mijn studie, maar nu hebben we besloten dat het ook wel een jaartje eerder kan. Het liefst beval ik dan in de zomervakantie 2011 :p Dan kan ik in september het laatste jaar afmaken. Zal hectisch worden, maar zou moeten lukken. Ik loop tot op heden met mijn studie goed op schema. Ik ben ook niet meer de jongste dus ik wil niet meer zo lang wachten. Dit is in het kort een beetje waarom we nog even wachten tot eind 2010 met voor het echie te gaan :)

5. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    #25 mamaatje123, 4 mei 2010
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
    hoi dames,

vlgens mij bedoelen jullie eind 2010 beginnen? ik andersom hihihi:
    ik zit ook op w8bankje ( met al mn kleine lieverdje die morgen 6 maandjes oud word) en als het ons gegund is inshallaah dan ben ik eind januari uitgerekend dus wordt dan 2011 maar je weet maar nooit komt kindje eerder. ;)

ik hoop voor alle meiden dat hun kinderwens uitkomt

liefs mamaatje123

6. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

@ poohbeer: kan me indenken dat het slopend is, de mmm. Ik hoop met je mee dat 'kapitein Iglo' dan zijn best gaat doen.

Ik hoop dat het ons stiekem weer 'overkomt'. Onze zoon was zeer gewenst, maar volslagen onverwacht het tweede bezoek aan de gyn :D
    Ik besef me maar al te zeer hoe gezegend je bent wanneer je een kindje hebt dat je zo graag wilt hebben. Soms moet je je berusten in het feit dat het daar bij zal blijven, ook al is de wens groot.

We blijven nog even oefenen en hopen op een wondertje.

Deel Deze Pagina