hey meiden in mei gaan wij de eerste ronde beginnen en ik zou het leuk vinden om met andere onze ervaringen te delen het is voor ons het 2e wondertje succes allemaal
Hallo knuffie 23, Wij gaan ook in mei aan de eerste ronde beginnen voor ons eerste kindje!! Spannend........ Groetjes Zep
Swimming, voor jullie ook extra spannend dan! Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het raak is Eerste keer duurde het 9 rondes, toen werd het een VMK en toen in de 3e ronde zwanger... ik ga er nu vanuit dat ik er weer eventjes op moet wachten
wat leuk allemaal zeg bij de eerste was het bij de 3e ronde raak maarja we zien wel he succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte
Jandl, o grappig dat we zo goed als gelijk lopen!! Over een paar dagen kunnen we beginnen om gericht te klussen Ben ook zo benieuwd hoe lang het gaat duren............ Echt een bijzondere tijd die aan gaat breken!
@ Zep, ja inderdaad echt super spannend. Volgend weekend wordt het dus een romantisch weekendje hihi... Daarna lekker een weekje op vakantie, dus genoeg afleiding en bij thuiskomst zou ik eventueel kunnen testen als ik nog niet ongi ben geworden Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat het de eerste ronde prijs is, ik heb zelf het gevoel op een of andere manier bij ronde 4 ofzo...
Hoi meiden, Leuk topic! Ook wij denken eraan om in mei te beginnen aan ons eerste kindje! Maar dan wel eind mei hihi dus ik tel nog mee. Hoewel ik moet zeggen dat het niet zeker is dat we dan beginnen. Ik leg kort even mijn verhaal uit: Mijn vriend en ik hebben een hele grote kinderwens, we beginnen liever gister dan vandaag maar nou kan ik in tegenstelling tot mijn vriend nogal piekeren. Ik ben mijn scriptie aan het schrijven en ik kan eind juni klaar zijn. Dit is als alles goed gaat etc maar stiekem houd ik rekening met augustus.. Wij wachten al zolang vanwege mijn studie dat we niet tot augustus ofzo meer willen wachten. Als we eind mei willen beginnen ben ik op zn vroegst(!) in juni zwanger en misschien ben ik eind juni klaar maar misschien dus augustus en zou ik ong 2 maanden zwanger zijn. Mijn vriend ziet geen problemen maar ik vind het heel eng en ben vaak onzeker ik pieker me suf over: wat als ik niet optijd afstudeer, ga ik wel werk vinden als ik zwanger ben, zo niet redden we het dan financieel etc etc. Soms denk ik ach tuurlijk komt het goed er valt altijd ergens een mouw aan te passen en je komt heus wel op de een of andere manier aan geld (ookal is dat bij de AH bij wijze van spreken) en soms zie ik alleen maar beren op de weg. We zouden het best redden op zijn salaris maar dan moeten we wel echt nog bewuster leven. Ik ben me er natuurlijk ookvan bewust dat het net zo goed wel heel lang kan duren voordat ik zwanger ben! Ook daarom wil ik liever niet nog heel lang wachten voordat we beginnen. Sorry het is toch niet zo kort gebleven haha maar ik vind het fijn om het erover te hebben. Hoor graag jullie verhaal/mening/tips en misschien kunnen jullie mijn onzekerheden wegnemen. Verder hebben we een hele stabiele basis. Leuke eengezinswoning, vriend een leuke baan met aardig goed salaris, huisje boompje beestje en meer dan klaar voor een kindje Leuk dat jullie er zeker weten voor gaan in mei! Heerlijk gevoel he dames ik hou het hier zeker ff in de gaten. Groetjes
Gin, welkom bij het clubje! Ergens geef ik je geen ongelijk hoor.. Wij hebben zelf voordat wij begonnen voor de eerste ook steeds gezeten, maar wat als dit, of wat als dat... Als je er over na gaat denken is er nooit een goed moment, er is namelijk altijd wel wat. Dus gewoon gaan met die banaan! Ik zal het je trouwens vertellen, we waren een paar maandjes bezig met zwanger worden, en manlief en ik verloren allebei onze baan ìn 1 maand!!! Maar we zijn gewoon doorgegaan, met de gedachte alles komt goed. Dat is ook echt zo! Allebei ook weer een baan gevonden en ik heb nu zelfs een vast contract, zoonlief vorig jaar geboren en alles gaat super... Nu wachten tot de tweede wil komen
He Gin, welkom! Ik herken wel wat in je verhaal. Ook ik ben nog bezig met mijn scriptie en hoop ook eind mei of in juni klaar te zijn, ik hou er zelf ook rekening mee dat ik in augustus klaar ben.... Ik piekerde ook heel veel.... Kan ik het nu wel doen en zit het dan het afronden van de opleiding niet in de weg..... Maar mijn /onze wens is zo groot dat we het toch nu gaan proberen... En het is idd zo dat er altijd iets is waardoor het niet uitkomt. Ik zou zeggen, volg je hart en je gevoel!! Want zo te lezen heb je alles goed op orde!!!
Jandl, super dat je nu een vast contract hebt!!! Ik ga er ook niet vanuit dat het meteen in ronde 1 gaat lukken. Ik heb niet echt een gevoel bij welke ronde het zou kunnen lukken! Lekker dat je een weekje weg gaat!!! Waar ga je naar toe?
Bedankt Jandl! Jee dat meen je niet, dat is schrikken als je allebei jullie baan verliezen maar wat ontzettend goed dat jullie toch doorgezet hebben en positief zijn gebleven! Dit soort verhalen schudden mij altijd weer even wakker en denk ik kom op! Ga ervoor en alles komt vanzelf goed. Zelfs als je wel een baan hebt kun je deze dus verliezen dus je kan het toch nooit van te voren regelen en plannen. Fijn om te horen dat jullie toch weer een baan hebben gevonden en dat alles helemaal goed is gekomen! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie tweede kindje en tot die tijd gaan ook wij ervan uit dat we eind mei gaan beginnen. Ik moet niet zo miepen en blijf hier dus lekker meekletsen.
Hoi Zep! Dankje. Wat leuk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten! En super dat jullie er toch ook voor gaan inderdaad, de wens blijft toch het sterkst. Succesmet je scriptie! Ben zo blij als het erop zit
Ja dat vast contract was ook wel even spannend. Ik werkte er toen inmiddels een jaar en net iets voordat mijn contract af liep was ik 12 weken zwanger, dus ik moest het wel gewoon vertellen zou anders ook achterbaks zijn. Het maakte verder niet uit, kreeg er toch gewoon één. We gaan een weekje naar Turkije, voor het eerst op vakantie met ons zoontje van 1 jaar... ben zo benieuwd hoe dat gaat.