OMDAT MIJN BORSTEN NOG STEEDS NIET GEGROEID ZIJN! Ik vind het nu toch ook wel lang duren! Mijn borsten zijn nog helemaal niets veranderd buiten mijn tepels die wat donkerder zijn! Is dit een slecht voorteken voor borstvoeding? Ik zit daar nu toch wel al even mee! Ze staan niet steviger of voller. Soms heb ik eens een steekje maar voor de rest niets, noppes, nada! Ik wil zo graag borstvoeding geven en krijg nu schrik dat het niet zal gaan! Mijn man zit al van in het begin te wachten tot ze groter worden (hij is blij met wat ik heb, he, maar groter vind hij ook eens plezant! ) maar ook hij ziet geen verandering! Zijn er hier nog met niet-groeiende borsten?
Mijn borsten zijn ook nog niet gegroeid, er is niets aan hen veranderd. (Ik ben echter nog niet zo ver als jij) Ik heb er naar gevraagd bij de VK en die vertelde dat het geen voorteken is of je wel of niet borstvoeding kunt geven. Ik wacht dus net als jij met spanning af.
Mijne zijn ruim n cupmaat gegroeid en moet zeggen... deze wil ik wel houden hihihi. Mn man vind t ook mooi hoor, maar we begrijpen allebei dat dit waarschijnlijk niet zo blijft. Dan maar weer terug naar een bescheiden b cupje..
Ook ik ben bijna niks gegroeid. Vind ik niet zo erg, want heb normaal al E. Dus van mij hoeven ze geen cups te groeien.
Ook die van mij zijn niet vele gegroied, maar weet van de vorige zwangerschap dat mijn borsten wel ineens heel groot werden met bostvoeding geven. Dusss het kan nog! Groetjes Anna
Die van mij zijn ook maar een beetje voller geworden, meer niet... Ze zeggen inderdaad dat als je begint met de borstvoeding je borsten ineens behoorlijk kunnen groeien! En voor de borstvoeding zelf maakt het volgens mij niks uit hoor... Die van mij zijn ook niet echt gegroeid maar lekken nu wel soms behoorlijk, dus ze doen het wel hihi! Ik zou me niet al teveel zorgen maken hoor! Gr. Miranda
Ruilen? Ik had van mezelf al C, zit nu intussen al op E en als ik borstvoeding ga geven komt daar waarschijnlijk nog een cup bij (aaaah.... F! ). Maar inderdaad: mijn man vindt het prachtig. Van mij had het wel wat minder gemogen Groetjes, Wendy
ik ben gestopt met de bordstvoeding en heb vorige week maar nieuwe bh''s gehaald, want ze zijn gewoon een cup groter gebleven... Had van mij niet gehoeven, heb nu een e-cup nl... maar goed, er is voor jou dus nog hoop
hoi bianca ik ben nu 37 weken zwanger en mijn borsten zijn ook niet gegroeid. pas nu beginnen ze wat voller te voelen. ( ik hoop niet dat ze groter worden ik heb namelijk al cup F ) die steken heb ik ook gehad. maak je geen zorgen misschien gaan je borsten nog wel groeien aan het eind van je zwangerschap. groetjes rianne
Hier ook een juist wel groeiende tetterdame... Was met 8 weken al van een 85DD naar een 90F gegaan...en die gaat nu dus ook gewoon strak staan... En elke keer als ik zeg dat mijn tetters weer zeer doen, wrijft hij in zijn handen. Tja...mannen en tetters he? Echter de grootte ervan zegt niks over het wel of niet kunnen gaan geven van BV hoor meis... Als ze straks vol melk staan dan zie je echt wel verschil!
Bij mijn dochter waren ze iedsje gegroeit, nu ook een beetje (het waren net theezakjes na dat ik gestopt was met BV haha). Maar wacht maar af, 4 dagen na de bevalling voelde me net Pamela en erg pijnlijk door de stuwing jessica
Ze zijn bij mij wel iets gegroeid maar niet zo heel erg. Ik had eerst een kleine C en nu een volle C. Ze zijn wel heel erg veranderd, hebben jullie dat ook?
bij de eerste 2 kids groeiden ze ook pas na de bevalling. nu waren ze al groter voordat ik wist dat ik zwanger was. maar het zegt niets over je borstvoeding hoor
Goh, ik ben vrijdag 20 weken en ben ondertussen al van 75A naar 75C gegaan (heb ik eindelijk borsten ) De grootte van je borsten tijdens de zwangerschap zegt helemaal niets over de borstvoeding hoor