Ja nog heel even dames, en dan zijn onze kindjes er al! Hebben jullie ook de avondvierdaagse gelopen? Ik ben echt kapot, alsof ik een maraton heb gelopen... Het was maar 5km, wel op mn hoge hakken, maar ik ben echt helemaal gesloopt. Mn rug doet zeer, mn voeten doen zeer. Zucht.
Ik vind het heel vervelend voor je, maar ik snap ook echt niet waarom je uberhaupt nu nog op hakken loopt, en al helemaal niet als je 5 km gaat lopen! Ik denk niet dat ik de 5 km nog haal, maar met hakken kom ik nog 500 meter, wat nog geen 50 meter denk ik. Dus nu zit je op de bank met de benen omhoog? Danitcha, mooie tekening, ik weet niet of ik de sterren wel of niet zou doen. Ik zou het voorlopig zo houden. Denk dat het wel mooi is.
Ja dat was meer uit noodzaak hoor, ik kon zo gauw geen platte schoenen vinden. En dit zijn wel de hakken die ik elke dag draag zegmaar, ze voelen voor mij als gympen. (Geen naaldhakken ofzo) Maar voor morgen ga ik flink zoeken. En anders koop ik er een paar. Niet te doen joh. En nee, geen tijd om met voetjes omhoog te zitten, morgen deadline, kost hoop centjes als het niet klaar is
Hier een circus baby in mn buik vanavond pff. Ik dacht dat ze niet meer verplaatste haha omdat mijn dochtertje rond deze tijd al weken t zelfde lag in de buik en niet meer veranderde van positie... Kaas: echt blauwe kazen enzo eet ik niet, wel op pizza maar dan is t verhit. Maar verder ben ik er niet zo spastisch mee bezig. Vind t allemaal wat overdreven soms. Vroeger kon je alles eten nu verzinnen ze elk jaar weer wat nieuws wat niet mag. Vooral nu zo ver in de zw zondig ik heel af en toe met een beetje gerookte zalm ofzo ( nu 2 of 3 x gedaan).
Thanks meiden. Ik heb de schildering zelf gemaakt, met behulp van plaatjes van internet en een beamer . Ik vind het een goed idee van mams er even aan te wennen en dan kan ik de maan en sterren altijd nog weghalen. Vanavond heerlijk genoten van de feta Kim, zou een actie van mij kunnen zijn om de avondvierdaagse op hakken te doen . Nieuwe schoenen lijkt me ook niet zo'n goed plan, die moet je vaak nog inlopen. Dus goed zoeken naar goed ingelopen schoenen. En voor nu een voetenbadje? Deel 3
Hoi dames... deel 3 alweer.. jeetje wat gaat dat snel Gister bij de verloskundige geweest.. alles was weer goed.. de ligt al een klein beetje ingedaald.. wil natuurlijk niks zeggen.. maar vind het allemaal zo snel gaan. De loopt wel een weekje achter in de groei maar ik maak me niet zo druk want ik en mijn man zijn allebei niet zo groot.. Gewicht van mij is nog steeds het zelfde dus nog niks aangekomen maar ook dat was niet erg.. ik weet ook dat het in de laatste weekjes nog hard kan gaan.. Verder wordt ik wel wat vaker wakker s'nachts dat ik ineens heel nodig naar het toilet moet hihi Hoe gaat het bij jullie allemaal?
@Kim: Haha niet zo heel handig misschien.... Ik loop ook nog gewoon op hoge hakken (ben niet anders gewend), maar geen 5 km Hopelijk kan je voor vanavond meer comfortabele schoenen vinden. @Niki: Mooie buik hoor! Die van mij groeit nu ook echt hard sinds ik thuis zit. Ik zal mn man straks eens vragen even een fotootje te maken, dan kan ik die hier ook plaatsen. In een ander topic had ik onze babykamer geshowd. Zal hem hier ook even zetten : Bekijk bijlage 329228 (Bedje moet lager opgemaakt weet ik, dit was even voor de foto) Hebben jullie ook foto's van de babykamer????
Mooie buik Niki! Leuk kamertje, MiniMe, ik vind de meubels en de lamp ook erg mooi! Ik heb nog geen foto's van de babykamer, is nog niet af. Er komt nog een muursticker, we moeten de lamp nog ophangen en gordijnen moeten we nog gaan uitzoeken. @ schoenen: ik loop normaal alleen op gympen of hakken, dus heb een paar weken geleden toch maar een paar wat nettere platte schoenen gekocht. Ik vind ze niet heel mooi, maar het loopt voor nu wel fijn Ik moet morgen weer naar de vk. De vorige keer heeft ze geprikt voor mijn suikerwaarde en die was toen wat hoog, maar ik had toen net ervoor ontbeten. Morgenvroeg moet ik er dus nuchter heen, hopelijk is de waarde dan wel goed!
Angelique, wat fijn dat alles bij de vk goed was. En maar weinig kindjes groeien precies volgens het gemiddelde. Gelukkig maak je je geen zorgen! Minime, wat een leuk kamertje, echt superschattig! Niki, 30 weken alweer, wat een mijlpaal hè! Mooi buikje! Ik heb vanmorgen weer even gesport, voel me toch beter sinds ik dat weer een beetje doe. En het doet veel goeds voor het vocht vasthouden en m'n bekken. Hoe gaat het met jullie bekken? Ik hoor weinig geklaag
leuke kamer MineMe! Hier wel wat meer last van mijn bekken, sowieso snel last van mijn buik als ik bezig ben en savonds vaak soort van spierpijn in mijn flanken enzo. Vind het zwanger zijn wel vermoeiender op het moment. Zie een beetje op tegen de lange vliegreis, met een paar dagen gaan we. Ik loop bijna altijd op birckenstocks, zitten lekker. Mooie foto Niki!
Bekken heb ik gelukkig geen last meer van! Nicky prachtige buik! Hier nu eindelijk aan het genieten met het mooie weer van het verplicht thuis zitten. Vocht begin ik wel steeds meer vast te houden