Eind april 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

2. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    oh geweldig :D
    en heel fijn om te weten dat alles goed gaat!
    Ik hoop dat ik donderdag ook mag!
    (niet wetende dat ik ook meteen naar de gyn kon een afspraak bij de huisarts gemaakt dus het is even afwachten)

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat alles goed is. Leuk, die foto!

4. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Hallo Meiden!

Ik wil me ook graag melden bij de eind april mama's!
    Volgens de calculator ben ik 22 april uitgerekend (1e kindje) en mijn afspraken zijn;
    12 september eerste afspraak, en 14 september echo!

Ik vind het allemaal zo spannend! Ben na drie weken vakantie weer aan het werk en ik denk allemaal dat mijn collega's iets zien aan mij ofzo....maar dat kan helemaal nog niet....
    Mijn vriend heeft afgelopen de hele bibliotheek uitgeleend met allemaal zwangerschapsboeken...zoo lief, die zit de hele dag te lezen en verteld me wat ik moet doen als ik misselijk ben....wel grappig!

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Snukkie Gefeliciteerd, en welkom! Leuk dat je vriend zo mee leeft :)

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Afspraken:
    5 september: Raldaellen, 1e afspraak + echo
    8 september: Manonii, 1e afspraak ha
    12 september: Isis857, 1e afspraak gyn
    12 september: Snukkie, 1e afspraak vk
    13 september: Livelife, 1e afspraak vk
    14 september: Snukkie, echo
    15 september: ambonmanise, 1e afspraak vk + echo
    15 september: Livelife, echo in het ziekenhuis
    19 september: Poemi, 1e afspraak vk
    19 september: fem, intake + echo

-----------------------------------------------------------------

Verwachte einddatum:
    21 april: ambonmanise (1e kindje)
    20 april: raldaellen
    22 april: Snukkie (1e kindje)
    25 april: Livelife (1e kindje)
    26 april: Annellin
    26 april: Manonii (1e kindje)
    27 april: Isis857
    28 april: Mick
    29 april: Dees
    30 april: Poemi (2e kindje), Fem2008 (1e kindje)

Snukkie toegevoegd, en datum raldaellen gewijzigd.

7. raldaellen

Nieuw lijstje! :D Ik heb uiteraard ook een nieuwe afspraak :) 26 september nieuwe echo! Moet zeggen ik kan niet wachten!!

@ Snukkie Gefeliciteerd!!! Is je vriend ook over bezorgt of dat dan niet? Wel leuk als ze een beetje mee denken/lezen!!

8. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Ja hij is al super bezorgd, ik wilde de tassen van de vakantie uit de auto halen afgelopen weekend en hij zei meteen, nee dat doe ik, jij mag niet tillen!!! hahahaa!
    en ook elke keer komt ie met een glas water aanzetten, omdat ik dan veel moet drinken (had ie weer gelezen), wel schattig allemaal!

9. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Raldaellen: wat leuk dat je het hartje hebt horen kloppen dat je je beeb op het scherm zag.
    Ik zie dat je uitgerekende datum naar voren is geschoven. Scheelt toch weer een paar dagen hè?

Op naar de volgende echo!!

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Snukkie, wat leuk dat je ons hebt gevonden. Wij kennen elkaar al van het forum: gestopt met de pil in april 2011.

Hoe voel je je? Nog misselijk geweest? Begin je al een buikje te krijgen?
    Wat lief van je vriend dat hij zo bezorgd om je is.
    Mijn man houdt niet van lezen maar zegt wel dat ik nu geen buikspieroefeningen meer moet doen en goed moet uitrusten omdat een zwangerschap en bevalling veel energie van je vraagt.
    Bij ons 2 ben ik degene die alle boeken leest en op internet dingen opzoekt en belangrijke vertel ik wel aan hem.

11. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Afspraken:
    5 september: Raldaellen, 1e afspraak + echo

6 september: Dees, 1e afspraak + echo

Verwachte einddatum:
    20 april: raldaellen

Hoi Dames, heb me ook even op het lijstje met afspraken gezet.
    Heb morgen mijn 1e echo. Ga er een beetje met dubbel gevoel heen. Heb er eigenlijk totaal geen zin in, maar goed het leven gaat door zullen we maar zeggen.
    HEt gaat verder eigenlijk helemaal niet goed. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat mam er niet meer is. Ze was er pas 57, dat is toch geen leeftijd om te overlijden. Ik mis haar zo erg!! Vooral nu, ik zou eigenlijk moeten genieten, na mijn miskraam en al die medische jaren.....maar het lukt me op dit moment even niet.
    Had gezegd dat ik even een hele tijd niet meer aanwezig zou zijn, maar het is wel fijn om het even van je af te schrijven. Dus ik zal wel regelmatig hier te vinden zijn.
    Wat betreft de zwangerschap, tja misselijk....en mijn man heeft nu een pak sprenkeltjes (koekjes) naast me openliggen, bah dat stinkt!! Verder gaat het redelijk. Heb wel al een aardig buikje, misschien wel te maken met het plaatsgebrek met mijn 2 baarmoeders. Ik heb het wel tegen iedereen verteld. We hadden op de rouwkaart achter mijn naam een hartje gezet (dat betekent dat je zwanger bent). Het hoorde bij mijn verhaal en mijn moeder. Ik vind het wel fijn, ik kan er open over praten. En dan begrijpen ze ook wat er in mijn hoofd allemaal speelt.

12. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen horen en dat alles goed is!!
    GEniet ervan !!

13. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Ja ik ben vandaag eigenlijk voor het eerst bijna de hele dag misselijk, maar misschien is het ook wel omdat ik weer aan het werk ben....:p
    ik heb ook wel een klein buikje maar dat heeft meer met mijn darmen te maken hoor.
    ik heb wel ontzettend gevoelige (.) (.).....echt niet normaal meer, afdrogen met een handdoek doet echt mega zeer!!!

en jij, waar heb jij allemaal last van?

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Dees, dat gemis zal je altijd hebben. Maar ze was inderdaad nog wel jong. Mijn moeder is 56 jaar en die zou ik ook niet willen missen.
    Ik kan haar steeds vragen naar haar 1e zwangerschap en hoe ze het allemaal gedaan heeft.
    Wel knap van je dat je hier weer op het forum bent, petje af voor jou. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Ik denk wel dat je moeder op je toekijkt van boven en dat ze je goed in de gaten zal houden.

Mooi dat je een hartje achter je naam hebt gezet op de rouwkaart, nu weet iedereen dat je zwanger bent en kunnen ze je steunen en helpen waar dat nodig mocht zijn.

Sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder.

15. raldaellen

Afspraken:
    6 september: Dees, 1e afspraak + echo

26 september: Raldaellen 2e echo Gyn.

Verwachte einddatum:
    20 april: raldaellen (2e kindje)

@Dees Dat gemis zal je altijd blijven houden! Wat goed dat je hier weer bent! Het hartje achter je naam is wel een heel mooi gebaar.
    Het is en blijft verschrikkelijk en er zijn geen troostende woorden...

16. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    snukkie: ik had 2 weken geleden erg last van vermoeidheid, dat is nu minder geworden. Ik was toen steeds om 4 uur 's nachts wakker omdat ik moest plassen. Dat is nu nog maar af en toe. Ik heb sinds dit weekend zere tepels en mijn buik is echt boller geworden. Ik probeer nog wat wijde shirts aan te trekken zodat het niet opvalt, maar ik denk dat ik het na de echo wel ga vertellen.
    Ook had ik zaterdag ineens zin in kaas, vla, yoghurt en optimeldrink. En ik heb een heerlijk ijsje gegeten. Het avondeten smaakt me niet zo meer. Ik eet maar een 1/2 bordje. Dat is veel te weinig maar ik kauw er veel te lang op en dan heb ik geen trek meer. Echt gek wat zo'n kleintje in je buik je allemaal kan aandoen.
    Gelukkig heb ik nog niet hoeven te overgeven. Dat zou ik echt erg vinden.

Heb jij het al aan mensen verteld?

17. fem2008

fem2008 Lid

22 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    he snukkie gefeliciteerd!leuk dat je ook komt kletsen!

raldaellen: gefeliciteerd! ziet er super uit! geniet er lekker van!

ambonmanise: ik heb dat ook met dat eten, ik was anders altijd echt een warm eter en nu vind ik er niks aan met veel moeite eet is het op, omdat ik weer dat ik veel groente moeten eten stamp ik het er maar in, maar lekker....nee!haha 's ochtends ook geen honger maar heb nu beschuit geprobeert en dat ging prima vandaag!dus hou het daar maar op!

ik heb ook wat problemen met mijn darmen, heb activa gekocht kijken of dat een beetje helpt!

ik ben benieuwd bij mijn vk heb ook het idee dat het eerder alle calculators zijn eerder maar de huisarts zei 30-4....ik hoor het wel!

18. fem2008

fem2008 Lid

22 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    dees: het lijkt me ook verschrikkelijk om je moeder te verliezen zo jong! probeer ondanks alles toch van je zwangerschap te genieten, het is zo bijzonder! heel veel sterkte!

19. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    ik was altijd een enorme fan van chocolade, maar nu lijkt het wel niet zo snel behoefte aan heb, wel makkelijk toch?!

ik heb nu ook dat ik echt op gezette tijden MOET eten, anders word ik zo misselijk dat ik niet meer wil eten. inderdaad 's avonds smaakt het eten ook niet zo meer.
    Vermoeidheid komt eigenlijk nu pas eigenlijk, maar dat komt ook omdat ik de afgelopen drie weken op vakantie ben geweest en van luieren bij het zwembad word je niet moe ;)

Ja, ik sta nu ook voor de kast, kweet niet wat ik aan moet trekken....probeer ook maar wat wijde kleren aan te doen....
    Ik heb het nog niemand verteld. Volgende week woensdag hebben we de echo en dan willen we het donderdag mijn ouders gaan vertellen. Ik heb op internet een gevlochten hart besteld waar een speen, slofjes en een spuugdoekje aanzit, met jullie worden opa en oma! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
    Ik denk ook niet dat ik het aan hun langer kan verbergen, want mijn moeder weet dat ik altijd op mijn gewicht let en als ze dan ineens zo'n buikje ziet.....

Wij gaan mijn schoonfamilie het volgende week vrijdag vertellen. als het goed is komen ze eten en dan als dessert laat ik een zwangerschapstaart maken (een ooievaar die in de taart is gevallen)....hopen dat ze de hint snappen!

20. fem2008

fem2008 Lid

22 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    superleuk idee ook snukkie! ik het wel al aan de opa's en oma's vertelt, je moet maar even terug lezen hoe ik het vertelt heb!

ik ben ook al aan de wijdere kleding, gaat snel he!

Deel Deze Pagina