Heb ik vanmorgen lekker ontbeten. 2 crackers met appelstroop, 1 cracker met kaas, een glas sinaasappelsap en een kop thee erbij moest ik bijna een uur later ineens overgeven. Alles was er weer uit. Ben toen even op bed gaan liggen omdat ik mij zo slap voelde en heb zo weer een uur geslapen. Wanneer gaat die vermoeidheid toch over? Vanmiddag een kop soep gehad, later een banaan en net 2 broodjes met kaas. Ik heb een beetje zitten lezen, films gekeken en ben nog steeds moe. Ik heb een drukke werkweek voor de boeg en ik hoop dat ik het allemaal goed doorsta. Over mijn schoonmoeder: zij is vorig jaar oktober overleden. Ik kreeg een smsje van zijn broer uit Jakarta en mijn man was al onderweg naar zijn werk. Die heb ik gebeld en hij is toen thuisgekomen. We hebben naar zijn broer gebeld om te vragen wanneer de begrafenis was. Dat was dus de volgende dag al. Omdat wij er wel naartoe wilden hebben we met geluk de laatste 2 plaatsen in het vliegtuig kunnen krijgen voor die avond. Was wel Bussiness Class, maar ja, dat hadden wij er wel voor over. Mijn zwager vloog die avond van Jakarta naar Ambon om de begrafenis uit te stellen en door te geven dat wij eraan kwamen. De volgende dag waren wij in Jakarta en stond mijn schoonzus ons op te wachten, zij had de volgende vlucht al voor ons geboekt en 3 uur later vertrokken wij naar Ambon. De volgende morgen kwamen wij eraan en mijn zwager haalde ons op van het vliegveld. Daar aangekomen viel mijn schoonvader ons huilend in armen en de broers en zusjes van mijn man ook. Het was hartverscheurend en zo plotseling. Het jaar daarvoor waren wij er nog geweest en toen zei mijn schoonmoeder dat wij niet meer in oktober moesten komen omdat het dan te warm is voor ons (40 graden) en dat het in maart/april beter is omdat er dan regen valt. Maar ja, zij overleed dus in oktober en wij gingen erheen om afscheid van haar te nemen. 's morgens konden wij haar nog zien en 's middags gingen ze haar begraven. Dat was wel een goede beslissing van mijn schoonvader omdat ze ook al witter werd rond de lippen en omdat de familie nog niet had geslapen sinds ze overleden was. Ze waakten net zo lang over haar totdat wij eraan kwamen. Mijn schoonfamilie is erg hartelijk en gastvrij en ik ben blij dat ik zo'n lieve schoonmoeder had. Ze is nu ook af en toe bij ons. Wij merken dat omdat we dan ineens erg koude lucht om ons heen voelen. Dan geeft ze ons een aai over onze hoofd. Zij wou altijd al dat mijn man en ik een kindje zouden krijgen, dat was haar grote wens. Ze waakt over ons. En als alles goed gaat met de baby willen wij volgend jaar oktober weer naar Ambon toe gaan omdat mijn schoonzusje dan afstudeert. Zij wil graag dat wij bij de diplomauitreiking zijn omdat wij haar studie betalen. We kunnen dan gelijk de kleine laten dopen omdat zij ook peetmoeder van onze kleine wil zijn. Tot zover mijn verhaal over mijn schoonmoeder.
@Ambon Wat heftig zeg. Wel fijn dat jullie het nog wel op tijd hebben gered om daar te zijn. En als ze nog steeds over jullie waakt dan weet ze ook dat jullie een kindje krijgen! Vervelend dat die pillen niet veel helpen. Hopelijk ben je er dan gewoon snel vanaf. Heel druk weekend achter de rug, ben ook echt kapot. Zo dus maar vroeg m'n bedje in, en dan morgen de echo. Ik heb er wel zin in, maar zie er toch ook wel een beetje tegenop. Wat als het niet goed is?
Meiden die vandaag de echo krijgen, succes. Ik hoop dat alles goed is met jullie kleintjes. Poemi, kop op. Blijf positief, houd goede moed en heb vertrouwen in de kleine van je. Ik ben benieuwd hoe jullie het vonden om de kleine te zien op de echo. Ik moet nog wachten tot donderdag. Fijne (werk)dag allemaal!!
Afspraken: 12 september: Isis857, 1e afspraak gyn 12 september: Snukkie, 1e afspraak vk 12 september: Poemi, 1e echo 13 september: Livelife, 1e afspraak vk 14 september: Snukkie, echo 15 september: ambonmanise, 1e afspraak vk + echo 15 september: Livelife, echo in het ziekenhuis 15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: Poemi, 1e afspraak vk 19 september: fem, intake + echo 20 september: Dees, 2e echo gyn 26 september: Raldaellen 2e echo Gyn. ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 21 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 22 april: Snukkie (1e kindje) 25 april: Livelife (1e kindje) 26 april: Annellin 26 april: Manonii (1e kindje) 27 april: Isis857 28 april: Mick 28 april: Dees 30 april: Poemi (2e kindje), Fem2008 (1e kindje) De lijst voor vandaag!
Ik moet met je mee wachten tot donderdag,gaat de tijd bij jou ook zo langzaam? Ben wel heel benieuwd aangezien mn berekening niet klopte met de indicatie op mn cb digi test dus wil wel weten hoe ver ik nu echt ben
dames, ik kom me hier afmelden helaas. Het was niet goed. Eerst waren ze bang voor een bbz, dit was gelukkig niet het geval.. hormonaal ben ik in ieder geval flink ik de war. Gelukkig staat m'n HCG al wel weer op 2,8... of ik heb vals positieve testen gehad (en mogelijk pas net m'n eisprong gehad) of het is toch vroeg misgegaan en dan is het nu wachten op de menstruatie. Ik hoop dat alles goed met jullie zal verlopen! Geniet van de zwangerschap
Isis, Wat balen zeg dat je zulk nieuws kreeg. Was wel schrikken zekers?? Of had je het aan zien komen? Veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer zwanger mag raken. Good luck!!
Ik heb niet terug gelezen. Maar de echo was niet goed. Wel een verdikt baarmoederslijmvlies wat bij een zwangerschap hoort, maar geen zwangerschap in de baarmoeder, en m'n rechtereierstok was 4,5 i.p.v. 2 cm dik. We konden gelijk door naar de gyn, die heeft hetzelfde geconstateerd, en daarna door voor bloedprikken HCG waarde. Rond 16.00 uur word ik door de gyn gebeld over de uitslag. Als die waarde nu hoog is gaan ze uit van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moet ik daaraan geopereerd worden. We mochten dus wel naar huis maar ik mocht niets eten of drinken totdat hij gebeld heeft, want misschien willen ze vanavond al wat er aan doen. Ik hoop maar dat die waarde laag is, dan moet ik deze week een keer terug komen want m'n lichaam denkt in ieder geval nog wel dat ik zwanger ben en daar zal toch wat aan gedaan worden. Pff... zit echt te janken hier. Dan was ik liever gewoon ongesteld geworden de vorige keer. Dan had ik nu in de volgende ronde al gezeten. Nu voelt het voor mij alsof ik 3 weken verspild heb
hey meis het lijkt wel of je mijn verhaal neerzet van vanochtend... ik had precies hetzelfde vanochtend.. gelukkig was mijn HCG waarde 2,8..ik hoop voor jou dat er eenzelfde uitslag komt! Het is de beste van 2 kwaden..Knuffel..
pfff......wat een verhaal.....jij ook heel veel sterkte!!!! Kan me voorstellen dat het zoooo klote is..... Ik hoop voor je dat je niet geopereerd moet worden...
@Isis Och meid, ik lees nu pas dat het bij jou ook niet goed zat. Wat erg zeg ! Dikke knuffel Ik ben net terug gebeld door de arts en de HCG waarde was nog wel verhoogd, maar niet direct alarmerend. Woensdag om 09.40 uur moet ik weer terug komen en dan gaan ze nog eens kijken met de echo. Ik moet wel weer nuchter zijn in het geval ze er dan toch iets aan willen gaan doen. De hoop is nu dus maar dat het er voor die tijd zelf uit komt. Hij dacht zelf dat het al wel was afgestorven, maar dat het er nog niet uit was gekomen. Nu moet ik woensdag ook nog maar eens vragen wat dat nou bij m'n eileider is, of het toch een bbz is geweest, of dat dat dan weer iets anders is. Nou meiden, ik hoop echt dat jullie straks allemaal wel een mooie echo en een goede zwangerschap hebben! Ik kom af en toe nog wel eens spieken hoe het ervoor staat bij jullie!
Poemi, jeetje, wat een rotnieuws! Ik wens jou en je man veel sterkte bij het verwerken. *dikke knuffel*
Poemi, wat erg voor je. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het vanzelf eruit zal gaan en dat je gauw weer zwanger mag zijn. Helaas geen goede berichten vandaag. Wel erg hoor.