Hey meiden! Wat een aparte dag vandaag! De echo moest toch inwendig, vanaf de buitenkant was het niet goed te zien. Maar we hebben een geweldig kloppend hartje gezien!!! En toen kwam het andere nieuws... Er is nog een tweede te zien, maar deze heeft (nog) geen kloppend hartje en loopt achter met de groei. Er is een kleine kans dat beeb 2 het redt. Over 2 weken heb ik dus weer een echo om te kijken hoe het gaat. Ambon, succes vandaag!!!!!!!
Jemig wat een verhaal......eerst ben je natuurlijk superblij met een kloppend hartje en dan het andere nieuws.....pfff En toch ook een inwendige echo....volgens mij komt dat omdat we dan toch niet zo heel lang zwanger zijn, maar ik vond inwendig reuze meevallen en jij? Wat is nu het plan? gewoon nu twee weken wachten en dan weer een echo?
@Snukkie: ja, het is een kwestie van afwachten. Dus we zien het over 2 weken op een nieuwe echo. Ik hoop dat we dan 2 hartjes zien! Ik ben trouwens 5 dagen teruggezet! Dus ik ben nu 7 weken en 4 dagen i.p.v. de 8+1 die ik dacht. Ik vond die inwendige echo ook reuze meevallen, ze zei dat het de dikte had van een tampon, nou dan weet ik niet welke zij gebruikt , hahaha.
@ Livelife Wat bijzonder!! En fijn dat er een hartje klopt!! Ik hoop dat het tweede hartje het ook gaat doen! Alsnog dus spannende weken! @Ambon Hoe was het gisteren??
@Raldaellen: ja, heel bijzonder! Ik heb er vannacht flink van gedroomd! En mijn gedachten zijn continu bij wat er in mijn buik afspeelt. Gelukkig ben ik vrij vandaag! Het is een beetje raar wat ik nu zeg, maar ik weet niet zo goed wat ik moet voelen: ik ben onwijs dankbaar en blij met beeb 1 waarvan het hartje helemaal top klopt, maar anderzijds 'mag' ik het voor mijn gevoel niet van de daken schreeuwen omdat beeb 2 een kleine kans heeft dat het hartje nog gaat kloppen.
[FONT=Arial, sans-serif]Goedemorgen meiden,[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Wat een avond gisteren zeg. Om 19.30 uur moesten we er zijn en ik werd eerst in de computer ingeschreven. Daarna ging ze een uitwendige echo doen maar ze kon niet veel zien omdat de darmen ervoor zaten. Toen vroeg ze of ik wel een inwendige echo wou. Natuurlijk wel, alles om te zien of er wel iets in mijn buik zit hè?? Eerst mijn blaas legen, toen een inwendige echo. Het was net of ze een tampon naar binnen drukte. En daar zagen we onze kleine beeb. Het hoofdje bewoog, het hartje ging tekeer. Echt super om te zien. De kleine was 2,5 cm maar op het scherm lijkt het groter omdat ze inzoomt. Er zit 1 beeb binnen. Mijn man had nog gevraagd of er echt geen 2 zaten. Maar dat was niet zo.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Ze zei dat ik gisteren precies 9 weken was en mijn uitgerekende datum wordt 19 april 2012. Dat is de dag waarop mijn man en ik elkaar hebben leren kennen 12 jaar geleden!![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Daarna allemaal vragen beantwoord van haar collega en folders meegekregen en een koffertje met leuke spulletjes. Toen we thuis kwamen was ik erg blij maar ook zo moe. We zijn naar boven gegaan en hebben tot 2 uur vannacht geslapen. Daarna waren we klaarwakker. Je raadt het al: ik ben nu bekaf. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Maar ik ben vandaag vrij omdat ik 30 jaar ben geworden!! Ik kan vanmiddag altijd nog een dutje doen. Dan ben ik weer fit voor mijn verrassingsetentje die mijn man heeft georganiseerd voor mij. Vanavond vertellen we het aan de familie. Spannend!!!![/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Tot zover mijn goede nieuws. Ik blijf maar naar de foto kijken. Onwerkelijk dat dat binnen in mijn buik zit.[/FONT] Livelife: jij ook al een inwendige echo? Wat is je uitgerekende datum nu geworden? Kan het dan nog gebeuren dat het hartje later begint te kloppen? Ik dacht dat als het hartje gemaakt was het meteen moest kloppen. Hebben de andere meiden nog nieuws??? Fijne (werk)dag allemaal!! Ik ga genieten van deze mooie, zonnige dag.
Afspraken: 15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 20 september: Dees, 2e echo gyn 26 september: Raldaellen 2e echo Gyn. 5 oktober: controle vk ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 25 april: Livelife (1e kindje) 26 april: Annellin 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 30 april: Fem2008 (1e kindje) Ik heb mijzelf op 19 april gezet. Manoni, hoe is jouw afspraak gisteren gegaan?
Hey Ambon, dubbel gefeliciteerd! Ten eerste met je geweldige beeb! Mooi he! En ten tweede met je 30ste verjaardag! Hoera! En wat ga jij een geweldige avond hebben! Ik heb geen idee eigenlijk, ze gaf zelf aan dat het een kleine kans is. Maar verder werd er niet veel gezegd, ik stelde wel vragen, maar het bleef een beetje vaag. Ze kan er natuurlijk niks over zeggen en wil ons denk ik geen valse hoop geven. Maar de kans is er!
Livelife dank je wel voor je felicitatie. Jij natuurlijk ook dat je er wel 1 hebt zitten waarvan het hartje wel klopt. Gewoon afwachten wat er de komende 2 weken gaat gebeuren. Ben jij nu op Koninginnedag uitgerekend of heeft ze je geen datum mee gegeven?
Afspraken: 15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 20 september: Dees, 2e echo gyn 26 september: Raldaellen 2e echo Gyn. 29 september: Livelife 2e echo (extra termijnecho) 5 oktober: controle vk 11 oktober: Livelife controle VK ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 26 april: Annelid 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Livelife (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje) Ik heb mezelf verschoven naar 29 april, dat wordt dus wel echt eind april, haha. Daarnaast mijn nieuwe afspraken erbij gezet! Ambon, is de controle op 5 oktober bij de VK van jou?
Afspraken: 15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 20 september: Dees, 2e echo gyn 26 september: Raldaellen 2e echo Gyn. 29 september: Livelife 2e echo (extra termijnecho) 5 oktober: ambonmanise controle vk 11 oktober: Livelife controle VK ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 26 april: Annelid 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Livelife (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje) Ambon, is de controle op 5 oktober bij de VK van jou? Ja, sorry, ik was vergeten mijn naam erbij te zetten.
Afspraken: 15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 20 september: Dees, 2e echo gyn 26 september: Raldaellen 2e echo Gyn. 29 september: Livelife 2e echo (extra termijnecho) 29 september: Snukkie 2e echo vk 5 oktober: ambonmanise controle vk 11 oktober: Livelife controle VK ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 26 april: Annelid 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Livelife (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje) ik heb de tweede echo bij mij bijgezet
Gefeliciteerd!!!!! met je verjaardag maar ook met het kleine wonder in je buik!!!!! Ja, ik zat ook de hele avond naar de foto te staren!!! Wel een mooie uitgerekende datum ook, zo mooi zijn als je ook op die datum gaat bevallen, een dubbele betekenis voor jullie!!!!
Dank je snukkie. Ik zal even proberen een foto die ik gemaakt heb van de echo hieronder te zetten. Bekijk bijlage 183425 Rechts is het hoofdje en het rondje aan de linkerkant is de moederkloek tegen het ruggetje aan.
@Ambon Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En wat een mooie echo heb je gehad! Geniet ervan! En nee, verder geen nieuws, dan dat de wc mijn beste vriend is geworden......heb leukere vrienden gehad Heb al wel naar behang gekeken, zoveel leuks!!! Kan niet kiezen! (moet ook nog even wachten )
@Ambon: wat een mooie echofoto! Ik zie echt duidelijk het verschil tussen jouw 9 weken en mijn 7weken+ foto. Hoe was je verjaardag gisteren? En hoe reageerde iedereen op het nieuws van jullie wondertje?!
@Ambon: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een mooie dag gehad hebt. En wat een mooie echo!!! Gelukkig dat alles goed is. Probeer er lekker van te genieten. Hoe gaat het met eten? @Livelife: Wow mooi dat jullie het hartje hebben zien kloppen, en stiekem hoop ik met je mee dat het ander hartje ook snel begint te kloppen! @Raldaellen: hihi ik ken dat, weet ook al precies hoe het kamertje ingericht moet worden....Geniet ervan Hier gaat alles zijn gangetje. De misselijkheid is ver over, alleen nog kleine beetjes eten, maar goed. Moet wel zeggen dat ik nu echt het besef krijg dat mijn moeder er niet meer is. Ik kan non-stop huilen. Vandaag zijn we 2jaar getrouwd en 5 jaar bij elkaar en dan mis ik haar toch wel heel erg!! Je hebt wel een hoop herinneringen maar het is toch anders. Mijn vader is gisteren alleen op vakantie gegaan en dat trekt me ook aan. Wij zelf gaan donderdag even lekker weg. Proberen een beetje te genieten van onze vakantie en de kleine uk. Fijn weekend allemaal!!
hoi meiden hier een tijdje nix van me laten horen, maar we zaten midden in een verhuizing en ons internet doet het nog steeds niet wat een verhalen allemaal, succes voor de meiden bij wie het niet zo goed loopt en gefeli voor de meiden die al een mooie echo gehad hebben wij hebben gisteren de echo gehad, wat waren we zenuwachtig. we moesten precies dezelfde kamer in als bij de vorige keer, toen we te horen kregen dat het niet goed was. moest bij binnekomst al huilen van de spanning...haha maar we hebben een prachtig mooie echo gehad hartje klopt krachtig, hoofdje bewoog al wat. hoefde niet inwendig, wat ook weer mooi meegenomen was. ik zit op precies de termijn die we berekend hadden dus 24 april uitgerekend. zal zo ff op t lijstje bewerken. ik heb 4 oktober de volgende controle bij de VK en 10 oktober de 12 weken echo. hopelijk kan ik snel weer wat meer meekletsen, moet t nu nog ff van de paar vrije minuutjes op t werk hebben heb het trouwens meteen op mn werk verteld vanmiddag, ze reageerden echt heel enthousiast!
Afspraken: 15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 20 september: Dees, 2e echo gyn 26 september: Raldaellen 2e echo Gyn. 29 september: Livelife 2e echo (extra termijnecho) 29 september: Snukkie 2e echo vk 4 oktober: Ballie83 2e controle VK 5 oktober: ambonmanise controle vk 10 oktober: Ballie83 2e echo (12wknecho) 11 oktober: Livelife controle VK ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 24 april: Ballie83 (1e kindje) 26 april: Annelid 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Livelife (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje) zo, ik heb m ook even ge-update