Hallo Dames, We hebben weer een prachtige echo gehad. Onze uk zwaaide zelfs en was heel beweeglijk!! Ik lag precies op schema.
15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 29 september: Livelife 2e echo (extra termijnecho) 29 september: Snukkie 2e echo vk 4 oktober: Ballie83 2e controle VK 7 oktober: Rashomama, 1e echo 10 oktober: Ballie83 2e echo (12wknecho) 11 oktober: Raldaellen intake vk 13 oktober: nunu nekplooimeting 17 oktober: dees nekplooimeting 21 oktober: nunu controle vk 2 november: ambonmanise 2e controle vk 3 november: dees 4e controle gyn 28 november: nunu 20-weken echo ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 24 april: Ballie83 (1e kindje) 24 april: nunu (1e kindje) 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Rashomama (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje Heb hier gelijk maar mijn data aangepast.
@Dees, gefeliciteerd met je leuke echo Het blijft volgens mij altijd spannend om naar een echo toe te gaan. Ik heb het volgende week maar zit nu al te popelen om de kleine te zien.
Dees, wat een opluchting weer hè? Je bent toch blij als alles oké is met de kleine. Wat een mooie echo. Raldaellen: heb jij nog geen echo gehad? Ik zie dat je pas volgende week je intake hebt bij de vk. Ik vroeg het mij even af.
@Ambon Ja hoor, ik heb al 3 echo's gehad. een met de terugplaatsing van het embryo, een met 7 weken, en een met 10 weken. Aangezien alles goed was bij de gyn. en het nu beschouwt wordt als een "gewone" zwangerschap, kan ik naar de verloskundige. Dus begin ik daar overnieuw en krijg ik dinsdag mijn intake
hoi meiden vanmorgen hier de 12 weken echo gehad. we hebben ons mooie druktemakertje gezien hij sprong steeds op en neer, haha. zo erg zelfs dat er maar 1 foto gemaakt kon worden zal m vanmiddag even uploaden ben 1 dag vooruit gezet en nou dus op 23 april uitgerekend zal de lijst even aanpassen zo fijne dag allemaal!!
15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 29 september: Snukkie 2e echo vk 7 oktober: Rashomama, 1e echo 11 oktober: Raldaellen intake vk 13 oktober: nunu nekplooimeting 17 oktober: dees nekplooimeting 21 oktober: nunu controle vk 2 november: ambonmanise 2e controle vk 3 november: dees 4e controle gyn 28 november: nunu 20-weken echo 2 december: Ballie83 20weken-echo ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 23 april: Ballie83 (1e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 24 april: nunu (1e kindje) 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Rashomama (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje zat in twijfel of ik de verouderde afspraken van de anderen eraf zou halen, maar heb ze nog maar even laten staan graag update van diegene zelf....
15 september: Manonii, 1e afspraak gyn 19 september: fem, intake + echo 7 oktober: Rashomama, 1e echo 11 oktober: Raldaellen intake vk 13 oktober: nunu nekplooimeting 13 oktober: snukkie nekplooimeting 17 oktober: dees nekplooimeting 21 oktober: nunu controle vk 2 november: ambonmanise 2e controle vk 3 november: dees 4e controle gyn 28 november: nunu 20-weken echo 2 december: Ballie83 20weken-echo ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 23 april: Ballie83 (1e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 24 april: nunu (1e kindje) 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees 29 april: Rashomama (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje
Hallo meiden!!! Tijdje niets van me laten horen, maar beetje drukjes geweest allemaal! Even een update aan deze zijde: Alles gaat goed, ik heb eigenlijk helemaal geen "kwaaltjes" meer. Soms vraag ik me af of het wel goed is....maar daar moet ik me maar overheen zetten. Ik heb ook bewust hier een beetje afstand gehouden, want op een gegeven moment las ik me helemaal "gek". Ik had namelijk toen ik bijna negen weken was 's ochtends ineens bloedverlies, echt heel eng was dat! meteen de VK gebeld en mocht gelukkig dezelfde dag nog langskomen.....ondertussen had ik heel veel gelezen op internet en dacht ik echt dat het "foute boel" was..... ik ging dus ook supergestresst naar de VK, die gelukkig meteen een echo maakte en daarop bleek er helemaal niets aan de hand te zijn! Al die drukte voor niets geweest.... Bij 10 weken weer een echo gehad (omdat die afspraak toch al stond) en het kindje groeide heel goed, geen zorgen maken dus.... Nu heb ik aanstaande donderdag een nekplooimeting en als die goed is, ben ik echt gerust gesteld......
Ballie, wat mooi dat alles goed was. Ik laat ook die afspraken staan. Op die manier hebben we in zicht wie zich nog niet gemeld heeft na zijn/haar afpraken. Snukkie, en ik maar denken dat je met vakantie was. Er staat veel te veel info op internet. Daar kun je je inderdaad gek mee maken. Probeer een beetje selectief te zijn. Als je heel erg pijn hebt of bloedverlies dan neem je gewoon contact op met je vk. Wat fijn dat je geen last meer hebt van kwaaltjes. Ik ben nog steeds de hele dag door misselijk. Ik hoop ook dat dat gauw over is en dat ik dan niet meer zo moe zal zijn. Nog 3 dagen wachten, dan weet je meer. Ik hoop met je mee dat alles oké is. Wat is de reden dat je voor zo'n nekplooimeting hebt gekozen?
@snukkie: wat fijn dat alles toch in orde was, lijkt me wel erg schrikken hoor. en idd, wat is de reden dat je een nekplooimeting laat doen??
Ballie, wat een mooie echo!! En haha een alien.....Gelukkig dat alles goed is. We hebben vorige week (geloof ik) een documentaire opgenomen. Het wonder van de geboorte. Erg interessant moet ik zeggen. Maar nou gaat dit wel voornamelijk om meerlingen. Hier is ook de misselijkheid ver aan het verdwijnen en mijn borsten doen niet meer zo'n zeer....jippie. Maar het is idd waar dat je je dan afvraagt of het nog wel goed zit. Maar dat hoort erbij denk ik. Nou ga weer snel verder met een sjerp te naaien.
@Dees Een sjerp??!! Ik heb vast wat gemist. Heb je de leiding over een modellenwedstrijd @Snukkie Wat zal je geschrokken zijn!! ik zal voor je duimen donderdag!
De reden dat ik een nekplooimeting laat doen is omdat een familielid van mij het syndroom van angelman heeft, een chromosomenafwijking en dus zwaar lichamelijk en mentaal "gehandicapt" is. Ik heb dit voor dat ik zwanger wilde worden al laten uitzoeken of het erfelijk kon zijn en dat is niet het geval. Maar voor mijn gemoedsrust wil ik toch 100% zeker zijn. Het wordt vergoed door mijn zorgverzekering, dus ik dacht waarom niet.....