Eind april 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @dees gefeliciteerd met je echo. İk ben gek op kinderen die op buik liggen(brug houding)

Wat betreft mijn hoofdpijn wil iedereen bedanken.het is wat minder maar niet helemaal weg, sinds vandaag ook heel veel steken in mijn buik.(linkerhelft). Maar ja heb vanmiddag afspr bij de vk zal het ff aan haar vragen. Wellİcht is het bandenpijn.
    Hebben jullie ook last van?

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Nunu, ik heb 1 keer bandenpijn gehad toen ik 11 weken was. Linksonder bij mijn buik, vlakbij de lies. Ik kon niet meer opstaan uit de stoel, zo'n pijn deed het. Ik mocht toen gelijk bij de vk komen en toen bleek het bandenpijn te zijn. Daarna heb ik het niet meer gehad.

Succes met je afspraak bij de vk. Komt vast goed.

Ik ben vanmorgen ook opgestaan met hoofdpijn. Heb al paracetamol genomen, maar helpt nog niets.

Gisterenavond is mijn avondeten er weer uitgekomen. Het ging net zo goed. Ik heb nu nog steeds een weeiig gevoel in de buik.
    Vandaag maar rustig aan doen.

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    haai meiden,

vervelend dat jullie zo'n hoofdpijn hebben...hoop dat het gauw afzakt!
    bandenpijn heb ik ook met regelmaat, ik zie het maar als groeispurt van de kleine en de BM...het hoort erbij al is het soms erg lastig!

hier word zodirect het kamertje en kinderwagen geleverd! zo spannend of het wel mooi is enzo....moet og ff gauw de stofzuiger er doorheen halen en dan kunnen ze komen...vanaf dan kunnen we op zoek naar accessoires enzo...helemaal gaaf!

4. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Laura wat leuk dat ze het vanmiddag komen brengen! Leuk hoor! Kun je daarna lekker shoppen ;) heerlijk!!

Bandenpijn is vervelend en soms ook niet thuis te brengen, steken, trekken, continuepijn enz. Hier ook hoor, elke dag, aangezien mijn banden de vorige keer al zijn uitgerekt zijn ze nou ook niet meer stevig genoeg om mijn baarmoeder te houden, afijn met een buikband kom je een heel eind :)

vandaag weer begonnen met werken, viel best tegen. nu thuis maar weer eens wat doen, ook wel nodig, dan vanmiddag weer verder in de sintstress.....pfff :D

5. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Laura, wat leuk dat je de meubels al hebt voor de kinderkamer. Hebben ze het ook voor je in elkaar gezet of moet je dat zelf doen?
    Is het al helemaal klaar?

Raldaellen: hoe is het met je schouder? Ging het wel?
    Heeft je zoontje zijn schoen ook mogen zetten afgelopen weekend?
    En heeft hij al wat leuks gehad?

6. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    kamertje staat in elkaar, dat hebben ze van babypark gedaan, kost 65 euro maar dan hoef je er zelf niet mee te klooien...ideaal...
    geld overigens alleen voor kamertje, kinderwagen moet je zelf in elkaar zetten maar dat is leuk werk...;) dat heb ik dus vanmiddag gedaan!
    de Buggaboo staat in elkaar en is klaar voor gebruik! vanaf het weekend kan ie naar boven en dan gaat ie maar onder een laken ofzo tegen het stof...ben er heel erg blij mee..

nu ga ik ff richting Chinees om het eten op te halen, eigenliefde is nog niet thuis en had geen zin om nog te koken...word me dan echt te laat...

tot later dames...

7. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @Ambonmanise Gaat het al beter met je hoofdpijn?

@Laura gefeliciteerd met je splinternieuwe babykamer, nu nog de baby nog. ( we hadden gisteren toevallig ook chinees gehaald.)

@raldaellen Heb je dan meer pijn of minder als je baarmoeder niet meer zo sterk meer is?

@allemaal, de hoofdpijn is gelukkig over, wat het was weet ik nog steeds niet. En de vervelende steken in mijn buik ook.
    Gisteren bij de VK geweest, ging op zich goed. Wel hoop informatie bij gekregen.
    In mijn bloed hebben ze gelukkig geen antistoffen gevonden. De baby hartje was ook geweldig om te horen.
    Alles zag er goed uit, alleen moest ik de volgende keer niet twijvelen als ik weer zo'n vervelende pijn heb. Ik had het net naast me navel tot aan mijn schaambot/streek. Als er na ontlasting en na plassen niet overgaat moet ik altijd ff bellen.
    Ook werd me verteld zolang je geen bloed en geen slijmprop verlies je nergens zorgen hoef te maken.

En over 3 weken moet ik naar de vroeg geboortespreekuur. Waarschijnlijk dan gaan ze mijn baarmoederhals meten.

Daarnaast gisteren lekker gezwommen, vond het echt heerlijk na zo;n drukke dag. Ook hoop tips gekregen.

8. raldaellen

@ Nunu niet aan mijn baarmoeder maar aan de banden waar die inhangt, het rekt nu gauw mee, maar is ook eerder de rek uit. of het meer of minder is....iedereen heeft een andere pijngrens en beleving van pijn, maar ik vind: nu meer bandenpijn en hevigere pijnen.

@Ambon hij mag alleen op woensdag en zaterdag/zondag zijn schoen zetten, en daar krijgt hij alleen kleine kado's in bv: stiften, auto's chocoladeletter, kwartet. verder met pakjesavond krijgt hij een bal en keeperhandschoenen. Bij de andere oma krijgt hij Lego, een bordspel(letje) ;) Hij krijgt van mij niet zoveel.
    Hij vind het wel helemaal fantastisch. (en wij ook ;) )

@Laura Foto...?? Leuk hoor! Ben benieuwd!

Gisteren nieuwe bh's moeten kopen, allemachtig ze zijn nu echt HUGE aan het worden :D haha! Nog wel lastig om hier leuke te vinden, was meteen voor voedingsbh's aan het kijken maar ook die zijn hier redelijk saai/degelijk wit of zwart. eerst nog maar eens verder kijken of ik nog ergens wat anders vind en anders tja...;) iemand suggesties? koop ze Liever niet via i-net.

9. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @ Raldaellen je hebt best leuke bh bij de h&m anders bij prenatal. Zelf heb ik nog geen nw. Bh gehaald. Wacht daar nog ff mee

10. raldaellen

@nunu ik heb nogal een lastige maat dus de hema, h&m, c&a ea. vallen helaas af. Prenatal hier had idd wel leuke maar de leuke gingen niet tot aan de grotere cups. :(

11. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @raldaellen jammer dat ze je maat niet hebben. Had je al bij hunkermuller en livera gekeken?

12. raldaellen

uiteraard, in voedingsbh hebben hun die niet, wel gewone bh's, houd ook niet over, heb er toevallig gisteren eentje gevonden met gladde cups, aangzien ik al dat kant en naden op het moment niet zo tof vind. normaal is het al niet heel makkelijk maar nu..;)

13. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    @raldaellen: ik heb ook een paar bh moeten aanschaffen. heb 3 zwangerschapsbh's en 1 voedingsbeha. maar zijn idd erg saai. heb alleen wit en zwart en aan creatieviteit zit er helemaal nix in :S ze hebben wel alle soorten maten erin, heb ze bij de hema gekocht

ik begin nou ondertussen wel een beetje buikje te krijgen, eindelijk! op mn werk zie je t nog niet goed omdat ik dan uniform aanheb, maar als ik gewone kleding aanheb komt er toch net zo'n bolletje tevoorschijn:D
    wij gaan morgen voor de kinderwagen!! mn mannetje begon er vandaag ineens zelf over om dan morgen maar te gaan. dus f eerder weg van t werk en op naar babydump:D

14. raldaellen

@Ballie Leuk om een kinderwagen te kopen! Ben benieuwd wat voor soort het word! Kwam er gisteravond eentje tegen in de stad met mijn man....hij was er niet bij weg te slaan! Haha! Highteck kinderwagen en mannen, haha hij vond de kinderwagen interesanter dan het dekentje waar ik naar aan het kijken was! Ik moet een 75G :) hebben, die hebben ze niet bij de Hema, ten minste hier niet.

fijne avond allemaal!

15. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @raldaellen, gelukkig hoeven we niet jaren met zo'n bh rond te lopen. İk denk dat ik zelf in Amsterdam een poging ga doen, omdat ze daar meer aanbod en grotere winkelketens hebben.

@ballie83 spannend hoor een kinderwagen halen, wij hebben ook een van de babydump. Er zijn echt hele leuke tussen!

Gisteravond was ik op bezoek en daar heeft iemand voor mij gependeld en daaruit bleek dat ik een zoontje zou krijgen. İk weet niet of het klopt. Mijn eerste gevoel bij mijn zwangerschap was ook een jongen. Maar na het lezen van de chinesee horoscoop en een huistest met urine( via deze site) bleek dat ik een meisje zou krijgen. Dus ben nu niet meer zeker, blijft spannend tot 3 december. Hoe ervaren jullie het?

16. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
  17. raldaellen

Mooi Ballie!! Erg leuk! Geniet ervast van!!

18. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Ziet er goed uit hoor ballie!

19. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @Ballie gefeliciteerd met je aankopen, en wens je heel veel mama en kind liefde samen toe. dat jullie lekker kunnen wandelen straks.

20. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @Ballie, wat een superleuk kamertje!! En nu wachten.
    @nunu, Ik ben van de ene kant heel erg nieuwsgierig of we een meisje of jongen krijgen en van de andere kant wil ik het helemaal niet weten. Ik heb wel een heel sterk voorgevoel. En daar heb ik ook al het geboortekaartje op ontworpen. 3 december is niet lang meer...
    @Raldaellen, Gelukkig dat je iets gevonden hebt. Bij mij valt het nogal mee althans dat denk ik zelf, mijn hubbie denkt daar heel anders over haha.

Die bandenpijn daar heb ik ook last van, en af en toe van die verschrikkelijke pijnscheuten in mijn liezen. Voor de rest mag ik niet klagen. We hebben eindelijk de badkamer bijna af, alleen de kranen er nog op. Dan is eindelijk het kinderkamertje leeg en kan ik daar wat gaan rommelen.
    Ik heb al een behoorlijk buikje, maar echt aangekomen ben ik niet. Eten jullie meer als anders?
    Ik eet mijn normale porties met een hele hoop fruit over de dag verspreid. Vooral Galia meloenen slijt ik, daar kan ik een hele van opeten op een dag.
    Iedereen nog een fijne zondagmiddag!!

Deel Deze Pagina