aaaargh!! nu al n eigenwijs kind! beentjes strak tegen elkaar dus we weten nog niet wat t wordt! ruggetje was ook niet goed te zien dus volgende week in de herkansing. de rest leek allemaal prima in orde gelukkig
@ballie83, jammer dat jullie baby niet meewerkte maar gelukkig kan je volgende week weer hem/of haar zien en bewonderen hoop ik. Hoop dan dat de rug en het geslacht goed zichtbaar wordt en dat alles gezond en wel is
tsjah, heb nog van alles geprobeerd, bukken, op mn hurken, op mn zij...maar geen beweging in te krijgen en toen we thuis kwamen begon hij/zij te schoppen hartje, hoofdje, organen zagen er allemaal goed uit dus maak me ook geen zorgen voor volgende week moet wel met 28 weken nog een echo omdat mn placenta laag ligt en dus nu nog voor de baarmoedermond. maar ze verwacht dat ie nog wel mee omhoog gaat groeien. wel jammer dat mn mannetje en mn zus nou niet zelf kunnen zien wat t wordt...die kunnen niet volgende week. maar dan wel weer de herkansing voor de 2 oma's
@nunu, hoe was je feestje? En wat een leuke flesjes!! Ben benieuwd naar wat iedereen er van vond. @ballie, oh jee een klein eigenwijs kindje haha. Wel jammer dat je nu niet samen met je partner hebt kunnen zien wat het wordt. Maar dan kun je hem wel volgende week verrassen. Hoop dat verder dan alles goed zal zijn! Ik weet nog steeds niet zeker of ik ons ukkie nou voel. Soms wel gekietel maar dan denk ik dat het jeukt en sinds 2 dagen dat als ik mijn hand op mijn buik heb dan een soort klopje voel. Soms vraag ik me af of ik het me verbeeld. Heb mijn schilderij af gemaakt voor de babykamer en ben nu bezig met de klamboe. Wat een werk. Heb wel al een foto van het wiegje. Ons ukkie wordt de 5e generatie op rij die hier in komt te liggen. Ben er wel trots op. En met mijn 1e zelfgemaakte dekentje!
Ballie; wat jammer dat je het niet kon zien. Die meid van mij was zo beweeglijk dat het ook moeilijk was om een goede foto te maken. Het kan dus 2 kanten op werken. Wanneer moet je nu er weer heen? En gaan de beide omas met jou mee? Dees: wat is het mooi geworden. Volgens mij voelt het heel fijn als je het nu al klaar hebt of niet dan? Ik vind je dekentje ook mooi. En de klamboe ga je ook zelf maken? Ik voel al 3 weken lichtje klopjes van binnen en de vk zei tegen mij dat dat de kleine is. En ook dat ik de kleine zo goed kan voelen omdat de placenta aan de achterkant ligt. Wil je ook weten wat het wordt? Nunu: hoe was het feestje? Je hebt er echt wat moois van gemaakt. Ik ben benieuwd wat de reacties van je gasten waren. @allen: Rugpijn: ik heb sinds zaterdag last van lage rugpijn en dat straalt uit naar mijn linkerbil. Ik heb de oefeningen van de fysio gedaan en dat verlicht de pijn in mijn bil wel maar nog niet in mijn rug. Ik zal vrijdag nog wat oefeningen vragen aan de fysio hiervoor. Bios: Gisterenmiddag zijn we naar de film Nova Zembla geweest. Het is een indrukwekkende film. Het lijkt heel erg echt. Het duurt 2 uur en het is je geld echt waard. Dekbedovertrekje: Ik ben nog op zoek naar een dekbedovertrekje voor het ledikantje. Wij hebben er al 1 gekocht bij Babydump van 45,- maar weet iemand van jullie waar ze ook nog leuke verkopen die wat goedkoper zijn? Ik hoor graag van jullie.
Afspraken: 5 december: Raldaellen 20 weken echo + 3e controle Vk 5 december: Laura 20-weken echo 12 december: Rashomama 20-weken echo 20 december: Dees, 20-weken echo 28 december: ambonmanise 4e controle vk ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 23 april: Ballie83 (1e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 24 april: nunu (1e kindje) 25/26 april: Laura (1e kindje) 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees (1e kindje) 29 april: Rashomama (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje Even de lijst er weer bij gehaald.
@Raldaellen & laura28 heel veel succes met de echo. Hoop dat alles naar wens gaat. @dees wat een leuke wiegje, echt zo schattig en een leuke dekentje. Mijn vriendin maakt ook zulke dekens. Ik vind het echt een hoop werk en heel origineel. @ambonmanise, rugpijn is inderdaad heel erg vervelend, kan er alles over vertellen. Wat bij mij het meest helpt is om rustig aan te doen. geen zware dingen te tillen, en op je zij liggen. En met hoop oefeningen. @allen, mijn party is geslaagd. Echt een geweldige party gehad. Ik had voor al mijn neefjes (4) een spel en oefenboek gekocht en voor de meiden een dagboek (4). Voor de oudste 2 had ik niets. omdat zij boven de 18 zijn. omdat er hoop kleintjes waren moest ik ze ook bezig houden, dus heb de meiden de opdracht gegeven om quizvragen over zwangerschap te bedenken. en de jongens moesten roze en blauwe papiertjes knippen en bij iedereen langs gaan. Als iemand dacht dat het een jongen was moesten ze hun naam op het blauwe papier schrijven en bij een meid op een roze. Daarna hebben we met de hele familie de quinzspel gedaan, de meisjes mochten de vragen stellen, en diegene die de meeste antwoorden goed had, kreeg een medaille (bij de hema voor 1) En tegen de eind van de avond heb ik samen met mijn vriend het gebak aangesneden. Iedereen heel erg zenuwachtig en nieuwsgierig. Toen het roze inhoud had, was mijn neefje van 6 de enige die zo diep teleurgesteld was. Hij wou graag een jongetje. maar voor de rest vond iedereen het heel leuk.
@abonmanise ik heb altijd wel leuke ideeen voor feestjes en voor me eigen verjaardag. En op deze idee kwam ik via een site over zwangerschap was heel erg in Amerika. Dus dacht ik waarom niet. toen ik mijn zwangerschap aan mijn schoonfamilie ging aankondigen had ik een houten postduifje met papiertje naast de cake gelegd. zo had iedereen een aparte nieuws over mijn zwangerschap. Dit soort dingen zijn heel klein kost bijna niets, maar je maakt wel iets unieks.
nunu wat leuk zeg!! als ik volgende week het geslacht weet zou ik het echt niet meer voor me kunnen houden en raldaellen en laura ik hoop dat de 20 weken echo goed was!
@rashomama, ik zou iedereen aanraden om op een leuke manier te vertellen. echt doet de aanstaande moeder erg goed. en heb je ook leuke avond met mensen die om je geven.
Laura fijn hoor dat de echo goed was! Gefeliciteerd een meid!! Ook hier echo goed, nog steeds een jochie, echo ging moeizaam, wederom een errug bewegelijk mannetje. ♥
Gefeliciteerd met de goede echo's!! Volgens mij hebben we nu 1 jongen en de rest meisjes? Nunu: wat een leuke site. Ik zie wel dat je het niet kan bestellen via internet en zo vaak kom ik niet in Amsterdam. Ik woon in het Noordoosten van NL. Het lijkt een beetje op een Action winkel. Maar ze verkopen er wel leuke dingen. Rashomama: heb jij volgende week de 20-weken echo? Veel succes.
Afspraken: 12 december: Rashomama 20-weken echo 20 december: Dees, 20-weken echo 28 december: ambonmanise 4e controle vk ----------------------------------------------------------------- Verwachte einddatum: 19 april: ambonmanise (1e kindje) 20 april: raldaellen (2e kindje) 23 april: Ballie83 (1e kindje) 24 april: Snukkie (1e kindje) 24 april: nunu (1e kindje) 25/26 april: Laura (1e kindje) 26 april: Manonii (1e kindje) 28 april: Mick 28 april: Dees (1e kindje) 29 april: Rashomama (1e kindje) 30 april: Fem2008 (1e kindje -------------------------------------------------------------- Laura in het roze gezet. Ballie, wanneer heb jij de 20-weken echo?
zo, even een paar dagen niet gekeken en alweer heel veel reacties! wat leuk die goede echo's! ik mag komende vrijdag weer, ben benieuwd of onze eigenwijs zich dan wel goed laat zien @nunu: wat een onwijs leuke ideetjes! wij wilden eigenlijk met sinterklaas een kadootje inpakken voor de opa's en oma's en dat dan tegelijk laten uitpakken. maar helaas, dat is in t water gevallen. nu mogen de oma's gewoon zelf mee met de echo weet iemand trouwens nog een goede alcoholvrije champagne? zag wel een site maar hoopte iets wat ik ergens gewoon kan kopen. wil met oud en nieuw wel kunnen meeproosten natuurlijk!