@dees: zie het niet als verbreken, zie het als origineel zijn wat fijn dat alles goed is! nou kan jij ook gaan shoppen
Dees, gefeliciteerd met een goede echo. Wat leuk dat jij een jochie krijgt. Ga je nu flink uitpakken met shoppen voor de kleine? @all: gisterenavond weer wezen zwemmen. Het water was heerlijk warm en het is een leuk groepje met gezellige meiden. Ik hoop dat ik bij de zwangerschapscursus die 2 januari gaat beginnen ook zulke leuke meiden in de groep heb. Is echt leuk om over alles te kunnen praten. Groeiende buiken, (.) (.), shoppen voor onze kleintjes, kwaaltjes, werk, babykamers, enz.
@all: ik dacht dat het een meisje werd. En nu een jongen. Ik ben er superblij mee!! Ik ga niet veel shoppen, maar een paar dingetjes, ook voor de babykamer. Maar we moeten alleen op zoek naar een naam hahaha.
@Dees: Ik had genoeg voorbeelden van jongensnamen in mijn telefoon opgeslagen maar kon er niet uitkomen. Voor een meisje was het makkelijker. Zoek je een Hollandse jongensnaam of wel internationaal (bv. Engels/Amerikaans)? Met Hollandse namen kan ik je niet helpen met internationale wel. Geef het maar aan als je nog een paar voorbeeldjes wilt hebben. @all: heeft er iemand van jullie ook zo'n last van de rug? Ik heb vanmorgen de hele ochtend vergadering gehad waarbij ik moest notuleren en toen is de rugpijn weer erger geworden. Ik weet nu niet meer hoe ik goed kan zitten op de stoel. Gelukkig morgen naar fysio toe.
@ambon: heb al een tijdje last van lage rugpijn, merk het ook als ik langer in een houding zit inderdaad. heb ook last van mn rechterheup dus zit nu ook bij de fysio. schijn een spier in mn bil overbelast te hebben...euhm, tsjah hoe doe je dat komt waarschijnlijk doordat mn baarmoeder tegen een zenuw aanzit en ik dat verkeerd compenseer. heb nou t advies gekregen om rustiger aan te gaan doen. op mn werk overlegd en uiteindelijk besloten om tijdelijk 2 uur per dag minder te gaan werken. was wel even moeilijk voor me, ik ben meestal vrij hard voor mezelf. maar ik doe dit met de garantie dat ik dan over een paar weken wel weer 100% kan werken ik had trouwens vannacht erg veel buikpijn...meisje was zo aan t draaien, voel dr nu echt op hele andere plekken schoppen, haha. maar heb dr zooo slecht door geslapen hopelijk komende nacht weer even inhalen
Dees, hieronder komen er een aantal aan: Lewis, Camden, Carter, Germaine, Jerome, Jesse, Leroy, Logan, Luca, Luciano, Luiz, Marlon, Marvin, Matt, Miguel, Nathan, Aiden, Orlando, Ramon, Raoul, Ryan, Seance, Shayne, Terrence, Tristan, Quinten, Xenna, Desmond, Devin, Dylano, Dean, Denzell en Dustin. Ik had hier 1 favoriete bij zitten. Kijk maar of je er ook één van leuk vindt. In elk geval succes met het zoeken naar een naam voor je zoontje. Je hebt gelukkig nog wel even de tijd.
@ballie, ik voel mijn kleine meisje nu soms ook helemaal onderin. Net boven mijn schaamstreek. En onder de navel voelt het heel hard aan. Is dit de baarmoeder?? Mijn man kan haar nu ook voelen en die vindt dat helemaal geweldig. Hij praat ook al veel tegen haar zodat ze kan wennen aan haar stem. Maar soms weet ik niet wat ik moet zeggen of vertellen tegen haar. Vind ik best moeilijk. Ik moet straks naar de fysio en zal aangeven dat ik last had van mijn rug gisteren. Sinds ik vanmorgen wakker werd is het bijna over. Geen idee waar dat nou door komt. @ all: iedereen druk bezig met kerst voorbereidingen??? Wij moeten vanmiddag of vanavond nog boodschappen doen. Ik hoop dat het niet zo druk zal zijn in de winkel. Ik heb niet zo veel geduld meer de laatste tijd. Morgen gaan we een boxkleed halen bij Babydump (krijgen we nog 25% korting omdat wij daar een box hebben besteld) en we gaan voor 50 (ivm badcheque) aan badartikelen halen. Dan hoeven we alleen nog maar de beeldvideofoon te kopen, maar ik wacht even tot die in de aanbieding komt. Deze zijn best nog prijzig.
@All ik als lage rug patiënt heb weinig last van mijn onderrug, wel boven tussen mijn schouder bladen. Denk dat het ook komt omdat mijn borsten groter worden en de buik natuurlijk. @Ambon, zo jij bent bijna klaar denk ik met je babyuitzet. Wij doen nog even rustig aan. We zetten nu alvast wel geld opzij, zodat we straks alles te gelijk kunnen halen.
@Kerst, wij hebben alle kerstkado's al in huis gehaald en onder de kerstboom gezet. Wij gaan denk ik de eerste kerstdag gourmetten thuis en de 2de kerst is nog allemaal onzeker.
Nunu, op die manier kun je het ook doen. Maar wij vinden het leuk om nu al spulletjes te kopen. Dus het schiet inderdaad lekker op. Het scheelt ook wel dat wij nog wat spulletjes kunnen lenen van mijn zus zoals bedkruiken die je alleen voor de eerste weken nodig bent en andere dingen die je maar even nodig bent. Ze vindt het zonde dat wij dat anders weer moeten kopen terwijl zij het net heeft gebruikt. Iedereen fijne kerstdagen gewenst. Het is een apart gevoel dat je nu nog een kleintje in je buik hebt zitten en volgend jaar zal die kleine er hopelijk ook bij zijn. Het is in elk geval byzonder.
Hopelijk iedereen een fijne kerst gehad?? Samen met degene die je lief zijn? Wij zijn kerstavond bij mijn moeder geweest, eerste kerstdag bij mjn broer. (schoonmoeders is op vakantie )en tweede kerstdag zijn we bij mijn vriendin op kraambezoek geweest! Die is afgelopen vrijdag bevallen van twee meisjes, geboren met 27! weken, pfff wat klein maar zo mooi om te zien! Wat kunnen ze toch veel tegenwoordig! Ik ga nu verder genieten van mijn vakantieweekje samen met mijn zoontje ♥
Blij dat de kerstdagen voorbij zijn. Gisteren overvallen door de buikgriep, flinke diarree en overgeven. We zijn ter controle even naar het ziekenhuis geweest omdat ik gal deed spugen. Ze hebben even een echo gemaakt en met de kleine was alles goed, alleen mijn baarmoederhals is 11mm gekrompen. Hij zit nog niet in de gevarenzone maar moet het wel rustiger aan doen. Dus ben vandaag ziek thuis gebleven en denk dat ik dat de rest van het jaar ook maar doe. Voel me een brok ellende. Overal pijn. Niet prettig, maar ja hoort erbij zeggen ze. @Raldaellen, veel plezier deze week met je zoontje!!
@dees, gaat het weer met je? @raldaellen, hoop dat je een leuke vakantie met je zoon hebt, geniet er nu lekker van elkaar, straks moeten jullie elkaar delen met de baby. Gisteren ben ik gebeld door de babydump om een leveringdata af te spreken, maar het is nu weer voorlopig uitgesteld. Vanavond gaan wij weer naar de winkel toe, om nog dingen bij te bestellen heb er zo zin in. Wens jullie allemaal een prettige jaarwisseling toe, en hoop dat 2012 voor ons allen een fijne jaar zal worden met heel veel liefde.
Dank je wel. Ik ben langzaam weer opgeknapt. Heb alleen nog af en toe van die steken in mijn onderbuik. Was bang dat dit mijn baarmoederhals was, maar is bandenpijn. Over 1 week moet ik weer terug dan meten ze hem weer op. Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling!! En een mooi en gezond 2012!!
Hoop dat jullie alleen een leuke jaar wisseling hebben gehad. Wens jullie allemaal heel veel mamaliefde toe in 2012. Sinds vanochtend merk ik dat ik ruwe tepels heb, weet niet of het door uitgelekte melk komt(heb geen vlekjes in de kleding gezien) hebben jullie hier ook last van?