Eind april 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

hmz.....dan blijf ik alleen zwanger over!! WHA!!!! Spannend Ballie!! Zet hem op!! zal mee blijven lezen :) Ben benieuwd!!

Ik kom van de vk af en zij zei: kan nog wel een poosje duren..... :) Haha!! nou ja, we wachten maar rustig af!

2. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Spannend nunu en ballie! Succes alvast :)

Hier gaat alles goed, heb nergens last van eigenlijk behalve vermoeidheid en een erg drukke baby. Heb helaas nog geen tekenen dat de kleine er uit wil komen..

3. raldaellen

@Rashomama :) Gelukkig ben nog niet alleen :) Fijn dat alles goed gaat!

4. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    İk raad je aan tot die tijd goed uit te rusten en te slapen dit heb je echt nodig.

@all dankjewel allemaal, tot nu toe verloopt alles ontspanne behalve de beginnende weeen het blijft spannend

5. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @rashomama & raldaellen ik dacht ook dat het lang zou duren maar het kan zo spontaan gebeuren.
    Blijf nog genieten van jullie zwangerschap ik mis het nu al heel erg

6. raldaellen

Zit je nou onder je weeen te internetten :D Haha! Bij de vorige heb ik ook 41+1 gelopen dus ach ik verwacht hem ook nog niet, ze zij ook dat als je ziek bent je lijf wel even wacht.

Zet hem op!!

7. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @raldaellen had een berichtje gestuurd voordat ik mijn laaste pil kreeg van de inleiding. De weeen kwamen veel later

@all vanaf 03:59 uur zijn we trotse ouders geworden van onze dochter Ela ze woog 2980 gram. Ze kwam via natuurlijke bevalling op de aarde en ik kreeg spuitje in mijn been. Voor de rest heb ik haar een keer aangelegd. İk kan helaas geen foto uploaden via mijn mobiel maar dat hebben jullie nog te goed.

İk ga nu wel ff verder uitrusten en genieten van mijn wondertje.

8. raldaellen

WAUW!! Van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!! Mooie naam!

9. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Gefeliciteerd met Ela!

10. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    @nunu: gefeliciteerd!!!
    das nog best snel gegaan dan :) (hopelijk gaat t bij mij ook zo snel!)
    wanneer mogen jullie naar huis? of zijn jullie dr al? genietze!! :D

11. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @Nunu, gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Geniet er lekker van!!

12. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Gefeliciteerd nunu!!

13. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Nunu, van harte gefeliciteerd met jullie Ela!! Is alles goed met de kleine en met jou ook? Geniet ervan!!

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Ballie, heel veel succes a.s. donderdag. Wel mooi dat jij op mijn uitgerekende datum (19 april) gaat bevallen. Jada is dan alweer 3 weekjes oud.

Verder alles goed met iedereen? Hier gaat het zijn gangetje, nou ja, ik begin eraan te wennen om er 's nachts uit te moeten voor een schone luier en voor de voeding. Ik ben gestopt met kolven, mijn moedermelkproductie ging niet verder omhoog en nu ben ik aan het afbouwen met kolven. Maar Jada krijgt nu volledig flesvoeding. Het is helaas niet anders, ik heb het geprobeerd.
    Ze groeit goed, want ze is al een stuk zwaarder op de arm.
    Ze is een rustige baby, huilt alleen wanneer ze honger heeft. Gisteren kon ze niet in slaap komen en toen heb ik haar in een draagdoek tegen mij aan gedragen en toen heeft ze heerlijk geslapen. En die geluidjes die ze maakt....... en al die verschillende gezichtsuitdrukkingen...... Oh, wat geniet ik toch van haar!!!

Binnenkort kunnen jullie met mij mee genieten, dan hebben jullie ook allemaal jullie kleine in de armen.

Fijne avond allemaal!!

15. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @ballie, wij liggen nog in het ziekenhuis, Ela wordt in de gaten gehouden ivm te lang met gebroken vliezen liep. En ik omdat ik ptss heb blijf ik nog 3 dagen in hier. Wens jou straks ook een spoedige bevalling toe.

@all bedankt allemaal, onze eerste dag was vermoeind maar ook zo bijzonder. Ze kan al heel goed uit de borst drinken, alleen als de lichtjes uit gaan zodat mama ook kan slapen begint ze te krijsen. Dus de hele nacht heeft ze tegen mij aangelegen.
    Voor de rest ging alles goed.

@ambonmanise, voel je je niet schuldig over je moedermelkproductie, je hebt je best gedaan! En Jada zal het ook heel goed met de fles doen.

16. raldaellen

@Ballie zet hem op vandaag!! Ben benieuwd!! Spannend hoor!!

@Nunu hoe gaat het? Nog steeds alles voorspoedig?

@Ambon flesvoeding is echt geen schande hoor!! worden ze ook groot mee! Fijn dat alles goed gaat!

17. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    zo, en nu even een update: na een pittige bevalling zijn we vanmorgen de trotse ouders geworden van ons meisje: Eline Fenna. met 4120 gram een flinke meid die het supergoed doet! vanwege haar hoge gewicht en het feit dat ze met de vacuumpomp is gehaald, blijven we nog lekker een nachtje in het ziekenhuis :) als alles goed gaat komt papa ons morgen end vd morgen ophalen!!!

18. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    gefeliciteerd! mooie namen hoor en een flinke meid!
    nu lekker genieten van je kraamtijd...

19. raldaellen

Ja!!! Van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!!

20. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Ballie: van harte gefeliciteerd met je dochter Eline!! Ze is wel goed aan het gewicht. Hoe is de keizersnede gegaan? Heb je veel kunnen zien? Geniet van je meisje.

@all: toen Jada 3 weken geleden geboren werd hebben wij de geboortekaartjes laten versturen. Maar nu krijgen we soms ook een kaartje van mensen en onbekende buren die wij geen kaartje hebben gestuurd. Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Zouden jullie deze mensen een kaartje sturen met daarop bv: bedankt voor de felicitatie of doe je hier niks mee? Mijn man en ik weten niet wat gebruikelijk is in zo'n situatie. Ik wacht graag jullie reacties af.

Net zoals wij nu deze week hebben gehoord dat het gebruikelijk is dat je de kraamverzorgster bij het afscheid een kleinigheidje geeft. Dat wisten wij niet maar wij waren al lang blij dat ze weg ging!

Ik ga nog even een uurtje liggen voordat Jada weer wakker wordt en gewassen en gevoed moet worden.

Een fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina