Eind april 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    @dees: wat een verschil zeg, die foto's! Het wordt echt al een binkie zo!
    Ik hoef pas 30 juli weer te werken, heb m'n vakantie er achteraan geplakt, heerlijk!!
    @ Ambon en raldaellen: superleuke foto's ook! Ik heb ook m'n terugkomavond gehad afgelopen vrijdag. Eline was op dat moment de jongste, maar dat was niet aan dr te zien ;) wel schattig hè, al die ukkies bij elkaar!
    Controle kon ik kiezen of ik dat wilde, maar was niet verplicht. Heb er voor gekozen om t niet te doen. Voel me prima en heb niet t idee dat ik nog iets moet.
    @nunu: wat vermoeiend als dat tot midden in de nacht is, kan je nu dan wel overdag wat bijslapen? Eline heeft een tijdje goed geslapen, maar afgelopen week was t ook weer minder. Dan kwam ze om half 5/ 5u alweer voor de 1e fles. Ben benieuwd naar je foto :)

@all: zat vanavond te spelen met Eline en ze bleef al wat rechtop met dr koppie. Dacht zal haar s in n zitje zetten, kijken wat ze doet. En zie hier:

(hmm, iPad wil foto niet uploaden...zal zo even op m'n laptop de foto erbij zetten...)

2. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    hierbij dan de foto:

Bijgevoegde bestanden:

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    nunu: ik dacht al dat je het vast te druk had met je dochter.
    Die regeldagen zijn wel vervelend maar knap dat je ondanks die lange dagen nog borstvoeding blijft geven. Ik ben blij dat mijn man Jada af en toe nog een flesje kan geven.

ballie: wat knap dat ze dat al kan!! Hier ondersteun ik Jada nog wel behalve als ze in haar hangmat lkigt of in de wipstoel zit.
    Wat een grote meid is je dochter alweer!
    Jada is inderdaad een ukkie met al die jongens. Jammer dat er niet nog een meisje is zodat we haar konden vergelijken. Iedereen was echt vertederd door Jada. Ze wilden haar ook allemaal vasthouden omdat ze nog lichter is dan de jongens bij hun geboorte waren. Jada vond het wel prima, ze keek ze allemaal met grote ogen aan.
    Gaan jullie ook nog een keer met de baby's bij elkaar komen?
    Wij hebben afgesproken om dat over een tijdje weer te doen. Het was erg gezellig en leuk met de kleintjes erbij.

Hoe is het met de anderen?

4. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

@Nunu Hoe ging het met de eerste prikjes? Last van gehad? Die regeldagen hebben we hier net gehad....pfff viel niet mee maar goed we zijn er weer :) Hij kwam wel om de twee! uur de gehele dag, ben gesloopt....

@Ballie wat een leuke foto! Gaat dat dan hard he! heb jij je vakantie aan je verlof vast geplakt? ik moet 8 juli weer beginnen twee weekjes werken en dan heb ik vakantie.

@Ambon WOW! Wat een verschil! Prachtig!

Afijn, ik ga eens even kijken wat mijn andere jongen aan het doen is, die heeft een vriendje te spelen en ik geloof dat het er wild aan toe gaat ;)!

5. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    @Ballie, leuke foto :) houd ze het lang vol zo?

overdag kom ik ook niet echt toe aan slapen. Dus probeer ik zo veel mogelijk uit te slapen. In de ochtenden blijft ze wel lekker doorslapen na de voeding.

@Ambon, ik heb niet op zo'n cursus gezeten, waardoor ik ook weinig contact heb met moeders van hetzelfde periode.
    Hier in de wijk hebben we wel iedere vrijdag mamacafe. Daar ga ik dan wel heen. Er komen dan mama's met kindjes tot 4 jaar en wordt regelmatig thema's georganiseerd. Afgelopen vrijdag was ik daar voor het eerst.

gelukkig ben ik de regelweek voorbij. Ze drinkt nu beter en ik kan rustig adem halen :)

Je krijgt het straks nog moeilijk met allemaal jongens die ruzie om Jade gaan maken :)

@Raldaellen, ja bij jongens moet je altijd drukker denk ik. Omdat de jongens meer energie hebben die ze kwijt moeten. Lukt het wel een vriendje over de vloer en thuis met kids?

Onze eerste prikje ging goed, ze heeft alleen een beetje gehuild van de schrik. De hele middag ligt ze nu beetje te slapen en is hangerig. Voor de rest geen koorts gelukkig.

6. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    De foto was van afgelopen zaterdag voordat we naar een feestje gingen. Ze wou geen fotosessie aan mama geven, zoals jullie zien heeft ze ook haar hand voor haar gezicht. :(

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    *ik breek weer even in*

Wat een prachtige babies meiden! Geweldig om te zien!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en er was een prachtige mini baby te zien met kloppend hartje! Ik ben dus super gelukkig! 19 januari 2013 moet het zo ver zijn (klinkt nog ver he! :D).

Geniet nog lekker van jullie verlof!

Liefs,
    LiveLife

*ik breek weer uit*

8. Nunu

Nunu Actief lid

5 okt 2011
    275
    0
    0
    Nogmaals van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van. voor je het weet heb je wondertje in je armen

9. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    @livelife: 'vind ik leuk' :D

10. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    nunu: een mamacafe hebben wij hier weer niet. Wel mooi dat je daar dan naartoe kunt gaan. Is dat ook in een cafe of in een buurthuis? Hoe vaak hebben ze dat?
    Mooie kleertjes heb je haar aangedaan. En die haarband!! Heeft ze al zoveel haar? Ze moet misschien nog even wennen om te poseren voor een foto. Komt vanzelf wel. Die aandacht zal ze vast leuk vinden.

livelife: dank je wel voor je compliment. Denk maar niet dat het nog lang duurt. Het is straks zo januari. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben.

11. raldaellen

@Livelife WHOEHOE!! Op naar een mooi nieuw jaar! Nogmaals gefeliciteerd!!

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Thanks meiden! De volgende *breek in* doe ik over ruim 7 maanden :D:p

Geniet van jullie kanjers!

13. raldaellen

En? Dames alles goed? Hier wel, lekker voetbal aan het kijken! Yoaz doet het nog steeds errug goed! Het is een gezellig mannetje! Hij word al behoorlijk groot! Morgen ga ik het ledikantje neerzetten en haal ik het wiegje weg. Hij zit continue bovenin, het is een keer afzetten en hij ligt al bovenin :D! Haha! En dan maar huilen, totdat mama komt en dan is het weer lachen! afijn ik ben benieuwd hoe het met de rest iis!

14. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    ik ben ook benieuwd hoe het met de anderen is. Ik heb een leuk maar druk weekend achter de rug. Vandaag even rustig aandoen, moet ff bijtanken.

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    #1275 Lintje, 11 jun 2012
    Laatst bewerkt: 11 jun 2012
    Ho verkeerde!

16. ballie83

ballie83 Actief lid

20 jun 2011
    258
    0
    0
    Verpleegkundige
    Almere
    hier staat alles er goed voor :)
    vandaag weer bij cb geweest en mw weegt al 5535 gram en is 57,5cm! ze groeit echt als kool, zo leuk! was een meisje naast me, was 6 weken, die zat nog niet eens op 4 kilo...anderhalve week verschil en ook anderhalve kilo verschil! :O
    gisteren hadden we een hele rare dag. begon heel goed, gezellig wezen wandelen. nadat eline flink had liggen persen (wat altijd erg lachwekkend klinkt en eruit ziet trouwens ;) ) was het bal. ze bleef maar huilen en lag echt te krijsen in bed, zo zielig :( heb haar toen maar in mn armen gehouden en haar een beetje stevig tegen me aan gehouden. ze was heel onrustig en hield zichzelf daardoor wakker. uiteindelijk haar toch kunnen laten ontspannen en toen viel ze in slaap. ze was zo moe dat ze bijna 8uur achter elkaar heeft geslapen daarna :)
    en vandaag is ze ook nog aan het inhalen, slaapt veel. gelukkig kan ze ook weer lachen.
    dat is zo leuk om te zien, ze begint het lachen helemaal uit te vinden, van oor tot oor *smelt*

@raldaellen: wat grappig dat Yoaz al zo veel beweegt in zn bedje :) als ie teveel beweegt is misschien een slaapzakje of inbakerdoek een optie. die laatste hebben wij en eline slaapt dan heerlijk rustig

@all: vanaf donderdag beloven ze eindelijk weer beter weer, kunnen we hopelijk weer wat meer van ons verlof genieten! :D

17. raldaellen

@Ballie Had ze krampjes dan? Krijgt ze borstvoeding? Yoaz groeit daar ook lekker op! Donderdag ga ik weer even naar het inloopspreekuur, puur om te kijken of hij goed groeit, toch nog wel een beetje onzeker over, je ziet immers niet of hij genoeg binnen krijgt (al denk ik van wel ;) )

Slaapzakje zou kunnen, inbakeren had ik met de oudste geen goede ervaringen mee dus denk niet dat ik daar weer aan begin. Maar nu ligt hij in het ledikant, so far so good. Hij is een beetje onder de indruk van het "grote" bed! Haha!

Deze week hebben we de schilders :( pff kan geen kant op zonder dat er een deur open staat of er een voor het raam staat....Nouja ze zijn nu bijna klaar dus bijna weer vrij in mijn eigen huis!

Nog een paar weekjes en ik moet weer beginnen met werken!!! AAARG!! zo geen zin in nog.....hoewel :)

Passen jullie je eigen kleren alweer? alweer op het oude gewicht?
    ik nog niet helemaal, wel bijna op het oude gewicht, nog 3 kilo.
    de broeken passen nog niet allemaal sommige wel sommige niet, de shirtjes ook niet trouwens, door de bv zijn de die ook nog flink groter :$ Afijn komt wel weer, en zo niet......dan niet!

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    ballie, zo wat een flinke meid. Jada zal nu net boven de 4 kilo zijn. Wat lekker dat je meisje zo goed kan slapen.

Raldaellen: ik pas mijn oude kleren ook nog niet. Heb wel al wat nieuwe zomerkleren gekocht. Ik ga niet meer in mijn zwangerschapskleren lopen als het te strak zit.
    Vind je het wel fijn om weer aan het werk te gaan? Mijn verlof loopt op 29 juni af maar ik heb nog geen werk gevonden. Ben dus eerst nog thuis bij Jada. Vind ik niet erg hoor!!

@all: hier is Jada nog veel wakker overdag. Ze brabbelt veel maar slaapt 's nachts wel goed. Afgelopen nacht van 21 - 4 uur geslapen!!

Hier nog een foto van Jada met haar roze mutsje op voordat we naar een verjaardag gingen. Ze sliep lekker in de maxi cosi.

Bekijk bijlage 252341

19. raldaellen

Nee ik trek ook mijn positiemode niet aan, heb voornamelijk rokjes en jurkjes aan, en steeds vaker weer een spijkerbroek :D Haha!

Hmm, nee zit nog niet heel erg te springen om weer te gaan werken. Ben jij al wel aan het rondkijken en solliciteren?

Mooie foto! Echt een meisje!

Deze is van vorige week :)
    Bekijk bijlage 252432

20. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Ik solliciteer wel als ik een geschikte vacature voorbij zie komen. Elke dag kijk ik even. Maar totdat ik werk gevonden heb geniet ik ervan om Jada bij mij te hebben.

L eukefoto van Yoaz. Wat lacht hij al uitbundig!!

Deel Deze Pagina