@Ambon mooi geworden hoor! Glimt ie nu ook? is het boek wat van de babyfluisteraar? en die 36 uur....misschien een dag 4 uur en de rest 8? ik weet het niet. @Dees gelukkig dat het goed gaat met Milan! Hoe is het met de wond die hij had? worden de plekjes al minder? ik heb wel genoten van mijn rustige middag! Ik heb nu weer vakantie! De eerste twee weken werken waren me best goed bevallen maar die vakantie.....Heerlijk!
Nee, de foto glimt niet. Het is geborsteld aluminium. Net met Jada naar de fysio geweest om haar hoofdje op te meten. A.s. dinsdagmorgen moeten we er weer heen voor de uitslag. Ze keek naar het bandje en volgens haar is er een hele lichte afwijking die wel te verhelpen is binnen een maand zonder een helmpje!! gelukkig maar. Ik ben zo trots op haar. Ze heeft geslapen van 20 uur gisterenavond tot vanmorgen 8 uur!! Ik wist niet wat mij overkwam. Normaal is ze rond 5.30 uur wakker en nu heeft ze mij lekker laten slapen. Heerlijk hoor.
@ambon, nee Milan kan nog niet omrollen, ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Fruithapjes ben ik al mee begonnen. Geef 2x per week een beetje, langzaam opbouwen. Maar hij vindt het heerlijk. En jij? Krijgt jada al fruithapjes? Wat een mooie foto!! @raldaellen, de wond is nog steeds open, maar ja er komt geen lucht bij. Dus droogt het minder snel. Ze komen hem dadelijk weer verzorgen. De vlekken zijn verbazingwekkend geslonken. echt ongelooflijk. Over 1 maand moeten we terug bij de kinderarts zijn. Gisteren tussen de buien door leuke kleertjes voor hem gaan halen in de stad.
dees: dank je wel. Ik geef Jada nog geen fruit/groente hapjes. Af en toe laat ik haar mijn toetje wel proeven en dat spuugt ze niet uit. Volgens mij vindt ze het wel leuk om wat anders te proeven. Hoe gaat het op het werk? @all: Vanmorgen is mijn achternicht bevallen van een dochter. Ik heb begrepen dat het een stuitbevalling was. Gisterenmiddag om 13 uur was ze in het ziekenhuis met lichte weeen en afgelopen nacht om 4.30 uur is haar dochter geboren. Een lange bevalling dus. nunu: hoe is het met jou? ballie: heb je een fijne vakantie? Prettig weekend iedereen.
Het gaat eigenlijk wel goed op het werk, maar superdruk. Ik werk normaal met 4 mannen op mijn afdeling. Daarvan hebben er 2 vrij en die andere 2 kunnen niks qua administratie.... Dus al het werk komt op mij neer, ik werk maar halve dagen dus ren mijn benen onder mijn kont vandaan. Krijg als het goed is over 4 weken te horen of ik kan blijven ja of nee.
@Dees, spannend hoor, wat denk je? mag je blijven? @Ambon Hoe gaan ze de hele lichte afwijking verhelpen dan? @All Wat een weer!! Je zal maar net vakantie hebben! Heerlijk! badje opgezet, tentje ernaast in de tuin, Yoaz in bed, moeders in de tuin! Heeeeeerlijk! Morgenochtend met beide heren naar de ha. de oudste plast s'nachts nog steeds in bed en word daar nogal verdrietig van, en de jongste heeft wat plekjes op de huid die ik even na wil laten kijken, daarna nog even de speeltuin opzoeken, Lekker hoor vakantie! Geniet van het mooie weer!!
Hoe was het bij de huisarts?? En lekker weer voor in de speeltuin. Ik hoop dat ik mag blijven, ze geven constant aan dat ze niet zonder me kunnen, maar ja dat zijn slechts woorden. Ik wil het graag zwart op wit zien. Maar goed, we wachten af. In de tussentijd ben ik wel verder aan het kijken. Gewoon voor de zekerheid!
goedemorgen! De huisarts had helaas geen tijd vorige week was geen spoed voor de vakantie.....afijn aanstaande donderdag kunnen we wel terrecht dus gaan we dan maar. De speeltuin was wel heerlijk! Ze hebben hier een speeltuin onderhouden door buurtbewoners, met een zandbak en een waterpomp, en wat is er lekkerder met dit weer dan smerig worden Heerlijk! vies worden hoort erbij, de wasmachine die wast wel weer. gisteren heeft hij mijn tante geholpen in de groentetuin, ook zo vies haha! ach daar heb je vakantie voor! hij bracht nog wel verse komkommers mee! Jummie! Yoaz vind dit weer nog niks, hij heeft vannacht lekker met zijn raam open geslapen, ging wel lekker, sliep van 23.00 tot 6.30 heerlijk! Merk wel dat hij met warm weer vaker komt voor voeding, schijnt dat je zelf minder produceert met het warme weer. @Dees ik zal voor je duimen!! Bekijk bijlage 262866 Hihi kon het niet laten!!
dees, ik hoop dat je gauw posititief nieuws te horen krijgt van je werk. Er zijn niet veel banen te krijgen met deze crisis in NL. Ik heb vorige week dinsdag voordat we naar Belgie gingen Jada 2 theelepels banaan gegeven. Ze vond het wel lekker en heeft het doorgeslikt. Nu geef ik haar elke morgen, ongeveer een 1/2 uur na haar ochtendfles, 2 theelepels banaan en dat gaat heel goed. Ze krijgt er wel knalgele poepluiers van hihihi!!! Raldaellen, inderdaad erg lekker weer vorige week. Fijn dat je zoon zich goed vermaakt heeft. En vies worden hoort er bij. Komt in de puberteit wel weer goed. Heb je misschien al een plaswekker gebruikt voor het in bed plassen? Leuke foto van je zoontje!! @all: voordat wij naar Belgie gingen moesten we nog langs de kinderfysio voor de uitslag van Jada haar hoofdje. Het zat op het randje van mild tot ernstig. We moeten kijken of het minder wordt door Jada niet te veel op haar rug te laten liggen. Dit doen wij ook minimaal maar met het slapen lukt dit natuurlijk niet. Over 2 maanden kunnen we haar hoofdje weer laten opmeten en kijken of het verbeterd is. Zo niet, dan kunnen we overwegen om een helmpje te doen voor een paar weken. Die keus is dan aan ons. Wij zijn zaterdag pas teruggekomen uit Belgie. We zouden tot donderdag blijven maar omdat het mooi weer was en het met Jada ook goed ging hebben we verlenging gevraagd in het hotel en dit kon gelukkig. We gingen met de auto weg als Jada haar ochtenddutje deed en als wij ervoor zorgden dat ze op tijd haar eten kreeg was ze de rest van de dag heel makkelijk. We hebben ook met haar gezwommen in het hotel. Het water had een aangename temperatuur omdat er ook zwemlessen worden gegeven. Jada vond het de 1e x wel spannend maar na 3x gezwommen te hebben vond ze het wel leuk. Ze sliep 's avonds ook in haar eigen campingtentje tot de volgende morgen. Ze had het er ook naar haar zin, ze kreeg veel aandacht van de hotelgasten en het personeel. We hebben er heerlijk genoten. Zo sliep ze in haar campingtentje: Bekijk bijlage 263583 Dit is een foto van vanmorgen: Bekijk bijlage 263584
@Ambon een plaswekker helpt alleen als een kind goed wakker word s'nachts, helaas (gelukkig) slaapt hij s'nachts heel vast! Alles wat hij doet gaat intens, zo ook slapen. Mooie luiers krijg je van vaste voeding he! Word nog wat straks met de bloemkool! Haha! Dat stinkt!!! Ligt Jada nou meer op haar buik dan? of op de zij? Gaan jullie haar een helmpje laten aanmeten mocht het niet verbeterd zijn? wat ga je doen? ben benieuwd! pachtige foto's! fijn dat jullie zo genoten hebben!
raldaellen, jammer dat zo'n wekker niet kan helpen. Ga je morgen naar de ha? Van dat bananenhapje had ze knalgele poepluiers!!! En veel!! Ik denk dat ik over 2 maanden weer haar hoofd ga laten opmeten om te kijken of het verbeterd is. Het zal bij haar ook een stukje aanleg zijn omdat veel Aziatische kinderen dit hebben. Wij doen nu het volgende: haar laten zitten op onze schoot en we leggen haar veel op de buik maar nu ze kan rollen ligt ze zo weer op haar rug, ook als ik haar op de zij leg. Wij hebben in Belgie bij een babyzaak een buikdrager gekocht en daar gaat ze nu in als wij met haar gaan lopen. Het enige nadeel is wel dat we nu zelf de tassen weer moeten dragen (anders ging dat altijd onderin de kinderwagen). @all: vandaag een lekker luierdagje in de tuin zitten. Gisterenmiddag naar Emmen geweest, naar de vlindermarkt. Het was druk maar wel gezellig druk. We hebben lekker geshopt en Jada was mee in de buikdrager bij mijn man. Hij is zo gek met Jada en zij vindt het erg leuk omdat ze graag alles wil zien. Mijn man trekt veel bekijks met haar. Volgens mij zijn de mensen het niet gewend als een man zijn dochter zo meeneemt. hier foto's van vorige week in Belgie (ik haal hem morgen wel weg ivm privacy): Bekijk bijlage 263889 Bekijk bijlage 263890
Oh! Heerlijk echt vakantie!! Nee, mensen zijn het idd niet zo gewent dat mannen met de baby op de buik lopen, ook wij krijgen hier soms rare gezichten bij Niets van aantrekken Haha! Wij hebben draagdoeken en een draagzak, netzoiets als jullie hebben.Wat houd de vlindermarkt in? is het leuk? is er wat aparts te doen? Ja wij gaan morgen naar de huisarts, ben benieuwd!! ik ga nu lekker op de koffie naar een vriendin, fijne dag vandaag!!
raldaellen, ik wou ook een draagdoek kopen (mai tei of bondolino) en die hebben wij ook geprobeerd maar de kleine verdween er helemaal in. Misschien was die doek te groot? Daarom hebben wij voor deze gekozen maar het is wel met allemaal gespen en ik draag haar nu niet omdat mijn man vakantie heeft en nu elke dag met haar kan lopen. Dan hoeven we de gespen ook niet steeds te verstellen De vlindermarkt in Emmen is net zoiets als de Pulledagen in Hoogeveen. Ik weet niet of je die kent. Er zijn heel veel kraampjes maar in Emmen was er nu ook kermis bij. In Emmen is het op dinsdag en in Hoogeveen op donderdag tijdens de zomermaanden. Op google kun je hier veel over vinden. Ik ben ook benieuwd wat je ha gaat zeggen. Succes morgen!! Fijne avond!!
Yup, ik ben ook benieuwd hoe het met jullie is Wij hebben bij de ha voor mijn oudste een pilletje gekregen die hij mag gebruiken: op vakantie, uit logeren, op kamp ed. die de urineproductie s'nachts stillegd. verder moet het gewoon groeien zei de ha, komt vanzelf. ben benieuwd vanavond uitproberen!
raldaellen: ja, gek hè dat ze alle 3 niet meer reageren. Wel jammer, we zijn al zo lang met elkaar aan het chatten. Fijn dat er pilletjes voor het probleem bestaan!! Ik hoop dat het helpt vanavond. Succes.
Hè meiden Hier weer even reactie van mij. Ik ben nadat ik vorige weekend terug was van vakantie, deze week weer aan het werk gegaan. Heb het erg druk gehad en was daarna doodop, haha. Ben nu ook net weer thuis van t werk. Vanmorgen had ik een kijker voor mijn appartement, dus ook mee bezig geweest. Had net op m'n voicemail dat ze een optie wil!!! Eindelijk, na 3 jaar komt er wat schot in de zaak Verder deze week weer bij cb geweest, Eline groeit boven de grafiek uit, haha. Ze weegt nu al 7445gram bij 63cm. Terwijl ze gewoon normale voedingen krijgt... Verder doet ze t super! Is veel aan het lachen en heeft zich vorige week een keer per ongeluk van buik naar rug gerold Draagzak hebben wij ook, ook veel in de vakantie gebruikt. Wij hebben de Chicco. Ik vind m wel fijn, ze hangt heerlijk tegen me aan en als ze zin heeft kan ze ook naar mij staren, haha. Ze heeft ook lekker bij pappa gehangen zo, en, wat julie ook al zeggen, mensen kijken echt om dan! Maar ik vind het er juist zo lief uit zien! @ambon: vind dat dus ook echt een leuke foto ( had vd week wel even snel gespiekt) mijn beste vriendinnetje is maandagnacht ook bevallen van een dochter. Ze heeft een vrij snelle bevalling gehad en als ik haar verhaal zo hoor ben ik wel een beetje jaloers! Alles gaat goed met haar en de kleine. Maar wat een verschil als ik Eline naast haar leg, dan is ze echt een reusje, hahaha Nou, ik ga nog even wat drinken en dan hup naar bed, de jongedame zal zich wel om 6u melden Fijn weekend!
Hey dames, Ook hier even geen tijd gehad voor forum.. Heb het op dit moment heel zwaar met het gemis van mijn moeder wat over 3 weken alweer 1 jaar geleden is. Heel veel herinneringen komen boven en dat gaat gepaard met heel veel tranen. Daarbij drinkt Milan niet goed, hij krijgt 165cc voeding maar laat altijd tussen de 30 en 60 staan. Net op de weegschaal en hij is afgevallen. Weet niet of ik me er druk om moet maken of dat het weer een fase is. Voorheen dronk hij ze wel leeg. We moeten eigenlijk klimmen met de voeding maar dat heeft geen zin als hij zoveel laat staan. We hebben al melk voor hongerige baby's gehaald zodat hij 's nachts lekker doorslaapt. Maar eigenlijk sinds dat we met de medicatie omhoog zijn gegaan drinkt hij slechter. Maandag maar even bellen naar de KA. Verder doet hij het goed, kan al een beetje naar zijn zij rollen in zijn eigen. Hij zal met alles denk ik wel wat later zijn, of is dit normaal? Zie bij jullie al dat ze omrollen e.d. Fijne zondag en zal proberen om weer wat sneller wat te laten horen....
Ballie, zal wel wennen zijn om weer aan het werk te zijn of niet? Ik hoop voor je dat je appartement verkocht wordt. Hebben jullie nu 2 huizen? Oh wat is je meisje groot!! Hoeveel drinkt zij op een dag? Leuk dat je vriendin ook een dochter heeft. Kunnen ze later hopelijk samen spelen. Dees, sterkte gewenst in deze periode. Wij moeten dinsdag naar het cb toe en dan ga ik het ook over de voeding van Jada hebben. Zij drinkt nu bijna een week ook niet meer alle flesjes van 150 leeg en zit dus nog steeds op 5 voedingen terwijl we nu naar 4 flesjes willen omdat ze de 4 maanden gepasseerd is vorige week. Gelukkig slaapt ze nog wel door 's nachts. Maak je er niet te druk om. Ik laat je weten wat het cb zegt.
@Hoi Dames, Sorry dat ik niet zo actief meer ben. Zat en zit eigenlijk nog steeds met dubbel gevoelens achter mijn pc. Ten eerste vind ik de privacyinstellingen niet zo best hier. Zit met een nicknaam hier op de forum. Als je op google een zoek opdracht geef naar het naam (De enige in het land) van mijn dochter dan springt deze forum gelijk. En ik vind dat niet iedereen hoeft te weten hoe hoe mijn zwangerschap is/was. En hoe ik nu met mijn kleine omga. Ten Tweede goh, heb al tig keer een zin gevormd en verwijderd. zo moeilijk vind ik het om de juiste woorden te vinden om mijn gevoelens te beschrijven. Moeilijk om te vertellen dat alles naar wens gaat hier, hoewel dit niet bij iedereen het geval is. In mijn dagelijkse leven merk ik dat niet iedereen dit leuk vind en dan afstand van je nemen. En dit wil ik voorkomen hier op de forum. Diep uit mijn hart gun ik iedereen een onbezorgde moederschap/zwangerschap toe.