dees, wel fijn dat hij goed doorslaapt. Waarvoor krijgt hij medicijnen eigenlijk? En waarom moeten die 's avonds laat gegeven worden? Waar heb je die liga vandaan? Ik kan hem niet vinden hier bij de Nettorama en Jumbo. Milan en Jada schelen maar 0,5cm in lengte!! maar wel 800gram verschil hahaha Wat bedoel je met dat hij helemaal goed is gekeurd voor zijn leeftijd als ex-prematuur? Dat zijn gecorrigeerde leeftijd hetzelfde is als de dag waarop hij geboren is? Kan er nog iets misgaan met de ontwikkeling omdat hij prematuur is geweest? Raldaellen, lekker geshopt? Wat heb je allemaal gekocht? Gaat Yoaz ook al met zijn kont de lucht in? Ik vind het toch zo grappig om te zien!! Ik heb gekeken op de site van RTL maar ze hebben nog geen nieuwe oproep staan. Zodra het op tv komt dat je je kan opgeven ga ik wel een poging wagen. Lijkt me moeilijk om die keuze te maken. Hoe lang mag je er over nadenken? Ballie en Nunu, zijn jullie nog wel op het forum? Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Het zou fijn zijn iets van jullie te vernemen. Fijne avond allemaal! Ik ga gtst kijken in mijn uppie. Manlief en dochter liggen op bed.
Nog vergeten te vertellen: Vrijdag zijn wij naar de afspraak geweest voor het helmpje. We hoefden gelukkig niet opnieuw te meten omdat die van vorige week nog heel recent was. We hadden een verwijsbrief mee van de fysio en die had een tekening gemaakt en daarop konden ze ook wel zien dat het een beetje hoekig is aan de achterkant. Ze zeiden dat het met een helmpje wel beter zou worden en iig niet erger dan nu. Het hoofdje van Jada werd met folie omwikkeld en toen werd er een malletje gemaakt van gips. Het eraf halen vond ze heel erg. Ze was heel erg aan het mopperen en huilen. Ze kon niet meer lachen naar de man die het gedaan had!! Op weg naar huis moest mijn man het ook even laten bezinken. Hij vindt het best moeilijk dat zijn meisje tot haar 1e jaar een helmpje op moet. Over 2 weken is het helmpje klaar en dan moeten we naar Zwolle om het te passen en evt aanpassingen te doen. Vandaag heb ik gebeld om door te geven welke kleur helm en gesp we aan de zijkanten willen hebben. We hebben gekozen voor een niet te grote motiefje en een zachte kleur blauw met hartjes. Op deze link staat hij linksonder. http://www.proreva.nl/userfiles/file...ril%202012.pdf Voor het riempje hebben we de kleur roze gekozen: Dat moet vast wel mooi worden toch?
LIGA - babykindervoeding hier hebben ze hem overal, ook bij de jumbo, bij de babyvoeding Jaaaaa! Lekker geshopt voor beide jongens! de oudste heeft nieuwe schoenen, winterjas, gekleurde jeans, vesten, truien t-shirts, en een "botten"pyama, Haha! Voor Yoaz was het niet noodzakelijk maar vind het wel leuk om af en toe wat nieuws voor hem te kopen ipv dat hij alles van Djenn aan heeft. Dus twee nieuwe shirtjes voor hem gekocht. Ik mag nog 4 maanden denken...Dan kunnen ze nog wel blijven liggen hoor, maar moet eerst even weten wat dat gaat kosten.....ben benieuwd! @Ballie en Nunu ook ik ben benieuwd of jullie er nog zijn....en hoe het gaat... Avondje voor jezelf?? Geniet ervan!
goedemorgen dames! ja ik lees zo af en toe nog wel mee hoor. maar het is hier de laatste weken gewoon zo'n drukke boel met van alles. weet niet of ik het al verteld had over mijn zwager. die is zwaar depressief en is paar weken terug zover geweest dat ie zelfmoord wilde plegen. nu wordt ie eindelijk vandaag opgenomen in een psychiatrische instelling, wat een opluchting! ik zit hierdoor zoveel mogelijk bij mijn zus die het ook allemaal niet zo goed meer weet, zo vreselijk om dat te zien eline slaapt ondertussen nog steeds niet door.... ze heeft van maandag op dinsdag toevallig wel weer een hele nacht gehad, maar de nacht ervoor sliep ze uiteindelijk pas om 3.30... en dat terwijl mijn wekker om 5.45 weer ging :S vanacht was het half 3 maar kon ik gelukkig tot 8u 'uitslapen' verder doet ze het wel super goed. ze heeft dr voetjes nu echt ontdekt, best lastig met verschonen soms, haha. ze heeft nu sinds anderhalve week ook ineens veel meer haar!! ze krijgt nu echt een heel mooi blond koppie haar. ze was daarvoor echt nog een beetje kaal dus ik ben dr zo trots op ik heb haar ondertussen wel naar 3 flessen gedaan. was vorige keer bij t cb advies om dr wat minder te geven. toen wilde ik dat nog niet doen, want ze had het echt nodig. nu krijgt ze 3 flessen van 220 water en 7 schepjes voeding en dan een groot potje fruit (of 1 stuk zelfgemaakt fruit) en een groot potje groente. daar doet ze t prima op. ik hoef haar niet meer wakker te maken voor voeding, ze is precies op de goede tijdens uit zichzelf wakker @dees: wat fijn dat milan weer helemaal is goedgekeurd moet je wel onder controle blijven met hem? @ambon: het lijkt me best lastig om te zien dat je meisje een helmpje op moet. maar wat moet dat moet helaas. jullie hebben wel een hele leuke uitgekozen ik ken een jochie die ook zo'n helmpje heeft en hij heeft er helemaal geen last van. het staat hem ook superschattig dus bij jada zal het ook wel goed komen @raldaellen: jeetje, dan wordt je wel ineens heel erg geconfronteerd met of en wanneer je nog een kindje zou willen. lijkt me heel moeilijk om er over te MOETEN nadenken. wij hebben het er wel over gehad dat we sowieso wel een 2e zouden willen. maar dan als eline 1 jaar is weer stoppen met de pil en dan zien we wel. eerder willen we er nog niet aan beginnen. wat heerlijk he, als je even los kan gaan met shoppen, haha. dat zit er hier voorlopig niet in helaas. de verkoop van mijn huis schiet niet op dus ik heb een andere makelaar genomen...meteen alweer 500 euro opstartkosten armer. het gastouderbureau heeft een foutje in de facturen gemaakt; 271 euro teveel afgeboekt. ik moest een nieuw auto hebben, mijne stopte ermee, zo weer 4000 euro lichter. dus, komende maanden even geen geld voor leuke dingetjes ik hoop dat ik binnenkort de loterij win zo dat was weer even een update. zal de komende tijd ook wel weer niet vaak zijn dat ik wat schrijf, maar ik denk nog wel aan jullie hoor, haha! en ik kom zo af en toe nog even spieken! fijne dag allemaal!
@ballie, jee wat een tijd maken jullie door!! Heel veel sterkte gewenst. En wat zal je zus het er vreselijk moeilijk mee hebben. En dat jullie het meisje het zo goed doet......3 flessen!! En die haartjes....kan me voorstellen als je mama van een meisje bent niets liever wilt dan een lief klein speldje of 2 van die eigenwijze staartjes. Hopen dat die loterij dan binnenkort bij jullie valt!! @raldaellen, leuk dat shoppen he! Vragen ze er geld voor om de embryo's te laten liggen bij hun? (sorry dat wist ik niet). Dan is het idd wel snel om een keuze te maken. Qua toekomst voor hem maak ik me soms zorgen. Maar hij komt er wel. Het kan ook bij een kindje wat op tijd geboren is qua ontwikkeling achter lopen toch? @ambon, Hij krijgt medicijnen voor zijn aardbeienvlekjes. Dit is propranolol, een zwaar medicijn wat normaal gesproken alleen wordt gebruikt bij mensen met migraine of hartproblemen. Deze moet hij nog voor de nacht krijgen. Dus dan maak ik hem rond 19.30uur wakker, lekker in badje en dan het flesje met de medicijnen. HEt zal nog een half jaar duren en dan mogen we ermee stoppen. Hij is goedgekeurd doordat zijn gecorrigeerde leeftijd goedloopt met zijn geboortedatum. Qua ontwikkeling is het afwachten, je weet maar nooit. Omdat hij ex-prematuur is wordt dit extra in de gaten gehouden. Maar goed, dat zien we dan wel weer. Hij lag zelfs met rechtzitten en zijn hoofdje voor op een "op tijd geboren kindje". Op de site van RTL kan je altijd een brief schrijven naar Robert ten Brink. Ik heb het ook gedaan voor familie in Australie. Als je wil kan ik je het formulier toesturen. Dit moet je dan invullen en retour sturen. En met het helmpje komt het helemaal goed. Kan begrijpen dat het even slikken is geweest voor je man. Het is niet niks allemaal, maar uiteindelijk komt alles goed!! En ze krijgt wel een hele stoere zeg!! @hier gaat het zijn gangetje. Heb volgende week een sol.gesprek. Ben benieuwd. En ik heb eindelijk mijn ring kunnen ophalen. Ik heb een ring laten maken ter nagedachtenis aan mam met haar vingerafdruk. Ben er zo onwijs blij mee!! Zo krijg ik iedere dag een knuffeltje van haar. Fijne avond....dadelijk met schoonmoeder naar de Wibra. Was een extra koopavond met extra korting. Altijd wel meegenomen toch?
@Ballie Jemig wat een rot tijd voor jullie! Hopenlijk doet het hem goed nou hij opgenomen is! Veel sterkte!! Yoaz slaapt ook nog niet door hoor......soms wel! En die nachten koester ik als: Wauw...!! Vanacht kwam hij om 3.00 en daarna weer om 6.00.. Kan er al een staartje in of wacht je daar mee? Hier zit nog steeds maar weinig haar op Haha! pfff die belastingdienst is wel lekker bezig, bij mij vriendin met de tweeling hebben ze iets vergeten, of iets niet gedaan, nu moet zij drie maanden wachten tot ze uitbetaald krijgt....ondertussen moet ze wel werken, dus moeten de kinderen naar de opvang, en komt de rekening wel! pfff ze verwacht nog 3000 euro ruim.... leuker kunnen we het niet maken! @Dees heb je nog reactie gehad toendertijd van Robert ten brink? Is het gelukt?Wat zal je blij zijn met de ring!! Hoe hebben ze dat gedaan? Ik vind de Wibra ook leuk! Maar ze hebben er wel weinig voor jongens! Ik ga naar het werk! Fijne dag!!
@raldaellen, ik heb het formulier nog hier liggen, heb het nog niet zo lang geleden aangevraagd. Maar moet even de exacte adressen weten van de familie. Bij wibra hebben ze idd niet zo heel veel maar ach soms hangen er hele leuke dingen tussen. Ik heb me woensdagavond flink laten gaan en kwam met een behoorlijke stapel kleding thuis voor het manneke. Ik heb 3 ringen van mijn moeder laten omsmelten tot 1 nieuwe, daartussenin zit een stukje witgoud met haar vingerafdruk erin. Je voelt echt het relief van de vingerafdruk. heel maf maar zo fijn. Dit is mijn ring:
Dees wat een prachtige ring! ik kan me de emotionele waarde helemaal voorstellen! mooi!! Ik vind ook dat de wibra erg leuke jongenskleertjes heeft, alleen dat er zo weinig is van de maten, hier was alles al uitverkocht in 68 Spannend hoor! ben benieuwd of robert langs komt!! Wij hebben vandaag een feestje van mijn broer en zijn vriendin, die zijn gaan samenwonen en zij is net geslaagd dus wouden ze een feestje doen, altijd goed! morgen weer eens even naar schoonmoeders die is net terug van vakantie dus ook even alle verhalen aanhoren. fijn weekend allemaal!
Meiden, ik kan hopelijk maandag weer reageren. De laptop heeft kuren en via de mobiel gaat het niet zo goed. Ik lees wel mee hoor.
he meiden even snel tussendoor: ik had sinds vorige week het vermoeden dat eline misschien verborgen reflux zou hebben. dit vanwege het slechte slapen, niet neergelegd willen worden en wel meer dingetjes. we zijn net bij de huisarts geweest en het is inderdaad verborgen reflux. eline krijgt nu lactulosestroop om te proberen of haar maagje sneller leegt. dan zou er dus ook minder voeding omhoog moeten kunnen komen. dit moet binnen een paar dagen werken....fingers crossed!!
ballie, hoe gaat het nu met je zus? Het lijkt me heel heftig om dat in je naaste omgeving mee te moeten maken. Hebben jullie wel contact nog met je zwager of zit hij op een gesloten afdeling? Reflux, verborgen of niet verborgen is niet fijn voor die kleintjes. Hopelijk werkt die lactulosestroop gauw voor je meisje.Dan kom jij ook weer aan je nachtrust toe. Heb je ook een nieuwe foto van je meisje waarop haar bos haar te zien is? En heb je nog wat gewonnen met de loterij? Echt sh*t als je zoveel kosten tegelijk hebt. Durf je nog wel aan een 2e te beginnen als je je huis nog niet verkocht hebt? De crisis kan nog wel even duren. dees, heb je het soll. gesprek al gehad of moet dan nog? Hopen dat je de baan krijgt. Is wel positief als je wordt uitgenodigd. Wat een mooie ring met die vingerafdruk!! Ik wist niet dat dat ook kon. Ik heb toen ik 18 jaar was de trouwringen van mijn vader en moeder gekregen (ze waren toen al gescheiden) en die heb ik samen laten smelten tot 1 ring met een mooie steen erin. Daar ben ik ook erg blij mee. Maar had jouw moeder die vingerafdruk er al op zitten of heb je die ergens vandaan gehaald en door de juwelier erop laten zetten? raldaellen, jeetje als je 3000 euro moet voorschieten dan is dat een heleboel geld. En wat dan als mensen dat niet hebben? Ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen dat heeft klaarliggen of op zijn rekening heeft staan. Hoe gaat het met Yoaz? @all: eindelijk kan ik weer reageren. Via de mobiel is het een getik en die stopte er maandag zo mee. Ik had de nieuwste versie geupdate op mijn mobiel en kon ook niet meer bij mijn contacten, agenda en berichten komen. Gisteren uiteindelijk opgelost door naar zo'n servicepunt te gaan. Hij ziet er nu als nieuw uit en lekker snel!! Vrijdag was ik voor de 2e x naar een natuurkundig therapeute geweest. De 1e x had ik alles vastzitten in mijn rug en bekken. En heeft ze mijn beenlengteverschil gecorrigeerd. Mijn spieren waren ook erg gespannen. Daarvoor moet ik nu elke avond voordat ik ga slapen een calcium/magnesiumcapsule innemen. Vorige week geen rugpijn meer gehad. En de 2e x heeft ze mij gemasseerd en voetreflexologie gedaan en ik voelde de energie weer door mij heen stromen. Het tintelde. Wat was dat heerlijk. Tegen de vermoeidheid heb ik nu rodiola gekregen. Ik hoef nu pas volgende week weer terug te komen. En het is zo fijn dat V.G.Z. de behandeling (behalve de supplementen) vergoed! Afgelopen zaterdag hadden we weer een afspraakje met de dames van zwangerschapsgym en de baby's. Wat leuk om de vooruitgang te zien. En heel gezellig. Gisterenavond gebeld door een familielid. Een kennis van ons is zondagavond naar het ziekenhuis gegaan omdat hij last had in zijn hartstreek. En maandagmorgen is hij overleden. Zo plotseling... Hij was nog maar eind 40 en laat een vrouw en een dochter van 16 jaar achter. Wat zielig hè? Het is nog steeds niet te bevatten. Wij zagen hun zaterdagmorgen nog bij de supermarkt en hij zwaaide uitbundig naar ons en zondagmorgen heeft hij nog in de kerk gezongen waar hij altijd heen ging. Sorry, ik ben nu even blanco. Kan niet meer nadenken. Ga de kleine maar uit bed halen, die is wakker. Fijne dag nog iedereen.
@Ballie En? werkt het al? zal voor je duimen! @Ambon Wat vreselijk! gecondoleerd! Als er iemand zo jong overlijd....bah! Sterkte! Wel fijn dat de natuurkundige je goed kan helpen! @All Yoaz doet het prima, groeit lekker hij woog vorige week 7300 gr. Eet goed, slaapt redelijk, vanacht van half 7 tot half 7 dus mocht niet klagen! Maar het wisselt nog wel sterk. gisteren was hij ook om 23.00 wakker, en ook om 3.00 dat zijn pittige nachten, Verder gaan we volgende week gaan we weer met Djenn naar de jeugdpsycholoog, de juf gaf aan dat het erg moeizaam ging allemaal, en aangezien ik hem niet aan de medicijnen wil, gaan we overleggen voor een therapie of iets dergelijks, ben benieuwd!! fijne dag!!
@Nunu kwam ik jou meisje nu tegen bij baby van de dag bij de telegraaf? Baby van de Dag: Aru Eke - VROUW.nl | Horoscopen, Mode, Beauty, Spelletjes, Shoppen, Nieuws, Gezondheid, Prijsvragen [Ouder & Kind] btw hoe is het met jou? alles weer een beetje rustig?
@ballie, merk je al verschil met de voeding? Hoop dat het snel werkt. @raldaellen, Yoaz doet het dan heel erg goed, wow!! Spannend voor Djenn. Gaat het niet makkelijk qua bijhouden op school of wat? (als ik het mag vragen) Dank je wel voor het compliment van de ring! @ambon, als eerste gecondoleerd. Jeeminee dat is snel gegaan. krijg er kippenvel van.... We hebben toen mam opgebaard lag een vingerafdruk laten maken. Dit doet de uitvaartverzekering. Uiteraard is dit niet kosteloos:x. Eigenlijk te erg voor woorden dat ze zoveel geld durven te halen uit de emoties van mensen. Maar ik kreeg van iedereen tips om naar die ene goudsmid te gaan en dit was het resultaat. Ze hebben van ons malletje een nieuwe mal gemaakt en daar het goud ingesmolten. Ben er zo blij mee, zit iedere dag aan haar vingerafdruk te voelen, je voelt namelijk het relief...heel apart En wat goed dat die therapie zo goed werkt!! @all, sollicitatiegesprek gehad, krijg morgen bericht of ik het ben geworden of niet. Ze hadden 8 personen op gesprek gehad en daar worden er 2 van aangenomen. Hoop dat ik snel iets vind, want met de financien zien we het somber in Vanmiddag weer therapie, dan over het verlies van mijn moeder. Heb ontzettende last van mijn onderrug iedere ochtend. Kan zijn van verkeerde houding door Milan vast te houden of de rugweeen Wist niet dat je erna nog rugklachten kon overhouden hiervan. Milan doet het verder super. Was alleen vanochtend om 6.00uur wakker, wat heb je dan een luxeprobleem als dat de rest van de week rond 9.00uur is.
raldaellen, dank je. Het is zo raar dat iemand er ineens niet meer is. Terwijl je hem 2 dagen daarvoor heel vrolijk hebt gezien. Wat is Yoaz goed gegroeid!! Van 1/2 7 to 1/2 7 is wel lekker want als je er 's nachts nog uit moet is het inderdaad wel pittig. die jongste van mijn zus is nu 1 jaar geweest en heeft nog maar een paar keer doorgeslapen. Het slaapgebrek is wel een aanslag voor de ouders. Wat jammer dat het niet zo gaat met Djenn op dit moment. Wat gaat er precies moeizaam? Hopelijk levert het gesprek met de jeugdpsycholoog wat positiefs op. Ik denk ook dat het die kleine is van Nunu. Haar dochter heet inderdaad zo. Wel leuk om te zien!! @all: hier niet zoveel te melden. Ik heb een uitnodiging gekregen voor een sollicitatiegesprek volgende week donderdag in Groningen. Ik dacht eerst dat het de afwijzing zou zijn omdat er in de vacature stond dat de gesprekken op 11 oktober gehouden zouden worden. Misschien hebben ze het verplaatst of hebben ze nog geen geschikte kandidaat kunnen vinden?!?! Ik dacht dat er wel veel geschikte kandidaten uit de provincie Groningen zouden zijn omdat de werkloosheid ook best hoog is daar. Het is wel 55 km van mijn huis vandaan dus ik vind het positief dat ze mij uitnodigen. Het is bij K.entalis*, een gehandicaptenzorginstelling en voor 32 uur per week. En ik ben bezig om een stageplek te krijgen in het ziekenhuis van Meppel. Een vriendin van mij werkt daar en zei dat ze medisch secretaresses nodig hebben maar omdat ik geen ervaring heb in het ziekenhuis wil ik daar wel stage lopen met behoud van uitkering van het UWV. Het UWV heeft vorige week aan de telefoon gezegd dat ik geen opleiding hoefde te volgen om stage te lopen omdat ik de papieren al heb. Ik heb alleen geen ervaring in het ziekenhuis en dat is vaak de 1e reden waarom ik niet op gesprek kan komen. Ik hoop vandaag meer hierover te horen van het UWV. Dees, is het misschien voor jou ook iets om zo ergens anders aan het werk te kunnen?
dees, die natuurkundige therapeut zei dat je inderdaad nog na de bevalling last kan krijgen van je rug. En als het je onderrug is dan zit er volgens haar veel verdriet in je en dat voel je dan daar. Als je je vergoedingenoverzicht bekijkt van je zorgverzekering zit daar geen vergoeding in van alternatieve geneeswijzen? Ik zou er heen gaan voor je rug en emoties. Deze mensen kijken vaak naar je hele lichaam. Ik hoop voor je dat je die baan krijgt. Voor hoeveel uur is het? Het is wel een stuk minder loon elke maand hè? Tot wanneer krijg jij WW? Ik tot juli 2013 en hoop voor die tijd ook weer aan het werk te kunnen voor langere tijd. Deze vacature waar ik volgende week heen moet is voor 6 maanden met kans op vast. Dat zou natuurlijk geweldig zijn. Dan heb je weer een vast inkomen.
@Ambon Wat goed een stageplaats! Al wat van gehoord? Ben benieuwd! Zou wel mooi zijn natuurlijk! @Dees ik kan me voorstellen dat het financieel lastig word, mijn man heeft ook een half jaar zonder werk gezeten, en het was echt af en toe de eindjes aan elkaar knopen! Solliciteer je nu op alles? of nog wel gericht? Wat betreft Djenn kan hij het met zijn intelligentie prima aan, dus kan hij wel meekomen, hij is alleen heel "lastig" in de klas, hij heeft een op een aandacht nodig anders gaat hij andere dingen doen, Als de juf niet met hem bezig is, kan hij zich niet bedwingen om te gaan staan, spelen, praten, aan andere zitten, naar de grasmaaier kijken, naar de klok die tikt, even een rondje lopen, even dit, even dat...en dat kan niet op school.....ik ben benieuwd! Thuis doet hij dit ook wel bv. aan tafel s'avonds, na elke hap moet hij even staan, even dit kijken even dat kijken even onder tafel naast de stoel, op de grond een rondje draaien naar de voorkant, noem maar op! zo ontzettend vermoeiend! fijne avond! ik ga hem naar bed brengen
Raldaellen, van het UWV mocht ik naar het ziekenhuis bellen en heb dat gedaan. Ik moest het in een mailtje zetten zodat ze het bij mijn sollicitatie konden toevoegen. Nu is het afwachten!! Haha, nu wordt het wat duidelijker voor mij wat Djenn betreft. Het lijkt mij ook zeer vermoeiend als je zoon constant met andere dingen bezig is. Doen jullie dan ook heel erg lang over het avondeten?
Nee hoor, wij doen er niet langer over, we hebben een wekker lopen met een tijd, afhankelijk van wat we eten, en dan moet hj klaar zijn, zo niet, haal ik het bord gewoon weg. Maar hij eet wel goed hoor, hij doet er alleen van alles bij. gaat met alles zo Haha! Af en toe best grappig...maar soms... Heb je al wat gehoord van het ziekenhuis? Spannend! Zou een mooie manier zijn zo! Hoe gaat het met het helmpje? of is die nog niet binnen? Verder gaat het hier prima! Ik heb vakantie dus ach!! Heerlijk! Gisteren het bos in geweest met de jongens, bladeren, kastanjes en denneappels gezocht. vandaag een slinger van maken. Gezellig! straks manlief weer aan het werk. Dan is de avond wel druk, met twee kinderen die naar bed moeten, respect voor alleenstaande ouders!! Fijne dag!
raldaellen, nee, nog niks gehoord. Sluitingstermijn is nu voorbij en nu is het afwachten. Jada is nu al wakker vanaf 8 uur vanmorgen!! Normaal slaapt ze 2 x 45 minuten smorgens of 1 x 1,5 uur maar nu dus niet. Ze zat ook steeds te huilen en met haar vinger in de mond. Heb haar een bijtring gegeven en dat was goed. Flesje niet, wel toen die kouder was. Hoort dit wakker zijn bij het 6-maandensprongetje of is het normaal dat ze nu al de hele morgen wakker zijn? Ik hoop dat ze nu nog even gaat slapen. Straks naar Zwolle toe om het helmpje te passen en mee te nemen met alle instructies erbij. Ik ben benieuwd hoe het geworden is en hoe ze het zal vinden. Fijne vakantie en lekker genieten van het mooie weer.