raldaellen, wat goed van Yoaz dat hij kan kruipen!! En zo snel al, net met 6 maanden. Jada tilt haar buik nog niet op, die vindt het rollen veel te leuk. Ging Yoaz ineens kruipen of zag je het al aankomen? Waarmee begon het bij hem? Vanuit het rollen? Heb je ook een foto van hoe hij kruipt? Jij ook een fijne avond. Hier een foto van Jada waar ze zelf thee drinkt uit een fles en niet uit mijn theeglas! Bekijk bijlage 284618
Haha! Vind ze de thee lekker? Yoaz vind het niet zo, Ik vind het wel schattig zo met haar helmpje op! Gaat dat goed? Nee vanuit het op de buik liggen kwam hij ineens naar voren Haha! eerst was hij altijd aan het "fladderen" op zijn buik. Het gaat nog niet zo snel, maar vooruit komen is vooruit komen. Het is niet echt kruipen, meer tijgeren denk ik. Zal straks mijn best eens doen om het op de foto te zetten. Nadeel is dat hij niet echt meer de box in wil. dan ligt hij alleen maar aan het randje, en dan naar beneden te loeren, en te mekken. (toch heeft hij pech haal hem er niet altijd uit! )
raldaellen, ze vindt thee erg lekker en vooral als ik thee drink 's middags wil zij dat ook. Vanmiddag heb ik het in een plastic beker gegeven en heb ik haar geholpen met het kiepen van de beker. Soms komt er wat te veel uit en wordt ze nat maar zo leert ze het wel. Met de helm gaat het goed. Geen rode plekken meer na het dragen en het is heel handig met het rollen op de grond. Ze ligt bijna niet in de box, dan zit ze steeds met haar handen of voeten buiten boord. Op de grond komt ze overal waar ze wil zijn. Misschien dat Yoaz ook meer speelruimte nodig heeft om te oefenen? Ik ben benieuwd naar de foto.
Ambon, wat goed! Hopelijk krijg je de kosten vergoedt. Heb je al meer info gekregen erover? Wat goed van je meisje.. en thee... Dat helmpje is echt schattig en haha handig met rollen?! Wij gebruiken ook voor Milan een zoutoplossing, vrolijk wordt hij er ook niet van. Raldaellen, wow dat is echt een mijlpaal. oh wat gaat het dan snel. hihi zie het al helemaal voor me hoe ze dan aan het randje van de box liggen en naar beneden kijken.....maar ja gaat niet altijd eruit he, kan je achter hem aan blijven lopen....hihi Hier gaat het de goede kant uit, vandaag zware therapie gehad over het verlies van mijn moeder, was wel heel erg heftig. Soms heb ik het idee dat Milan achter loopt met veel dingen. Hij houdt nog lang geen fles alleen vast, rolt nog niet helemaal zelf naar buik, eet nog geen broodkorstjes etc. Soms maak ik me er zorgen over en andere keren denk ik ach dat komt wel goed. Laat hem maar rustig op zijn manier alles ontdekken, voor hetzelfde geld slaat hij het kruipen over en trekt hij zich ineens op aan de box en staat hij. Hoe krijgen jullie trouwens de hapjes zo smeuig als de potjes?? Heb tot nu bloemkool gemaakt maar er blijven stukjes inzitten. En hij lijkt het ook niet echt lekker te vinden terwijl ik als ik een potje geef hij het wel eet. Fijne avond, ik ga lekker douchen en slapen, morgen moet ik op 2e gesprek komen bij zorgverzekeringskantoor.
@Dees geen zorgen maken over Milan joh! Alles op zijn tijd!! Hier word ook nog geen fles zelf vastgehouden hoor! Wat kan therapie dan weer heftige emoties doen oproepen he....uiteindelijk is het goed maar op dat moment...hopenlijk heb je er straks wat aan! Spannend een tweede gesprek!!! Ik ga heel hard voor je duimen! ik doe altijd een klein beetje bv door het eten heen, als ik denk dat er nog iets of wat stukjes inzitten duw ik het door de zeef met de achterkant van een soeplepel. @ambon foto nog niet gelukt haha! ik ga gauw de tweede helft van Ajax kijken p.s manlief belde net......contract word niet verlengt......
trouwens vandaag had ik een handje macaroni, gekookte kip en pompoen uit de vriezer dat vond hij lekker!! ipv melk, kun je trouwens ook kookvocht gebruiken. courgette met paprika en tomaat aardappel en kip word ook gewaardeerd!
dees, Jada krijgt de fles ook nog niet goed omhoog. Ik help haar daar mee. En heel vaak wil ze de fles niet eens vastpakken. Dan zit ze liever met haar handjes ergens aan te frunniken hahaha. Ik denk dat Milan niet echt achterloopt met dingen. Hij is ook te vroeg geboren hè? Ik zou gewoon denken dat hij met zijn ontwikkeling op 6 maanden zit. Ik gaf Jada vaak volkorenbrood om te oefenen maar dan moest ze kokhalzen. Gisteren heb ik wit brood van mijn man gepakt en met boter en leverpastei besmeerd. En ze at het op!! Hele kleine inimini stukjes, maar toch een kwart boterham zonder korst. Daarna gelijk fles melk gegeven. Zo probeer ik ook steeds dingen uit. Therapie kan best heftig zijn inderdaad. Als het maar helpt, dan kun je alles een plekje geven. Super voor je, een 2e gesprek. Heel veel succes morgen!! raldaellen, hè wat vervelend dat je vriend zijn contract niet wordt verlengd. Werkte hij al lang bij dat bedrijf? Komt dat ook door de crisis? @all: eind deze maand mag ik naar de sollicitatieronde voor postvoorbereider. Ze hebben best veel aanmeldingen gekregen dus het wordt een groepsbijeenkomst met daarna 1op1 gesprek. Vanmiddag belde een uitzendbureau mij op omdat ik ervaring heb met een bepaald computerprogramma. Ze vroegen mij waarom ik niet fulltime wou werken en heb uitgelegd dat ik een dochter heb die ik ook nog wil zien. Dat begreep ze wel en ze zou het voorleggen aan het bedrijf. Binnenkort hoor ik wat van hun. En eindelijk bericht gekregen via mijn werkcoach met het volgende: [FONT=Arial, sans-serif]Van harte gefeliciteerd met het vinden van deze stageplek. [/FONT][FONT=Arial, sans-serif]Weet u al voor hoeveel uur per week u stage gaat lopen? U mag geen loon ontvangen tijdens uw stage, een stagevergoeding mag wel, mits deze het karakter heeft van een onkostenvergoeding. Geef uw inkomsten te zijner tijd in elk geval door via een wijzigingsformulier. Uw stagewerkgever moet een aansprakelijkheids- en ongevallenverzekering voor u afsluiten.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Tijdens uw stage blijft u sollicitatieplichtig en per direct beschikbaar voor de arbeidsmarkt.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Wilt u nog aan mij doorgeven voor hoeveel uur u stage gaat lopen? Dan kan ik daarna de definitieve toestemming geven.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Met vriendelijke groet, [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Uw werkcoach [/FONT] Het lijkt mij dus dat ik stage kan lopen met behoud van uitkering zolang ik maar geen loon ontvang van het ziekenhuis? Ik heb een uitkering voor 32 uur per week. Ik heb met het ziekenhuis overlegd dat ik 3 dagen per week stage wil lopen (omdat ik er financieel niks mee opschiet). Waarvoor moeten ze dan weten hoeveel dagen ik stage ga lopen? Krijg ik dan minder uitkering dan als ik 4 dagen stage ga lopen? Wat denken jullie? Ik wil wel regelen dat ik een goede reiskostenvergoeding ga krijgen zodat ik er financieel niet op achteruit ga. A.s donderdagochtend ga ik erheen om kennis te maken. Spannend!!
hoi meiden eindelijk weer even de tijd gehad om te lezen hier wat een gedoe met al die banen zeg... @ambon en dees: ik zal duimen dat jullie snel een leuke baan vinden @ambon: wel leuk dat je op zo'n manier je ervaring kan opdoen, dat zal vast helpen voor een nieuwe baan. @raldaellen: wat vervelend dat het contract niet wordt verlengd zeg. wat voor werk doet hij? is er snel ander werk voor hem te vinden? @dees: hier ook nog geen fles zelf vasthouden enzo hoor. eline zit wel te rommelen aan de fles, maar stopt liever dr vingertjes tussen fles en mondje dan om de fles zelf omrollen doet ze af en toe, maar ook nog niet enthousiast. @all: hier leek het even wat rustiger. mn zwager is nog steeds opgenomen, maar lijkt nog niet echt vooruit te gaan. hij kan nu wel aangeven wat ie niet aankan, maar dat is alles nog. mn zus blijft heel sterk vind ik. ze blijft gewoon werken, heeft van alles moeten regelen, kinderopvang toestemming voor moeten krijgen enz. per 1 november zitten de kids eindelijk weer bij een opvang, maar het zijn lange dagen voor ze en dat vind mn zus ook moeilijk, snap ik ook wel. bij onszelf schiet het ook niet echt op. heb vd week een telefoontje gekregen van de vrouw die mijn appartement huurt, zij heeft wat anders gevonden en is per 1 januari weg. we moeten nu echt wel weer iemand anders zien te vinden, anders gaan we het financieel echt niet meer redden dan moeten we verplicht verhuizen naar wat goedkopers dan waar we nu zitten. met eline gaat het gelukkig steeds wat beter. de lactulosestroop had geen resultaat en na een week een poedertje geprobeerd te hebben kregen we verwijzing naar de kinderarts. die denkt dat ze flinke obstipatie heeft waardoor ze de refluxklachten had. als de voeding niet door de darmen weg kan, dan komt het omhoog we blijven nu nog een tijdje doorgaan met de poeder en het lijkt nu te gaan werken. eline poept de hele boel onder, maar ze is wel wat rustiger lijkt geen pijn meer te hebben. het is alleen wel altijd duidelijk als ze moet gaan poepen of net gedaan heeft want dan is ze wel onrustig en huilerig het slapen snachts gaat een heel stuk beter! ze slaapt nu in principe van 20.30 tot 8.00! soms even wakker rond 6.00 maar dan speentje en dan slaapt ze weer zo, nou weer helemaal up-to-date volgens mij heb alleen al tijdje geen post van nunu gezien, iemand enig idee of ze nog op t forum zit? fijne dag allemaal! ps nog even een zit-fototje
ballie, wat fijn om weer wat van je te lezen. Balen voor jullie dat die vrouw wat anders gevonden heeft. Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe huurder. Kunnen jullie anders wel verhuizen? Zitten jullie nu in een duurdere huurhuis? Ik neem aan dat als je nu in een koophuis zit je die ook niet makkelijk verkoopt? Jammer dat er nog geen vooruitgang zit met de situatie van je zus en zwager. Het lijkt mij heel pittig voor je zus, tot op zekere hoogte kan iedereen zich sterk houden. Vangen jullie met de familie de kinderen ook wel een beetje op of gaan ze alleen maar naar het kdv? Fijn dat de obstitatie beetje verholpen is. Poept ze nu de hele dag door? Knap van haar dat ze nu lekker doorslaapt. Is voor iedereen fijn!! Wat kan ze al goed zitten zeg! Dat kan Jada nog niet. En die armpjes, ze lijkt net zo'n sumoworstelaar hahaha. Dat heb ik nog nooit gezien bij een baby. Krijg je daar meer reacties op? @all: Jada was vannacht om 4 uur klaarwakker voor een flesje. Gisterenavond was ze na het eten en douchen zo moe dat ze niks meer gedronken heeft. Ik had er rekening mee gehouden maar hopelijk blijft het bij 1 keer. Ik kan er niet zo goed tegen om gestoord te worden in mijn slaap. Net gebeld door mijn werkcoach van het CWI dat ze bij de gemeente een vacature hebben voor 30-32 uur per week bij het CJG als project en teamondersteuner. Het is eigenlijk een interne vacature maar ik mocht er ook op reageren. Heb net de sollicitatie verstuurd. Het is van januari 2013-2014. Zou wel mooi zijn. Heb je weer zekerheid voor een jaar. We wachten wel af. Kleine meid heeft vanmorgen maar 45 minuten geslapen en ligt nu weer lekker te slapen maar aan het einde van de middag wil ze niet meer terwijl ze wel moe is en dan wil ze al om 17.30/18 uur naar bed. Ik weet nog niet wat ik daarmee aan moet. Hoeveel slapen jullie kleintjes nog overdag?
@Ballie Wat een heerlijk meisje om te zien! Wat blijft ze al goed zitten! Ook al mee gehad op de fiets? Yoaz vind dat prachtig! Lastige situatie voor je zus zeg! Hoe oud zijn haar kinderen? Hebben die er last van dat papa niet thuis is, of gaan ze gewoon door met waar ze mee bezig waren? Zien ze hun papa nog wel regelmatig of kan dat niet? (sorry voor de vragen hoor, puur benieuwd! als je niet wilt antwoorden ook prima hoor!) Heb je je eigen appartement dan ook in de verkoop of verhuur je hem alleen? Ik hoop voor je dat het lukken gaat met een nieuwe huurder te zoeken! Jeetje wat slaapt ze al goed! Niets meer aan doen! Wel fijn dat de klachten minder worden! @Ambon ruilen met de nachten?? Haha, hier is het op het moment weer elke nacht raak....zo tegen een uur of 5.00.....ook zo'n rot tijd, maar hij slaapt dan wel zo verder, yoaz zijn dag ziet er ongeveer zo uit: 7.00 bv 8.30 bed 10.30 eruit en dan fruit. 12.00 bv met broodje 12.30 slapen 14.30 eruit met yogurt of iets dergelijks, 16.00 powernap(als het lukt) met vooraf bv 17.30 eten 18.15/18.30 bv soms komt hij dan om 23.30 nog een keer, of om 22.00 en dan nog een keer s'nachts maar na de voeding van 18.30 verschilt het enorm! hij kan dan of doorslapen of wakker worden voor eten, helaas is het de laatste tijd, wakker worden...! Mijn man werkt nu nog bij scania, is daar reachtruckchauffeur geweest en technisch medewerker. hij werkte daar voor randstad maar er moesten er 140! uit....en ja helaas.....nouja, met frisse moed op zoek naar wat anders! pff ga lekker naar bed zo, ben het zat!! vriendje over gehad om te spelen...ze waren brutaal...brrr...daar word ik zo kribbig van! ow af en toe zucht.....op een gegeven moment hadden ze (stiekem) een bak water gepakt en hun schoenen uit gedaan en buiten heerlijk met water gespeeld.....of ik het goed vond? euh...nee!! AAARG!! soms
raldaellen, hahaha liever niet ruilen hoor. Wel een mooi schema van Yoaz. Hij slaapt 2 uurtjes in de ochtend en 2 uurtjes in de middag. Vanmorgen was ze om 6 uur wakker, ze had een poepluier en honger. Ik denk weer een groeispurt net als vorige keer. Ze heeft vandaag ook flink geslapen. Vanmorgen van 10-12 uur en van 13.30-15.30 uur. Dit heeft ze nog nooit gedaan!! Meestal slaapt ze 's morgens 45 minuten of 2x45 minuten en 's middags 2x45 minuten. Dan komen we in de knoop met het fruithapje 's morgens dus die had ik verplaatst naar 's middags. Ze is vanavond om 18 uur gaan slapen omdat ze heel moe was. Haar avondflesje is voor de helft leeg dus ik ben benieuwd hoe laat ze wakker gaat worden. Gelukkig is mijn man morgen vrij dus die gaat eruit als ze eerder dan 7 uur wakker wordt . Wat kan je soms moe worden van kinderen hè? En dan met die koude, harde wind met blote voeten in een bak met water... Bah, wat koud!! Balen voor je man. 140 mensen is niet niks. Zag hij dit al aankomen? Ik hoop dat hij gauw wat anders mag en kan vinden maar er zijn veel werklozen op dit moment en ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat het nog erger gaat worden door de nieuwe bezuinigingen. @all: vanmorgen naar het ziekenhuis in Emmen geweest voor de kennismaking. Wat een grote afdeling en wat een leuke en aardige mensen werken er. Ik mag de 2e week van januari bij hun komen voor 3 dagen per week. Heb gevraagd voor de ma, di en do en dit vonden ze goed. Ik ontvang dus geen loon maar wel een reiskostenvergoeding. En vanmiddag toen ik thuis kwam had ik bericht gekregen van het UWV: [FONT=Arial, sans-serif]Hierbij verleen ik u toestemming om stage te lopen op de afdeling Orthopedie van het Scheperziekenhuis. De stage is voor 24 -32 uur per week, voor de periode 1 januari 2013 tot 1 april 1013. Voorafgaand en tijdens uw stage blijft u sollicitatieplichtig en per direct beschikbaar voor werk. [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Tijdens uw stage mag u geen loon ontvangen van het ziekenhuis, een reiskostenvergoeding is wel toegestaan.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Het aantal uur stage is wel van belang, aangezien een stage minimaal de helft van het aantal uur moet bedragen van uw WW. In uw geval is 24 uur per week dus in orde.[/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Met vriendelijke groet, [/FONT] [FONT=Arial, sans-serif]Uw werkcoach[/FONT] Super hè? Ik ben helemaal blij!!! Fijne avond allemaal.
@ambon, wat een goed nieuws!!! Super!! Nog even en dan kan je dus beginnen. En geniet mprgenvroeg.. @raldaellen, balen zeg dat je man nu zonder werk komt te zitten. Het is gewoon overal bagger. Hoop dat hij heel snel wat anders vindt!! Idd een mooi schema van Yoaz, alleen niet leuk dat hij 's nachts nog wakker wordt. @ballie, leuk om weer wat van je te horen. En wat een lieve foto en idd dat zitten wow!! Dan worden ze echt te snel groot he, niet? Hoop voor jullie dat je het app. snel kan verhuren en dat de financiele problemen dan niet te groot worden. @All, nee maak me er zeker niet druk om, maar lees soms verhalen hier op het forum dat kindjes al heel snel kunnen rollen of vasthouden etc.. en dan denk ik uhm dat kan Milan nog allemaal niet. Maar komt wel, want iedere keer als ik zeg dat hij het niet kan, dan doet hij het de dag erna. Vorige week moesten we bij de kinderarts en fysio zijn, toen deed hij nog niet zelfstandig rollen van rug naar buik, prompt dezelfde avond rolt hij in een keer om Ik had zoiets van ja dag!! Je zit me gewoon voor de gek te houden. HEt 2e gesprek ging trouwens erg goed. Ik moet nu alleen nog gescreend worden op ik geen strafblad heb of fraude heb gepleegd. En via social media wordt gecontroleerd op discriminerende leuzen etc. Ze vroeg me of ik ooit iets had gedaan. Heb ik gevraagd of mijn zusje vroeger plagen er ook onder viel hahaha. Het zou voor in maart/april zijn, dus dan hebben we nog even de tijd om tot mezelf te komen. Of misschien in de tussentijd nog iets anders vinden, wie weet. Fijne avond, ga de kleine man in bad doen en erna lekker voor de buis hangen met expeditie robinson...
dees, hahaha die Milan toch!! Inderdaad het komt allemaal vanzelf wel. @all: zojuist ben ik gebeld door de gemeente. Ik mag maandagmorgen op gesprek bij het CJG! Leuk toch? Het zou wat zijn als ik de baan krijg. Dan kan ik mijn stage weer afzeggen. Ik zal mijn best doen. Ik ga nu naar de tandarts. Fijne dag iedereen.
Oeh spannend zeg!! zal voor je duimen maandag!! @Dees het is zo maart/april! En wie weet vind je wat tussentijds! @All Ja! Vannacht werd er eindelijk weer doorgeslapen tot 6.00 uur! wow...heerlijk zeg! Hahahij begint nu echt op zijn knietjes te zitten en maar heen en weer wiebelen. Die foto ervan maken is wel heel lastig aangezien elke keer als ik de camera pak of heb hij daar op gefixeerd is Haha! Het is zo'n lekker ventje! Heerlijk weer genieten...!! Fijn weekend allemaal!
raldaellen, wat snel is die Yoaz van jou toch!! Straks gaat hij volgende week al kruipen!! Jada heeft volgens mij nog geen idee wat ze nu met haar beentjes moet doen. Ze doet wel veel push ups maar nog niet haar buik van de grond en ook nog niet haar beentjes eronder trekken. We wachten wel af. Ze is druk met rollen, praten en met eten is het een grote kliederboel aangezien ze ook de lepel met eten naar haar mond wilt brengen.
haha, lekker he dat eten!! haha! hoe gaat het ondertussen met het brood eten al wat beter?? Hebben jullie trouwens een action? Ze hebben de olvarit in de aanbieding! 39 cent! ook mijn eerste soepstengels 39 cent! en fruithapjes 4 voor 79 cent! Woehoe ik heb ingeslagen! Drukke week voor de boeg gevuld met verjaardagen, speelafspraken, sinterklaas kijken, consultatiebureau, werken, zwemles ed. druk maar leuk! Fijne dag dames! Maar met zulk mooi weer....zal dat wel lukken!!
@raldaellen, yoaz gaat echt snel en heerlijk dat hij doorgeslapen heeft! Ik ben gelijk naar de action gegaan en heb ook ingeslagen. Alleen hier waren de potjes vanaf 8 maanden en hadden ze de fruithapjes niet.... Nou ja we kunnen vooruit, maar ga morgen naar duitsland en koop daar een hele hoop in. @ambon, hoe was het gesprek gegaan?? @all, hier een rustige week voor de boeg. Gisteren voor de allereerste keer gaan zwemmen met Milan, leuk vond hij het niet. Maar sinds dat we terug zijn van het zwemmen is hij helemaal van slag. Na iedere fles flink huilen en schreeuwen. Nauwelijks slapen overdag...ik weet het niet meer. Laat het maar gewoon even en dan valt hij vanzelf wel weer in slaap.
raldaellen, wit brood gaat heel goed. Ik doe er boter en leverpastei op of jam. En dan hele kleine stukjes geven. Ik heb hier de voorraadkast nog vol staan met groente en fruithapjes voor Jada. Ik ben zaterdag nog bij de Action geweest. Heb daar een kunstkerstboom gekocht. Dit keer een grote van 180cm. Als het morgen mooi weer is zal ik er wel weer even kijken. Moet ook nog op zoek naar mooie kerstballen. Veel plezier met de drukke dagen!! dees, het gesprek ging voor mijn gevoel heel goed. De 3 vrouwen vroegen van alles aan mij en ik heb wel goed geantwoord dacht ik. Donderdag krijg ik te horen of ik het ben geworden of niet. Waren jullie naar babyzwemmen geweest of gewoon wezen zwemmen? Was het misschien te druk of kreeg hij teveel prikkels? Daar kunnen ze ook door van slag raken. @all: hier is mijn meisje al bijna een week elke nacht wakker. Een paar maanden geleden was het af en toe 2 hooguit 3 nachten ivm de ontwikkeling of groei maar dit keer weet ik niet wat het kan zijn. De ene keer heeft ze een poepluier, dan honger. Na een flesje slaapt ze door tot 1/2 7 (wat eerder 8 uur was). De ene keer slaapt ze smorgens nog wel, de andere morgen helemaal niet! Na het middageten gaat ze ook slapen maar na 2 uurtjes is ze er klaar mee en wil ze eruit. Dan tot het avondeten slaapt ze niet meer, als ik haar op bed leg begint ze te huilen. Maar bij het avondeten is ze al heel moe en kan ze bijna niet wakker blijven. Hebben jullie jongens dit ook en hoe lossen jullie dit op?
@AMbon lastig soms he! Het einde van de dag blijft lastig. Ik zou haar toch smorgens op bed leggen, misschien in slaap sussen, of wiegen? krijgt ze voor de nacht pap? of gewoon melk? Hier red Yoaz het ook niet helemaal hoor! soms geef ik hem eerder het avondeten, en stop ik hem nog even in bed. lastig! Hoe gaat het nu?? Van de week met Yoaz naar cb geweest hij was niet hard gegroeid in een maand tijd. hij weegt nou 7680gr. is 66,5 cm. en was gezellig @Dees, vond hij het zwemmen zo vervelend?? Was het de drukte? of te veel indrukken? Houd hij thuis wel van het badje? of ook niet zo? Soms is even laten huilen het enige dat helpt...toi, toi, toi!
@ambon, spannend, dan moet je als het goed is nu al iets gehoord hebben. duimen draaien overuren voor je Ja gezellig op zoek naar kerstballen altijd leuk. Wij hebben 2 jaar geleden zo'n grote kunststofboom gekocht. Wij ruilden ieder jaar met mijn zusje en moeder de kerstballen, dus bij 3e jaar had ik mijn eigen kerstballen weer. @raldaellen, wij zijn naar babyzwemmen geweest. Ik denk dat het teveel indrukken waren. Er was nog een kindje wat aan het huilen was en daardoor ging milan ook huilen. In badje vind hij geweldig!! Oh yoaz gaat goed! @all, vanmiddag een vriendin op bezoek geweest met haar kindje die 12 weken te vroeg is geboren. wij hebben eigenlijk pas sinds de geboorte van milan echt contact gekregen. Zij is een collega van mijn beste vriendin en heb haar vorig jaar voor het eerst gezien op het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin. nu wel erg leuk om onze ervaringen te delen. Het is toch net anders als met een vriendin met een op tijd geboren kindje. Was erg gezellig! Ik ga lekker een kop thee maken en naar expeditie robinson kijken. Geniet van jullie avond