HOERA!! De twee onderste tandjes zijn er!! Nu komen er ook boven twee door. dus nog een poosje slecht slapen maar.. Wat spannend met je zwager zeg..! Bah, dat is niet leuk ik hoop voor jullie dat hij er toch gauw weer bovenop komt....maar zelfs dan zal het spannend blijven denk ik? Wij hebben de boom op een tafeltje staan, hij kruipt zo snel, durf hem niet op de grond te zetten. Nou hebben wij best een smalle kamer dus staat het ook mooier als de boom op een tafeltje staat. Was er mee bezig om hem op te zetten was bij de lampjes....die zaten in de knoop en ik krijg de knoop er niet uit. dus dan maar even de laptop aan...! Ik hoop dat de kinderarts wat kan doen. Heb je zelf een idee wat het is, of wat het kan zijn? Nou ik ga weer verder puzzelen met de lampjes zucht....Als ik ergens een hekel aan heb.........Fijne dag!!
raldaellen, kan het door tandjes komen dat ze slecht slapen? Ik hoop dat ze hier ook gauw door komen. Vandaag weer zo'n groene spuitluier gehad. Heef Yoaz dat ook gehad? Sinds gisteren komt ze ook op haar buik vooruit met haar kont omhoog. Af en toe doet ze de voetjes eronder en dan komt ze vooruit. Is dit het voorstukje van het kruipen? Tijgeren? Op de commode is het oppassen geblazen. Ze probeert alles in haar mandje te pakken te krijgen. Die gele flesjes van Zwitsal zijn natuurlijk erg interessant. Hoe ga jij daarmee om? Leg je alles buiten bereik of laat je ze er wel even aan zitten? Succes met de lampjes van de kerstboom. Ik vind dat ook het minst leuke van de kerstboom optuigen.
oh sorry dames dat ik even niks van me heb laten horen. Het is een beetje druk. De baan bevalt wel, we krijgen iig weer geld binnen. Ik kan altijd vanuit deze baan weer verder solliciteren. En eerst zien of mijn contract na 3 maanden verlengd wordt. Het is hectisch, we gaan zo even naar de huisartstenpost met ons manneke. Hij is wel heel erg verkouden, snakt naar adem en de snotjes lopen zo zijn neusje uit. Echt heel zielig! Heeft wat verhoging, 37.9. We hebben alles al geprobeerd, uien op de kamer, zijn voetjes ingesmeerd met luuf en dan sokjes aan, neusspray, hoestsiroop. Verder weet ik het niet meer. Zelf ben ik net weer van mijn verkoudheid af, maar de kleine steekt ons aan, want mijn man begint nu ook. @raldaellen, jippie!! nou wordt het oppassen geblazen om je vinger in de mond te doen.... Ik heb de boom nu nog op de gron staan, maar moet volgend jaar er iets om heen zetten, want op tafeltje past niet. Hij is 2m hoog. Of moet de piek eraf laten haha @ambon, wat leuk dat ze al vooruit probeert te komen. Ik heb de flesjes naast de kommode staan op een tafeltje. Maar hier heb ik ook de weegschaal en muziekdoos in staan. Maar hier associeert hij het ook met de fles. @ballie, leuk om iets van je te horen. Ik hoop dat ze kunnen ontdekken wat het is, waardoor de kleine zo snel groeit. Dat zijn spannende tijden voor je zus en zwager. hoop ook dat daar snel verbetering in komt. Zodat jullie allemaal de rust terugkrijgen. En dan is het heel begrijpelijk dat je geen energie hebt om ook nog eens hier te reageren. Maar ik vind het wel leuk om iets van je te horen en dat de kleine ondanks alles het toch zo super doet. Heerlijk toch?! Fijne zondag nog! Ga me klaar maken voor naar de huisartsenpost te gaan, erna ga ik nog met mijn vader naar de stad om nieuwe kleren voor hem te halen. Wel speciaal dat ik die taak nu mag uitvoeren, zijn weer donkere dagen zo voor kerst en we missen haar zo ontzettend!!
dees, ik hoop dat ze nog een goede tip voor je hebben. Heb je hem ook meegenomen onder de douche zodat hij even kan stomen? Ik moet ook maar alvast Luuf halen voordat zij het hier ook een keer nodig heeft. Ik heb die ene keer nog kunnen redden met de neusspray van Zwitsal: Adem vrij en die doekjes erbij waar kamille in zit. Oh, ik hoop ook dat ik gauw werk zal vinden tijdens mijn stage of direct erna. Ik hoor van de uitzendbureaus dat de mensen hier in de regio blijven zitten op hun post en niet durven te switchen van baan. Hij vond dat ik een super mooi CV heb met 11 jaar werkervaring en goede opleidingen. Hij zei nog dat het zonde is voor een bedrijf dat ze het zonder mij moeten doen, dat ze niet weten wat ze missen. Dat vond ik fijn om te horen. Het is natuurlijk erg leuk dat die medisch secretaresses werk hebben maar ik wil ook!! Ik weet anders ook niet wat ik moet doen als mijn uitkering afloopt. Fijn dat je je vader kan en mag helpen met die taken die je moeder altijd deed. Het gemis zal altijd blijven met zulke dingen maar ze is dicht bij je. Mijn schoonmoeder die 2 jaar geleden overleden is was vrijdag jarig. Wij weten dat ze hier op bezoek is geweest omdat Jada steeds naar haar keek. Morgenmiddag gaan Jada en ik op bezoek bij mijn vriendin met haar zoontje en 's avonds ga ik met mijn moeder naar een paragnost die readingen doet in een zaal. Ik denk zoiets als derek. Ik laat wel weten hoe het gegaan is.
En? Ambon ik ben wel heel erg benieuwd! Hoe ging het?? Ze kunnen idd slechter slapen door de tandjes, Yoaz heeft geen spuitluiers gehad Nu komen boven 4 tandjes door. Hij is op het slapen na, best wel goed te pas. Hij doet nou met klap eens in de handjes een beetje mee. hij doet een handje in de hoogte en een handje op het boze bolletje Hihi, elke keer als hij bolletje hoort gaan die handjes weer op zijn hoofd! @dees werkt het? luuf aan de voetjes? Nooit gehoord. Hoe is het nu met hem? Al weer wat opgeknapt? Bijzonder he dat je wat voor je ouders kan betekenen. Vandaag zijn we gemachtigd bij schoonmoeder voor haar rekening (voor het geval haar wat gebeurt kan er nog iemand bij de rekening) Mijn schoonvader is 4 jaar terug overleden. En bij mijn moeder zijn we ook gemachtigd voor de rekening. (mijn vader is 27 jaar terug overleden..) Toch bijzonder als je zo wat voor ze kan doen! Morgen kerstviering op school, dus kersthapjes maken morgenmiddag. morgenochtend is er inloop op school kunnen we kijken naar de workshops en daarna nog naar het cb heen. druk, druk, druk!!
@ambon, ben zelf onder de douche gesprongen en mijn man is met hem op de badkamer komen zitten, hihi erg gezellig..Maar het hielp wel. hoe was de reading geweest?? Ben wel heel erg benieuwd! @raldaellen, ja het werkt echt...raar he, maar het is een foefje uit grootmoeders tijd. Had het ook nog nooit gehoord, maar mijn zusje zei het. Hij is gelukkig alweer helemaal opgeknapt. Het was zondag erg druk met baby's op de huisartsenpost. Zielig allemaal die zieke kindjes. Hoe was de kerstviering?? Nog workshops meegedaan? @all, heb net een plaat aangevraagd bij serious request. Een nummer wat ons door de moeilijke periode in het ziekenhuis heeft geholpen. Jason Mraz - I wont give up. Milan is gelukkig weer beter, nog een beetje kuchen, maar verder is het over, gelukkig maar. Morgen nog werken en dan heb ik een weekje vakantie. Hoef pas volgende week vrijdag weer te werken. Heerlijk! Hele fijne feestdagen!!
raldaellen, hoe was het bij het cb? wat leuk dat hij al een beetje meedoet met klap eens in je handjes. Hier nog niet hoor! ze lacht wel als ik het doe maar verder niet. Hebben jouw kinderen nu helemaal geen opa? Of heb je een surrogaatopa voor hun? Wat erg van je vader. Hoe oud was jij toen hij overleed? Dees, wat fijn dat het stomen heeft geholpen. Ik had het ergens anders al eens gelezen en bij Jada toen ook gedaan. Elke keer als zij meegaat onder de douche komt er ook snot uit haar neus. De avond bij de paragnost was erg leuk. Hij pakte de foto van mijn schoonmoeder en zei dat het een hele lieve vrouw was. Ze was heel druk, had veel te vertellen. Ze had nooit gedacht dat ze het nu nog zo druk zou hebben. Hij zei ook dat zij ervoor zal zorgen dat wij naar de roots van mijn man kunnen gaan. Maar we hoeven niet allemaal loten te gaan kopen hahaha. Over mijn werk zei hij dat er uitbreiding van uren of dagen zit aan te komen. En er is iemand die de pik op mij heeft maar daar moet ik mij niks van aantrekken en gewoon zo door gaan. Nou, ik ben erg benieuwd of het gaat uitkomen. Ik heb het allemaal op de computer geschreven om te bewaren zodat we over een tijdje kunnen zien of hij gelijk had of niet. Jada is nog lekker bezig met tijgeren. Ze komt nu ook bij mijn staande lamp en trekt soms aan één van de 3 poten! Ik haal haar er steeds weg en zeg dat het niet mag omdat die lamp kan omvallen maar ik heb geen idee of zij het begrijpt. Ik geef haar dan ander speelgoed maar ze komt zo weer bij de lamp. Ik heb nu haar mand met speelgoed erin voor de lamp gezet. Ik hoop dat dit wel zal werken. Morgen maar even zien. Zijn jullie kids ook zo ondeugend?
@Dees Ja wij hebben leuke kerstviering gehad op school Bij de workshops konden ouders komen kijken niet meedoen. Ze gingen in groepjes kerstbakjes maken, een kerstbal, een placemat, een liedje maken, kerstverhaaltje. Hartstikke leuk Voor het diner s'avonds moest ieder kind wat meenemen, wij hadden bladerdeeg sterren met kaas, en boterhammen in stervorm met sterkaas of kip, en een klein sterretje komkommer of paprika erop. schoon op! Ja! Serious request, wij vragen ook elk jaar een plaatje aan. wij zoeken er ook altijd eentje uit met betekenis! Fijn als muziek je kan helpen...Vond de speen ook leuk, helaas niet in de goede maat. Het is dit jaar vlakbij wie weet dat we nog even gaan. De luuf aan de voetjes ga ik zeker proberen! Had het echt nooit gehoord. Heb het wel in huis, maar nog niet op voeten gebruikt! Tandjes 3 en 4 zijn ook door . zo is er niets zo een mondje vol. van de week op bureau geweest, Yoaz groeit niet hard, maar was geen probleem, hij weegt nu: 7980. vorige maand woog hij 7680 dus het is niet veel. de lijn buigt nu ook iets af...maar hun maken zich geen zorgen, mag bij bv.....nou, ik ga hem toch mooi een paar keer vaker wegen! Dames geniet van jullie eerste kerst samen met de 'kindjes! Fijne dagen!
raldaellen, wat een tandjes opeens!! Ik hoop echt dat ze hier gauw erdoor zullen komen. Ik mag niet aan haar mondje zitten en gisterenavond had ze er heel veel last van. Ik geef haar dan chamodent (homeopatisch middel van vsm). Als ze lacht probeer ik even te spieken maar soms houdt ze haar tong ervoor. Ik wacht wel af hoe lang het nog duurt. als ze volgende week vrijdag/zaterdag 1 tandje heeft, dan heeft ze dat van mij want van mijn man weten we niet wanneer de 1e tand doorkwam. Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerstdagen?
@Ambon nee mijn kinderen hebben geen opa meer, afgelopen januari is mijn eigen opa overleden, toen was het echt op met de opa's.... ik was twee toen mijn vader overleed. Charmodent, helpt dat? wij hebben dentinox, werkt wel redelijk. Wel bijzonder zo'n bezoekje aan de paragnost! ben benieuwd of het uitkomt! Wij gaan eerste kerstdag naar mijn moeder heen en dan s'avonds plaat grillen. tweede kerstdag gaan we met mijn man zijn familie naar het nemo museum in Amsterdam. daarna naar mijn schoonzus kaasfonduen. Jullie nog plannen??
@Ambon, spannend zeg en slim dat je alles hebt opgeschreven. Zo'n dingen vergeet je gauw. Milan kruipt of tijgert nog helemaal niet en zelf op de buik rollen heeft hij geen zin in. We leggen hem dan vaker op de buik en houden hem dan tegen voordat hij weer op zijn rug rolt. Hij heeft dan de grootste lol. Maar de ondeugd straalt er al vanaf hoe klein ze ook zijn. hihi moet er altijd wel om lachen, nu wel nog.. @raldaellen, jee dat schiet idd op met de tandjes. Hier nog niks te zien. Ik zelf had mijn 1e tandje pas met 9 maanden...erg laat dus. We zien het wel. We gebruiken ook chamondent. Lekker de kerstdagen volgepland. 1e kerstdag komt mijn vader en de broer van mijn moeder gourmetten tegen de avond en 2e kerstdag gaan we tegen de avond naar mijn schoonmoeder. We hebben het lekker rustig. Donderdag heb ik nog vrij. Hoef alleen vrijdag nog te werken en dan volgende week woensdag weer. Fijne kerstdagen meiden!!
hebben jullie al een leuke 1e kerstdag gehad? Wij waren fijn thuis met de kleine meid. Morgen gaan we uit eten met familie. fijne dagen jullie!!
Heerlijk!! We hebben net lekker met de plaatgrill gegeten, zo gezellig nou met de oudste erbij! Morgen dagje museum met de hele familie....sta mij bij... Fijne dag morgen!!!
ik had gisterenavond een heel verhaal getypd hier en nu zie ik het er niet bij staan. Vaag..... Het etentje ging heel goed. Jada heeft zich goed vermaakt met allerlei eten op tafel. En als we moesten wachten op een gerecht gaf ik haar wat speelgoed en haalde haar uit de kinderstoel om aan de oma's te geven. De kerstboom vindt ze helemaal geweldig. Ik hoef haar er alleen al voor te zetten en dan houdt ze hele verhalen hahaha. Wij gaan hem wel aftuigen binnenkort zodat we weer wat meer ruimte voor haar hebben in de kamer. Sinds gisteren zit ze in de kruiphouding heen en weer te wiebelen hihihi. En wat wordt ze boos als het even niet meer lukt... We hebben de box nu ook verlaagd zodat ze zich straks kan optrekken. Hebben jullie het bedje toen ook meteen verlaagd? Hebben jullie ook traphekjes in huis? Hoeveel stuks en waar hebben jullie die geplaatst? Wij hebben er nog geen één. Volgens mijn man hebben wij die niet nodig omdat wij er altijd zijn als zij thuis is. Ik wil heel graag een fietsstoeltje zodat we straks samen kunnen fietsen. Hebben jullie er al één? Ik wil die van gmg yepp omdat je daar geen kussensetje in hoeft te plaatsen en er zit een slotje bij zodat je niet bang hoeft te zijn dat hij gejat wordt. Ik weet alleen nog niet wat voor kleur ik wil. Moet hij bij mijn fiets passen of moet het een meisjeskleur zijn? Is zo'n fietstoeltje makkelijk te monteren of moet je dat laten doen door de fietsenmaker? Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven. Fijne dag allemaal!
Wat leuk dat ze zo goed mee deed in het restaurant met het etentje! Wij hebben het bedje als eerste verlaagd, omdat ik daar niet altijd bij ben, de box moet nog. traphekjes heb ik twee, eentje boven aan de trap, die zit echter nooit op het slot diht, ik heb liever dat ze proberen trap te lopen dan dat ze zich erover heen kieperen om beneden te komen....de ander staat in de kamer, naar de keuken. yoaz gaat al een poosje mee op de fiets wij hebben een polisport zitje, gewoon een zwarte met een windscherm, waar nijntjes op staan. vrij neutraal. ik heb hem zelf gemonteerd, als je een klein beetje handig bent moet dat lukken. de kleur zou ik me niet druk om maken. verder, ben ik heerlijk ziek geweest tweede kerstdag begon het al...maar goed we gaan naar nemo heen, eten bij schoonzus en zwager, toen gauw in bed, twee uur terug rijden en met 40 graden koorts weer in bed....ben nu net een beetje aan het opknappen! fijn weekend allemaal
Raldaellen, wat balen dat je met de kerst ziek was. Ik hoop dat je gauw weer beter bent. Lijkt mij geen pretje als je zo ziek bent en dan ook nog zolang in de auto moet. Was Nemo wel leuk? Dat is toch in Amsterdam? Ik ben er nog nooit geweest. Slaapt Yoaz nog wel goed overdag en 's avonds? Ik merk dat het ochtendslaapje hier steeds later wordt. Soms 10.30 uur, dan weer 11 uur en 's middags is er helemaal geen vast tijdstip meer. Zodra ze aangeeft dat ze moe is en ik haar op bed leg is het huilen. Net zolang tot ze weer beneden is. 'S avonds gaat ze rond 19/19.30 uur naar bed. De ene keer slaapt ze wel maar gisterenavond heeft ze net zolang gewacht tot wij ook gingen slapen en was het al 00.00 uur omdat we naar familie in Ambon gebeld hebben. Ik begrijp er helemaal niks meer van. Hoort dit bij de periode waarin ze zit? Blijven jullie met oud en nieuw thuis met de kleine? Wij gaan aan het eind vd middag naar vrienden toe. Daar een hapje eten en dan maar kijken hoe het met ons meisje gaat. Of ze daar wel wil of kan slapen of niet.
Ik ben al weer aan de betere hand...maar Nemo is wel heel erg leuk! Zit idd in Amsterdam, schoonfam. woont in Heiloo dat is vanaf hier ruim 2 uur rijden.. Afijn hebben het weer overleefd! Het slapen is op het moment wel weer redelijk, maar drinken......vreselijk!! Ben sinds tweede kerstdag gestopt met het geven van bv, omdat hij weinig aankwam en slecht sliep, En ik was ziek...dus mooi moment om hem van de borst af te halen en hem op de fles te zetten...nou vergeet het maar hij weigert bijna alle vormen van drinken, behalve diksap. hopeloos....het warme eten net zo....maar slapen dat hij doet! hij drinkt steeds maar halve flesjes en ben op het moment alle regelmaat helemaal kwijt! Ik weet eigenlijk niet of dat bij een sprongetje hoort, ik weet wel dat ze het altijd wel gezellig vinden beneden, en niet in bed. ze zijn er liever bij, ik denk aanhouder wint. ligt ze dan wel op bed? of blijft ze beneden? wij gaan ook morgen naar vrienden toe, daar gaan beide heren lekker naar bed, ze hebben zelf ook kleine kinderen dus dat scheeld wel! Goede jaarwisseling!!
raldaellen, hahaha, Yoaz zal wel denken: waarom krijg ik nu ineens een fles om uit te drinken? Dat van die 1/2e flesjes is herkenbaar, hier ook zo. Daardoor weet ik soms niet meer goed wat ze precies wilt. Zou het kunnen dat ze uit zichzelf een flesje gaan minderen? De pap gaat ' s morgens heel goed, maar ze eet nog steeds weinig brood (een kwart) en het avondeten is ook maar een paar hapjes. Het fruit gaat de ene keer wel goed en de andere keer niet. Ik denk dat ze last heeft van haar tandjes maar ik zie ze nog niet verschijnen.... Wij hebben haar eruit gehaald omdat ze helemaal overstuur was. Ze is 15 minuten beneden geweest, klein beetje gedronken en toen weer naar boven gebracht. Maar ze is pas gaan slapen toen wij ook gingen slapen. Jullie ook een fijne jaarwisseling!!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Iedereen een goede jaarwisseling gehad? wij wel, Yoaz en Djenn hebben we er allebeide uitgehaald om 23.45 en met zijn allen naar het vuurwerk gekeken, ze vonden het allebei heel erg mooi Gelukkig is het herkenbaar.....werd er wel moedeloos van...afijn ik had 31 december het cb gebeld om te vragen hoe of wat, ze zei tegen mij: aanhouder wint, wacht maar met de boterham totdat hij de melk pakt, ik dacht ach das toch zielig, Maar......Het werkte wel! Hij pakt nu de fles zonder protesteren, drinkt ze nog niet leeg....maar we zijn op weg!! Ik vind het ook lastig hoor met de fles en de hoeveelheid, en waneer wel en niet.... Hij krijgt nu: 7.30 fles met boterham 8.30 slapen 10.00 fruit 12.00 fles met boterham 15.00 koekje en drinken 16.30 warm eten 18.30 fles De boterhammen gaan vaak voor de helft op, of driekwart. Fijne dag!