dees, nog van harte gefeliciteerd met Milan!! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Hoe vond hij de ballonnen, slingers en de cadeautjes? Heeft hij tussendoor nog kunnen/willen slapen? Heb je nog leuke foto's gemaakt? raldaellen, jemig een dubbele middenoorontsteking!! Komt dat door de tandjes? Wat is er aan te doen? @all: dit is het kaartje geworden. Wat vinden jullie van de tekst? (ik heb onze namen en tel. weggehaald). Bekijk bijlage 305951 Bekijk bijlage 305952
Ik had vandaag het gesprek hier in het ziekenhuis voor de flexpool. Het was met 2 vrouwen en het klikte goed. Ik zou morgen van hun horen of ze mij in de pool wilden hebben of niet. Toen ik op weg was naar de liften kwam ze mij achterna om te vragen of ik nog 5 minuten tijd had. Ik liep mee en in het kamertje zeiden ze meteen dat ze mij niet langer in spanning wilden houden en mij graag willen hebben!!! Ze vonden dat ik goede antwoorden had gegeven en ook de juiste vragen had gesteld. Ze hadden een goed gevoel bij mij. Inwendig deed mijn hart een sprongetje!! Ik mocht gelijk mee naar haar werkplek om mijn gegevens in te vullen voor P&O. Ik krijg nog een arbeidsvoorwaardengesprek en als dat goed uitpakt mag ik 1 maart beginnen. Ze hebben het erg druk en te weinig secretaresses in de pool zitten. Ik word bij een paar poliklinieken ingewerkt waar het makkelijk is om te beginnen. Ze zeiden dat als ik goed mijn best doe en er is een interne vacature dat ze mij zo erin kunnen fietsen. Dat zou helemaal geweldig zijn!! Nu heb ik morgen nog een sollicitatiegesprek bij de verslavingszorg in Staphorst. Dat is voor 18-20 uur per week voor 6 maanden met kans op verlenging. Ik ga er wel heen om te kijken of ik de juiste keuze gemaakt heb met het ziekenhuis. En de kans is natuurlijk ook aanwezig dat ik die baan niet krijg. Ik weet niet hoeveel kandidaten ze hebben uitgenodigd.
Wow Ambon dat is super nieuws!!! Gefeliciteerd!! @all, dank jullie wel voor de felicitaties! Milan en wij hebben een super dag gehad. Hij vond de slingers helemaal geweldig. Zo geweldig dat hij onder het eten de hele tijd met zijn hoofdje van hot naar her ging. Hij heeft niks geslapen, wilde absoluut niet toen we hem in bedje legde. Hij heeft zich keurig gedragen. Rond middernacht werd hij onrustig wakker en hebben we hem nog een beetje melk gegeven. We hebben merendeel gefilmd, maar ook hoop foto's gemaakt. Het was echt super!!
dees, wat een mooie taart!! Leuk dat hij van zijn verjaardag genoten heeft. Je weet nooit van te voren hoe ze het zullen vinden om zo in de belangstelling te staan. Hoe had jij het spandoek nu vastgemaakt aan de muur? @all: het gesprek gisteren ging best aardig tot ze zeiden dat ze de 20 uur verdeeld willen hebben over de 5 werkdagen. Ik zei dat ik wel parttime wil werken maar niet alle dagen omdat ik mijn dochter dan alle dagen naar de oppas moet brengen en dat ik dat niet wil. Het is ook een plekje in the middle of nowhere waar ik wel 30 minuten voor moet rijden. (En als je dan werkt van 9 tot 13 uur en 's middags thuiskom ligt Jada op bed te slapen. Nu is het fijn dat ze een hele morgen zonder slaap kan want dan gaan we 's morgens even naar de winkel of afspreken met andere kinderen.) Ze zullen mij eind van deze maand laten weten of ik het geworden ben. Maar het ziekenhuis geeft mij een beter gevoel. Ik ben blij dat ik de juiste keuze gemaakt heb. We hebben zo een meeting met de dames en zoontjes van de zwangerschapsgym. Ik ben benieuwd hoe groot ze allemaal zijn. Er zijn 2 jongens die al lopen!! Fijne dag allemaal......
@raldaellen, ja heb ik zelf gemaakt. Heb verschillende taarten nu gemaakt. Waaronder de Cars 3d-taart een populaire is. @ambon, ik heb met de perforator gaatjes gemaakt en hier een touwtje aan vastgemaakt. Dit heb ik met punaises vastgemaakt. Dat hoor je veel he?! Dat je parttime mag komen werken maar wel verdeeld over 5 dagen......Dat schiet niet echt op zo met kinderopvang enzo. Gelukkig dat je het ziekenhuis een goed gevoel geeft. Altijd je gevoel volgen. Oh dat lijkt me wel leuk zo'n soort van reunie!! Dat heb ik allemaal gemist. We gaan wel met alle mama's wat we hebben leren kennen tijdens de couveuseperiode ook een soort van reunie organiseren. We zitten nu al op 32 baby's. Lijkt me super!! Ga weer snel onder de wol, griepje te pakken
@Dees Wat leuk zo'n reunie! Had je veel contact met andere ouders daar? Beterschap! Niets zo vervelend als de griep @AMbon Ja dat is wel vervelend verdeeld daar...Tjonge! Gelukkig heb je het ziekenhuis nog! Hoe was de bijeenkomst met de dames en hun kindjes? Zijn ze allemaal nog onder de 1 jaar? Of zijn er al wat kindjes jarig geweest? Druk weekend gehad, manlief was jarig zondag, familie over de vloer en overige visite. De kinderen van mijn schoonzus en zwager zijn zo vervelend af en toe.....!! Pfff.....heb het niet gauw en mag het niet zeggen maar ik was blij dat ze naar huis gingen s'avonds. Hun oudste is ook 7 en word 8. en hij luisterd voor geen meter! Hij liep maar te zeuren over de nintendo, of monopoly. bleef maar op mijn bank staan, enz. enz. GRRR!! Af en toe... Afijn Djenn die heeft nu vakantie, wij niet, ook zo handig Waarschijnlijk zit hij weer onder de krentebaard...morgen maar weer eens naar de ha. Yoaz Heeft geen oorpijn meer gelukkig! Slaapt weer wat beter, maar blijft vreselijk hoesten Hij speelt wel gezellig, met een boel lawaai, en gebabbel Fijne avond dames!
@raldaellen, nog gefeliciteerd met je man. dan ben je blij als iedereen naar huis is he? Zeggen de ouders er niks van? hoe is het met Djenn? En gelukkig dat de kleine man weer een beetje doorslaapt. @ambon, ben ook nieuwsgierig hoe de meeting was met de andere kindjes? @all, hier zijn we gisteravond met enige spoed naar de ha gegaan. Milan lag op ons bed en ik wilde net een schilderij rechtzetten. Mijn man was even op de badkamer. Op het moment dat ik in die paar seconden me even omdraaide, hoor ik mijn man schreeuwen "dees pas op!!!" en ik een hoorde een doffe klap. Was ons manneke van het bed afgerold.... Huilen dat hij aan het was. We hebben het gelijk gekoeld en even gebeld met de ha. Die raadde toch aan om even langs te komen ivm zijn medicijnen wat hij krijgt. Gelukkig bleek er niks te zijn, hij heeft niet gespuugd en is zeer alert en vrolijk. Alleen hij heeft een dikke bult op zijn voorhoofdje. Wat zijn wij ons rot geschrokken zeg! Ik heb zitten janken dat het mijn schuld was. Ik verlies hem dus geen moment meer uit het oog. Het zal nog wel vaker gebeuren als hij dadelijk begint met lopen maar jee....germ.
Zo! Wat zal je geschrokken zijn zeg! Gelukkig niets ernstigs aan de hand! Ach en een bult....ja die zal nog wel meer komen Met Djenn gaat het goed, Hij heeft nou nieuwe medicijnen omdat de kortwerkende te kort werkte, en je dan dus een te grote rebound hebt, en dat is echt verschrikkelijk, die uurtjes van de rebound waren echt afschuwelijk, zowel voor hem, als voor ons. Die hij nou heeft, overbrugt bijna de hele dag. Hij is er blij mee! En wij dus ook! Yoaz is nog steeds aan de rochel, verder doet hij het prima. de hele dag zit hij met zijn lippen te blazen, zijn wangen bol en de lucht naar buiten persen met een prachtig: pfpfpfpfppp! geluid Hij speelt lekker en slaapt goed! Heerlijk!! Fijn weekend dames!
dees, griepje weer over? Wat veel! 32 baby's? Waar gaan jullie dan afspreken? Wel leuk dat jullie nog contact met elkaar hebben. Wat zullen jullie geschrokken zijn dat hij van het bed viel. Heeft hij er nog wat aan overgehouden? Ze zien het gevaar gewoon nog niet. Nu hem maar in zijn bedje zetten als je iets wilt doen op een andere kamer of op de grond. Ik vond het ook leuk om te zien dat de baby's van vorig jaar nu zo groot zijn geworden. 2 jongens trekken zich op om te gaan staan, 2 kunnen lopen achter een loopstoeltje en Jada en 1 jongen gingen tijgeren en zitten. Gisteren was ik bij mijn vriendin en ging ze ineens kruipen. Ik was helemaal verbaasd en mijn vriendin ook. Thuis kruipt ze niet bij ons op het laminaat. Ze probeert haarzelf ook omhoog te trekken. Op de bank lukt het wel maar in de box nog niet. Vanmorgen werd ze wakker en zei ze 'eten'. Echt te gek! Mijn man nam haar mee naar beneden en maakte haar pap klaar en toen zei ze het nog steeds. En ze heeft heel goed gegeten . raldaellen, hebben die jongens niet geleerd van hun ouders dat ze niet op de bank mogen springen? Heb je er zelf wel iets van gezegd of het gewoon toegelaten? Ik zou wel verbaasd staan kijken als iemand dat bij mij zou doen. Maar ook vragen of ze van de bank af willen komen, dat het geen trampoline is. Dinsdagmiddag heb ik het arbeidsvoorwaardengesprek en moet dan al mijn diploma's meenemen en ook een recente salarisstrook. De laatste die ik heb gehad is van april vorig jaar van de ggz. Zou dat ook prima zijn? Die van het UWV hebben ze niks aan toch? Fijne dag allemaal!!
Ja, ik heb er wel wat van gezegt, mijn bank, mijn huis, mijn regels....! Mijn schoonzus had altijd een oude bank en daar mogen ze van alles op, nu krijgen ze met 4 weken een nieuwe ze zei al: ik hoop dat ze dat dan niet meer doen! Haha! Nou succes...! eenmaal aangeleerd is moeilijk weer af te leren. ik zou idd de allerlaatse echte salarisstrook meenemen en niet die van het uwv. Succes morgen!! Ik ga nog even verder snotteren...Blegh!
raldaellen, hoe voel jij je nu? dees, hoe gaat het met jou? @all: Het gesprek ging heel goed. Ik ga weer een schaal omhoog. Heb ik toch nog loonsverhoging gehad hahaha. Ik word ingewerkt de komende 2 weken op de afdeling cardiologie voor 2 dagen per week. Morgen word ik gebeld door het hoofd van de afdeling om de dagen af te stemmen. Ik heb er heel veel zin in. Het is ook zo dichtbij huis. Kan ik Jada nog 30 minuten langer laten slapen 's morgens. En als het mooi weer is (niet te koud en geen regen) pakken wij de fiets. Anders de auto. We kunnen kiezen maar het scheelt wel met brandstofkosten. Hier nog 2 foto's van mijn meisje: Bekijk bijlage 308627
Lekker hoor! Thuis zijn bij je kindje is heerlijk, maar aan het werk en andere mensen spreken is ook best fijn! Wat hebben jullie een prachtig meisje zeg! Leuk! Vind ze leuk zo'n loopstoeltje? Yoaz vind het loopstoeltje niets aan, zit er in, springt drie keer op en neer, steekt zijn handjes uit en roept: Uit! Wauw! Hij begint te praten zo trots!! Hij zegt nou: uit, Dje, (djenn) En dag daar bij zwaait hij dan ook maar. Zo leuk! Haha! Woehoe!! Djenn mag voor zijn Bdiploma afzwemmen zaterdag Dan vind ik het mooi geweest met zwemles, De eventuele c mag hij wel gaan halen met schoolzwemmen (als dat volgend jaar nog is) Dikke schik samen!!
Raldaellen, leuke foto van die 2. Ze vindt het wel leuk. Ze heeft de hele zolder om te gebruiken. Maar ze zit er alleen in als ik de was ga ophangen of opvouwen. Dus dat is dan ook niet elke dag. Leuk he dat praten. Hier zegt ze steeds: eten . We zijn aan het oefenen voor 'hoera' maar ze doet nog niet haar handjes in de lucht. Vandaag is haar 2e tandje verschenen onderin, naast de andere. Vanmiddag weer luiers, voeding en billendoekjes ingeslagen. Ik zet nu ook een voorraad bij mijn moeder neer zodat ik niet meer zoveel hoef mee te nemen elke keer.
Hee dames, @raldaellen, wat een mooie foto van je 2 jongens!! Hoe is het met de verkoudheid? Spannend zaterdag!! Is dat nog schoolzwemmen? @ambon, wat een lief snoetje!! Daar wordt je spontaan verliefd op!! Wat super van de baan zeg! En dan nu al loonsverhoging Ik heb ook altijd een voorraad luiers bij mijn schoonmoeder staan. Ook de medicijnen staan bij haar. Mocht ik de luiertas vergeten dan heeft ze tenminste alles. @morgen weer een taart maken van nijntje maar dan in het roze. Een vriendin die wat we tijdens de couveuseperiode hebben leren kennen heeft me gevraagd. Haar kindje wordt morgen 1. Kan me ook nauwelijks voorstellen. Zij woog 680gr en was 28cm bij de geboorte. Nu een gezonde tante van 7kg en 69cm!! Verder heb ik vandaag een heerlijke dag gehad met de vriendin van mijn moeder. Het voelt een beetje of ik dan met mam aan het winkelen ben. Heb een stoere bodywarmer bij de zeeman van haar gekregen. Echt super, die kleertjes. De bult bij Milan is gelukkig weg en is niet echt groot geweest. Heb er gelijk boter op gesmeerd. Maar we waren enorm geschrokken.. En Milan zegt mama sinds vorige week. Papa is druk bezig om nu te oefenen met hem. Met de reunie willen we een zaaltje huren. Eerst kijken wat er mogelijk is en wat de kosten zijn. In totaal zijn het 36 baby's, maar helaas hebben we 4 kleine vlindertjes onder ons. Maar ik wil wat speciaal doen dan voor deze ouders. Een ballon ofzo.. Fijne avond allemaal!!
Dees, wat een groot verschil in gewicht van de geboorte en nu!! Is de taart mooi geworden? Leuk hè dat praten! Ik vind het geweldig om te horen. Ik werd gisteren gebeld of ik vanmiddag even wou kennismaken met de afdelingshoofden van cardiologie. Het was een leuk gesprek. Ik mag deze hele maand 3 dagen per week op de afdeling cardiologie werken en aan het einde van de maand kijken we of het van beide kanten bevalt dan zou ik zomaar een jaarcontract kunnen krijgen voor 24 uur per week bij cardiologie. Dat is nl. mogelijk omdat er 1 iemand weggaat vanaf april. Deze maand zijn mijn werkdagen ma, di en do zoals ik ook had in Emmen. Daarna gaan we kijken of het zo kan blijven of dat het nog iets anders zal worden. Ik heb maandag dus mijn 1e werkdag en ik hoop maar dat ik het net zo leuk zal hebben hier als in Emmen.
680 gram.......dat is wel heel erg weinig, wat ontzettend knap van ouders, kind en artsen zeg! Jemig! Leuk organiseren zeg! Hoe staan die andere ouders die hun kindje zijn verloren er in? Ambon leuk zeg, een jaarcontract, als dat zou kunnen!! Dan ga je van niets naar alles! Heerlijk!! Veel plezier maandag! Vandaag heeft Djenn het zwemdiploma B gehaald!! Oftewel wij zijn de komende jaren klaar met het wekelijkse verplichte uitje naar het zwembad! Woehoe!! Dat was al om 8.00, daarna voetbal om 10.15 die is gewonnen met 18-0! Haha Hhij had een topdag! Wij smiddags vloer voor de helft gelegd in de kamer, en nu verjaardag van mijn vriendin, kindjes uit logeren, ik zeg: Lekker weekend!
raldaellen, dat zou echt super zijn hè? Ik heb het vandaag wel goed naar mijn zin gehad. Ik ben vrijdag door het afdelingshoofd gewaarschuwd dat er wat moeilijke/lastige meiden in het team zitten. Maar vandaag heb ik daar nog niks van gemerkt. Ik heb een maand de tijd om te kijken of ik het leuk zal vinden voor langere tijd, anders kan ik het poolbureau weer vragen of er nog een plekje vrij is op een andere plek hahaha. Ik kijk de komende weken wel. Wat super dat Djenn geslaagd is voor B-zwemmen. Dat heeft hij snel gedaan van A naar B. Wel fijn zeker dat de zwemles nu voorbij is? Deed hij dat naast het voetbal? Hebben de kids goed geslapen tijdens het logeerpartijtje? Wat voor vloer hebben jullie in de woonkamer nu?
@ambon, wat super!! Tja overal zal er wel iemand zijn die "lastig" is. Als jij het zelf maar naar je zin hebt, daar is het waar het om gaat. De taart is super geworden. Ze had hem op facebook gezet en er kwamen gelijk in mijn mail priveberichtjes of ik nog meer taarten wilde maken. dus voor komend weekend staat er weer een taart gepland Ja super he die verschillen in gewicht. Als je ziet wat de gewichten van al die kindjes waren en nu zijn, dat is ongelooflijk. Maar ja ze zullen sowieso groeien, maar het is en blijft een wonder!!! @raldaellen, gefeliciteerd met jullie mannetje en zijn zwemdiploma!! Hij heeft dus een superweeekend gehad! We hebben de ouders die hun kindje verloren zijn voorzichtig benaderd. Heb op facebook een gesloten groep gemaakt en daar iedereen voor uitgenodigd. Hier heeft iedereen zijn verhaal op verteld. Ze waren allemaal enthousiast voor de reunie, ook de ouders van de overleden kindjes. Ik heb er alleen maar diep respect voor als ze komen. @all, het is een beetje druk hier. Milan is echt aan het mieren/huilen de hele dag. Hij heeft wel een beetje een verstopt neusje, maar we denken dat er nu toch echt tandjes aan zitten te komen, het mag ook langzaam wel Oh ja een foto van de taart en het meptaartje...