Oh ik ben er ook nog....maar het is een zwaar weekje. Sinds dat Milan flink ziek is geweest is hij iedere nacht wakker. Hij wordt dan hysterisch huilend wakker. Ik probeer hem dan te troosten en dan weer weg te gaan. Soms slaapt hij verder en soms blijft hij huilen. Ik ben dan ook doodop. Heb geen idee waar dit vandaan komt. Ik denk dat het zijn sprongetjes zijn. Want in 1 week tijd heeft hij zijn tandje door, trekt hij zich op aan de box om te gaan staan, gaat van zit naar lighouding en zet zijn 1e stapjes aan mijn handen. Dus tja...ik denk dat het teveel indrukken zijn. Hij wil ook ineens alles zelf doen. Hebben jullie hier ervaring mee? Is er nog iets dat ik kan doen? @raldaellen, dat lijkt mij dan ook irritant. Maar ja het is zoals je zegt de vriendjes heb je niet voor het uitkiezen he?! Heb je heerlijk van je vakantie genoten? Beter weer kon je niet hebben he? @ambon, wow super zeg!! Ik wil ook graag gaan afvallen maar heb er de zin niet in...moet me er echt toe aan zetten om iets te gaan sporten. Zou ook wel graag willen rennen, maar vriendinnen wonen net allemaal iets verder als mij. Wij zijn met Koninginnedag hier lekker door het centrum gelopen. Er is altijd een vrijmarkt, geraniummarkt en gewone markt en de winkels zijn dan open. Dus lekker rondgesnuffeld. En ja wat hebben wij een mooie koningin zeg. Die jurken....wow!! Zo ik ga mijn strijk even doen en dan lekker van het zonnetje genieten. Fijne zondag allemaal!!
Wat vervelend dat Milan ineens weer wakker is snachts! daar gaat je nachtrust....krijgt hij nog poedermelk? dan zou je een beetje waterige melk kunnen geven s'nachts. of gewoon een beetje melk. iets tegen de pijn van doorkomende tandjes geven misschien? Yoaz word bijna elke nacht nog wakker, als hij wakker word krijgt hij een beetje lauw/warme melk en slaapt dan weer lekker verder. als hij tandjes krijgt probeer ik eerst de multilint tandengel, soms een klein beetje op de speen. Wat een lekker weer!!!! ik heb niks te klagen gehad in mijn vakantie! heerlijk! vandaag lekker naar de kinderboerderij/speeltuin geweest, leuk hoor. terrasje gepakt daar, Djenn had een vriendje mee dus die konden daar ook samen lekker spelen. daarna werd ajax kampioen en hebben we patat gegeten! Djenn zijn vakantie (en de mijne!!) konden niet meer stuk
raldaellen, qua weer heb je zeker een goede week gehad. Loopt Yoaz al los of nog aan het handje? Heeft hij nog wat leuks gekregen voor zijn 1e verjaardag? Dees, Jada is ook sinds ze 1 jaar geworden is elke nacht weer wakker voor een voeding. Ik word er ook zo moe van. Mijn man en ik proberen elkaar af te wisselen maar soms is ze om 1 uur wakker en vervolgens weer om 5 uur. Ze krijgt dan wel een flesvoeding want anders blijft ze huilen. Overdag eet ze slecht vind ik. Zo wil ze geen pap meer 's morgens en 's middags eet ze maar een paar hapjes brood. Het avondeten maakt ze ook niet veel van. Misschien dat ze daarom 's nachts wakker wordt?!?! Ik heb echt geen idee. Raldaellen, zou waterige melk kunnen helpen? Ze krijgt hier 150ml water + 5 scheppen, zo'n 165 dus. Hoeveel zou je dan geven? Ik heb me woensdag weer gewogen en ben nu 4 kilo kwijt in 2 weken. Ik merk ook dat het hardlopen beter gaat door het regelmatige sporten en afvallen. Mijn buurvrouw moet eerder stoppen dan ik omdat ze buiten adem is of last heeft van zijsteken terwijl ik dan nog wel een eindje door had gekund. Ik heb op het werk nog 2 weken om te bewijzen dat ik de baan aan kan. Na 2x een positieve tussenevaluatie kreeg ik vrijdag ineens te horen van collega's wat er allemaal nog niet goed gaat. Ik heb het gevoel dat ze mij er nu uit willen werken. Dat ik moet opletten wat ik zeg en doe. Ik ging niet met een fijn gevoel naar huis. Ik moet net doen of ik het niet erg vind maar ondertussen..... Meer dan mijn best kan ik niet doen en dan moeten we maar zien over 2 weken wat de leidinggevenden zullen beslissen. Duimen jullie voor mij? Fijne avond nog!!
@raldaellen, ja hij krijgt nog poedermelk, we mogen nu langzaam gewone melk gaan geven. We geven hem als hij echt wakker is wat melk, meestal gaat hij dan slapen, maar is hij normale tijd weer wakker. Ik zie echt maar 1 tandje, maar omdat hij zo laat is met zijn tandjes kan het natuurlijk zijn dat ze tegelijk komen. En dat ze nog onder het tandvlees zitten te duwen. Multilint tandengel ken ik niet, helpt dat ook tegen het doorkomen van de tandjes? En kan je dat gewoon bij de drogist kopen? @ambon, milan eet daarentegen overdag gewoon normaal, zelf iets meer. Het kan ook zijn dat het door de medicatie komt waarmee we gestopt zijn. Daardoor had hij altijd een lagere bloeddruk en suikerspiegel. Wow 4 kg op 2 weken, dat is best veel. Respect voor je hoor. Ik kan het niet. Mijn duimen draaien overuren voor je. Ik hoop zo dat je mag blijven!! Nou Milan slaapt eindelijk. Ik ga ook even mijn oogjes dichtknijpen.
Ja hier helpt de multilint prima, is zonder suiker, vond ik voor de tandjes die er al zijn een prettiger idee! gekocht bij de apotheek, ik heb ook de babybillenspray van multilint. zinkzalf in een spuitbusje, heb zo'n hekel aan sudocreme. krijg je van die nare vlekken van. Als Yoaz wakker wordt snachts krijgt hij een schepje minder melkpoeder in de melk zodat hij er niet aan went snachts ook een volle buik te hebben. ik geef hem ook maar 90 water en twee schepjes poeder. en slaapt daarna heerlijk verder! overdag krijgt hij gewone melk. We hebben een glijbaan voor hem gekocht (mp )helemaal blij was hij ermee konden hem niet inpakken natuurlijk maar veel lint erom heen en wauw! verder hebben we voornamelijk playmobile 123 gevraagd en gekregen, zandbakspeelgoed, en een fietsje. 4 kilo in twee weken!!! wow! niet bang dat het er zo weer aan zit? Wat houd het dieet in? ik zal voor je duimen!! Dees hoe staat het met de reunie? of is die al geweest? zo ik ruil mijn rokje maar weer eens in voor een lange broek, zonnetje weg meteen koud!! BRR!!
https://www.facebook.com/MultilindBabyCare?hc_location=timeline De facebook site, met een D zag ik ipv een t....
raldaellen, dat is misschien wel een goed idee om dan een schepje minder erin te doen. Ze krijgt hier af en toe ook al een flesje halfvolle melk. De 1e x vond ze het niet lekker, maar ze was er gauw aan gewend. Wat een leuke kado's heeft hij gekregen. Heb je een foto van de glijbaan? Is het er één voor de allerkleinsten of al een wat grotere? Ik ben wel blij met die 4 kilo minder. Ik kan mijn zomerjasje weer dichtkrijgen tot boven aan toe. Volgens mij ook 1 cupmaat minder gekregen maar vind dat niet erg. Mijn sleutelbenen komen weer te voorschijn en ik pas weer een zomerbroek van 2 jaar terug!! Ik neem 'smorgens en 's middags een shake en 's avonds een bordje soep. Op mijn werkdagen neem ik 's middags een reep ipv shake. Ik heb geen hongergevoel of lekkere trek tussendoor, zit gewoon vol (met maar 500 kalorieen per dag). Zodra ik denk dat ik genoeg ben afgevallen gaan we het rustig opbouwen. Morgen kan ik helaas niet wegen omdat die man met vakantie is. Moet dus helaas een weekje wachten. Vanaf donderdag mag ik een hele week met mijn gezin de avondmaaltijd mee doen zodat ik op 800kc zit. Je mag het dieet maar maximaal 3 weken volgen, daarna volgt er een tussenweek en dan weer 3 weken 500kc. Hier nog een foto van gisteren toen ik aan het werk was en manlief met dochter op pad ging: Bekijk bijlage 323370 Ze vindt het fantastisch. En deze is van Jada met haar loopauto: Bekijk bijlage 323371 Die vindt ze heel erg leuk.
@Dees Hoe is het met Milan? Gaat het weer een beetje? Hoe gaat het bij je man zijn werk? @Ambon LEuke foto's! Wat een dame alweer! Hoe is het op je werk? Zo pittige week achter de rug, Yoaz was flink ziek, 40 koorts, snacht was hij wakker van 00.00 tot 04.00 daarna sliep hij wel lekker, maar dan moest Djenn weer naar school....dus 7 uur de wekker... Hij is nu weer koorts vrij, maar hij moest vanacht zo ontzettend hoesten dat hij er bijna in bleef....Zo eng! maar goed alles nu weer goed en meneer kruipt nu lekker over de grond met een koekje. Fijn weekend!
@raldaellen, ben uiteindelijk gisteren met hem naar de dokter gegaan. Het was al de hele week 's nachts een gekrijs. Nu blijkt dat de buis van eustachius dicht zit en dat zijn keelamandelen rood en opgezwollen zijn. We hebben neusdruppels gekregen die dit zouden moeten verminderen, we wachten af. Het was vanochtend gelukkig 5 uur dat hij wakker werd. Dit is normaal de tijd dat mijn man opstaat en ik ook even om te plasse. Bij mijn man op het werk hebben ze een grote communicatiefout begaan door zo met hem om te gaan. Ze zijn fout geweest. Hij mag nu de toeslag behouden en moet zich dan (weer) bewijzen in dit jaar. Mijn man heeft wel aangegeven teleurgesteld te zijn in het bedrijf. Erg jammer, want de laatste paar maanden zat hij goed in zijn vel, mede doordat ik weer werk had, met ons manneke goed gaat en met hem zelf. Oh dat is ook schrikken he als ze zo moeten hoesten. Je kan niks doen voor ze. GElukkig dat hij nu weer wat aan de betere hand is. @ambon, wat een prachtig meisje!! Wow. En wat super dat je dat kan volhouden. En dat was met het cambridge dieet. Ik moet nu ook echt gaan afvallen. Moet mijn zelfvertrouwen weer terug winnen. En als dat met een paar kilootjes eraf zou zijn, is dat helemaal super. Hier gaat wel alles verder zijn gangetje. Milan is enorm energiek. Dit komt doordat we gestopt zijn met de medicijnen. Dit was een betablokker wat dus als het ware alles een beetje afremt in zijn lijfje. Dit verklaart ook de groeispurt die hij sinds dat we gestopt zijn doormaakt, samen met alle ontwikkelingen. Het gaat ons nu te snel. Ik denk voor hem zelf ook. Zijn 1e tandje is nu ook echt door. Fijn weekend allemaal en vooral een hele fijne moederdag morgen!!
Lachen dat dit clubje nog bestaat! Ik was ook een eind april 2012 mamma. Dus even *zwaai*zwaai* en fijne moederdag!
@mm1981.....Hartstikke leuk ik zal even terug zwaaien, maar ik denk dat je bij het andere eind april moeders zat? er waren er meerdere Hoop dat je een fijne Moederdag hebt gehad! Jullie een fijne Moederdag gehad? Ik heb een ontbijt op bed gehad, een prachtige zelf gemaakte ketting met de binnenkant van wasknijpers en kraaltjes. Yoaz heeft mooi geverfd. Wat lekker dat het goed gaat met Milan! Dat die bètablokkers zoveel kunnen doen he! ik ga songfestival kijken, ben een Anouk fan
Raldaellen, hoe vond je Anouk? Ik heb niet gekeken. Leuk dat Yoaz al heeft geverfd!! Ik durf het nog niet aan. Ik gaf haar laatst een hele dikke kleurstift maar die wou ze in de mond stoppen . Dees, mooi toch dat het goed gaat met Milan. En leuk dat zijn 1e tandje door is!! Fijn dat het een communicatiefout was op je man's werk. Houdt hij toch nog zijn toeslag! Ben je al begonnen met afvallen? Ik moet mij morgen weer wegen. Hoi meiden, ik was erg druk met Jada. Ze heeft last van hoektandjes of kiezen die eraan komen. Ze had sinds vrijdagavond koorts 39.2 en 's morgens zakte het wel weer maar 's avonds was het weer hoog. Ze was hangerig, wou niks eten en huilde constant. Heb zetpillen gegeven, chamodent en dentinox. 's nachts slapen was een drama tot we haar bij ons lieten slapen. Dat ging een stuk beter. Ze werd pas zondag weer een beetje de oude. Ze gaat met haar loopauto alle kanten op in huis en ze begint erachter te lopen. Maar los staan doet ze nog niet. In de box draait ze zich wel om maar houdt zich nog wel vast aan de rand. Vrijdag waren we nog naar de Primark in Almere geweest. Man, wat was het daar druk.... We hebben beneden niks bekeken, ik kon er niet doorkomen met de buggy. Zijn dus naar de kinderafdeling gegaan. Heb er leuke dingen gekocht voor Jada. Leggings, korte broekjes, rompertjes, jurkje, 2 setjes t-shirt + korte broek, zwempakje, zomerschoentjes en een haarbandje voor maar 45 euro!! Dat is toch wel heel goedkoop. Alles in maat 80 meegenomen omdat ik niet wist hoe de maat viel. Vandaag gepast en de kleren zitten goed. Gelukkig maar want we zijn niet van plan om er weer gauw heen te gaan. Er zijn te lange wachtrijen voor de paskamers, kleren op de grond. Voor Jada wou ik kijken of het goede kwaliteit is. Zijn jullie er al een keer geweest? Voor moederdag heb ik een foto van haar gekregen en parfum. Helaas nog geen zelfgemaakte knutsels. Komt de komende jaren vast wel. As. donderdag heb ik het evaluatiegesprek op mijn werk. Ik weet niet of ik kan blijven. Ik heb het gevoel dat mijn collega die mij ingewerkt heeft mij eruit wilt werken omdat ze zelf in financiele problemen zit en 1 à 2 dagen extra moet werken per week. Ik vind het erg spannend!!
JA!!! Ik ben primark fan! straks als of het vakantiegeld eris of de kinderbijslag ben ik er weer het is een beetje ver weg, maar ben er al een aantal keer geweest, maar wel zonder man en zonder kinderen! Oftewel lekker met vriendinnen, en schoonzus. Mag ik vragen hoeveel je woog? en hoeveel je wilt wegen? ik moet weer gaan sporten maar met de nieuwe baan van mijn man waarin hij avonddiensten en de week daarna dagdiensten heeft word aerobics wel weer onhandig. afijn zal eens bellen of het om de week op een ander tijdstip kan ofzo. Trouwens........ik ben weer gestopt met de pil, niet dat ik er waarschijnlijk zwanger van wordt meer om maar vast te ontpillen, een derde willen we toch en stel dat ik tegen augustus een cry kan laten terugplaatsen zit ik al weer in mijn eigen cyclus. best spannend ik denk dat er zonder pil niks gebeurt maar......je weet maar nooit! Haha! Zo net konijnenhok schoon gemaakt samen met zoonlief. die gespaard had voor konijntjes....nah ja niet mijn hobby maar ach. nu maar eens een lekker bakkie zetten! Fijne dag!
Hoi dames, Ben weer even een tijdje niet hier geweest. We zijn zondagnacht bij de hap geweest met milan. Hij bleef schreeuwen en greep constant naar zijn oortje. Nu blijkt dat hij een middenoorontsteking heeft en hebben we antibiotica gekregen. Ik hoop dat het heel snel over is. Vannacht heeft hij eindelijk na 4 weken doorgeslapen tot 6.30uur. Dinsdag moeten we terug voor nacontrole. @raldaellen, wat spannend zeg!! haha daar moet je echt niet te vaak komen bij de primark. Hier ligt hij ook niet naast de deur. Er zou binnenkort eentje in Heerlen de deuren openen. Nu gaan we naar Luik. @ambon, super zeg van Jada! Heel veel succes vandaag, ik ga duimen dat je mag blijven!! Ik heb voor moederdag een mooie bos bloemen gekregen en een klein canvaslijstje met daarop zijn handafdrukje.
raldaellen, ik woog 75 en nu 69,5. Ben 5,5 kg kwijt in 4 weken!! Het gaat dus de goede kant op. Ik heb eigenlijk geen streefgewicht. Ik ben maar 1.61cm. Ik wil ermee door gaan zolang ik mij er goed bij voel. Vroeger (toen ik nog jong was ) woog ik rond de 58 kg. Ik ben al een tijdje niet in de sportschool geweest. Ik probeer 2x per week te gaan hardlopen met de buurvrouw en ik probeer 2x per week op zolder een intervaltraining te doen van Jillian Michaels (30 days shred). Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1 - YouTube. Hier ben je alleen maar een finessmatje en 2 dumbells/flesjes water voor nodig. Ik ben fitter geworden en heb meer uithoudingsvermogen. Wat spannend dat je weer gestopt bent met de pil. Je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Het kan wel eens anders gaan dan je denkt. Wij willen zoals we er nu over nadenken volgend jaar voor een 2e gaan. Ik heb een spiraal en hoef dan niet te ontpillen. Het lijkt mij best leuk om konijnen te hebben. Volgens mij hebben deze dieren niet veel verzorging nodig? Of heb ik dat mis? Dees, wat zielig voor Milan! Knapt hij alweer een beetje op? Leuk moederdagkado heb je gekregen. Ik heb ook nog geen gipsafdruk van handen en voeten. Lijkt mij toch leuk om dat voor vaderdag te geven. Ojee, de kleine is wakker geworden. Even een flesje geven. Ik kom dit weekend nog wel even verder schrijven. Fijne Pinksterdagen gewenst!
nee konijnen hebben niet zo veel verzorging nodig. elke dag voer, en schoon water een keer in de week schoon hok, ach en djenn wou ze dus die verzorgt ze. onder toeziend oog ja, best wel wennen geen pil meer haha! was toch zomaar al ruim twee jaar niet meer ongesteld geweest en verdorie daar was het weer gister....en moet zeggen had het NIET gemist... Die interval training ga ik eens bekijken en proberen Je weet maar nooit of het werkt. ik ben 1,72 en weeg op het moment 73 kg. ik kom van 68 kg. maar das voordat ik moest prikken met de ivf enzo. Jullie goede pinksterdagen gehad? Wij hadden hier ribs en blues, foei wat een lawaai....niet mijn feestje haha! Nou ja deze week jarig, een bruiloft, koffie visite en af en toe nog maar eens werken
raldaellen, werd je dan ook niet ongesteld in de stopweek of slikte je gewoon steeds door? Ik werd 6 weken na de bevalling alweer ongesteld en heel heftig bloedverlies. Daar kon geen tampon tegenop. Nu na een jaar is het bijna net weer als vroeger. 2 dagen normaal-heftig, 2 dagen minder tot niks. Ben altijd blij als het weer voorbij is. Wanneer ben je jarig? Nog plannen die dag? Ik hoef alleen maar morgen en vrijdag te werken. Heerlijk zo'n weekje. Wel jammer dat het nog steeds geen mooi weer is . Donderdag had ik het evaluatiegesprek en ik krijg geen contract bij cardiologie omdat ze denken dat deze afdeling te complex voor mij is. Er is nog zoveel te leren en die tijd willen ze mij niet geven. Ik kan nog voor hun werken tot na de zomervakantie als ik dat wil zodat ik nog meer werkervaring kan opdoen. De dingen die ik al goed onder de knie heb mag ik blijven doen maar ze laten mij nu geen nieuwe dingen meer leren. Wel jammer omdat de andere collega's er meer dan een jaar over hebben gedaan en ik het binnen 3 maanden moest doen. Ik heb er nu wel vrede mee, voel nu ook geen druk meer van bovenaf. Ik wil binnenkort een gesprekje hebben met de mevrouw die de planning maakt voor de invalpool. Misschien dat ik van mijn 3 werkdagen al 1 dag ergens anders kan worden ingezet zodat ik alvast kan rondkijken en ervaring kan opdoen bij een andere afdeling. En dan de overige 2 dagen tot over de zomer nog bij cardiologie. Zaterdag hadden we verjaardag van mijn broertje. Gingen we bbq-en. Was erg gezellig. Gisteren zijn we naar de dierentuin geweest. Jada vond het geweldig om die dieren uit haar boekje nu in het echt te zien. Ze wou overal wel blijven staan in haar buggy. Vandaag een proefritje gemaakt met een andere kleine auto. Die kleine auto van ons zou binnenkort te veel gaan kosten, zoals distributieriem vervangen, lekke uitlaat laten maken en nieuwe banden erop + APK. Dat was die auto lang niet meer waard en dus waren we sinds vorige week op zoek naar een andere. We vonden die kleine van vanmiddag goed rijden en we konden onze oude autootje inruilen dus de keuze was niet moeilijk. Volgende week kunnen we hem al ophalen. Dees, heb jij nog wat leuks gedaan afgelopen dagen? Hoe is het met Milan?
Nee, ik slikte de cerazette, dat is de pil die met borstvoeding mag, moet zeggen was een prettige pil, die heeft geen stopweek, en mag je meteen doorslikken, sommige krijgen wel doorbraakbloedingen, maar hier heerlijk helemaal niets Maar houd het nu in dat je dan na de zomervakantie weer werkeloos bent? Dat is dan wel vervelend! Wel raar dat jij alles in een paar maanden moet weten, en de rest er een jaar over mag doen, niet echt eerlijk en dus ook niet reeel.... Er begint er eentje zich behoorlijk te vervelen in de box, ik schrijf vanmiddag als hij plat ligt nog even verder
@ambon, wow super!!! Oh ik moet ook echt wat doen maar neem me er gewoon de tijd niet voor. Ik ben na de zwangerschap door alle stress bijna 7kg bijgekomen. Zit nu op 83kg met een lengte van 1.75cm. Voelde me prettiger met 69kg. En jij doet dan die intervaltraining en cambridge, knap hoor!! Balen zeg dat je geen contract krijgt. En dan na de zomervakantie op zoek naar iets anders? Wat voor een auto krijgen jullie? @Raldaellen, een drukke week voor de boeg dus?! bleeggh wou dat ze dat konden afschaffen die ongesteldheid. Nu mag ik niet klagen. Ik slik de pil altijd door. 1 keer in het halfjaar stop ik een week om alle "rotzooi" het lijf uit te laten. Ik moet de pil doorslikken vanwege mijn endometriose, geen pretje. Volgende week moet ik naar de gyn om te kijken hoe het er mee staat. Vandaag met Milan naar de dokter geweest en alles is in orde. Longetjes zijn weer schoon, oortjes zijn in orde, alleen keeltje was nog wat onrustig maar dat kon met dit weer zei de dokter. We hebben gelukkig vannacht weer doorgeslapen. Gisternacht heeft hij bij oma geslapen en de hele nacht doorgeslapen. We hebben hem voordat wij gingen slapen weer terug onder de dekentjes gelegd. Want meneer lag bijna met zijn hoofd tegen het hoofdeinde aan. Hij pakte Bumba erbij en legde die onder zijn hoofdje neer. En sliep verder, we moesten hem vanochtend om 8uur wakker maken Zijn tandjes willen niet echt vlotten. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat ze door moeten komen, maar zijn 1e tandje is pas half door. Ik ga hem verzorgen en in bedje stoppen nu.
hoi meiden, ik krijg geen contract bij cardiologie (24 uur op papier bij cardiologie) maar heb nog altijd mijn 0-urencontract bij de flexpool van het ziekenhuis. Ik vond het ook niet eerlijk, maar had het idee dat een collega mij weg wilde hebben omdat ze zelf meer dagen wil werken ivm financiele problemen. Vrijdag ga ik even naar die vrouw toe van de flexpool om te vragen wat voor mogelijkheden er nog zijn voor mij. Onze 2e auto was nu een fiat sceicento en we krijgen straks een reanault twingo. 2 jaar jonger en iets groter. Het is alleen voor hier in de buurt te rijden met slecht weer. Met mooi weer ga ik wel op de fiets met haar. Maar het is fijn om die vrijheid te hebben. Wat fijn dat het weer goed gaat met Milan en dat hij goed slaapt. Wij hebben vannacht weinig slaap gehad. Jada was elke 2 uur wakker. Niet omdat ze honger had. Misschien weer verlatingsangst?!?!