Zo hehe, eindelijk weer even tijd Druk, druk, druk. en met wat....tja, van alles gisteren bruiloft gehad van een vriendinnetje, in Almere, prachtige bruid gezellig feestje, maar ja wel laat thuis, vandaag druk met huis opruimen en schoonmaken taart bakken, boodschappen doen. Morgen jarig Djenn doet de hele tijd al geheimzinnig haha! volgens mij vind hij dit spannender dan moederdag. Hoe is het met jada slaapt ze al weer wat beter? Hoe was het gisteren bij die vrouw? nog wat wijzer geworden? Dees 8 uur!!! Wow....uitslapen geblazen Haha! hoe is het nu met hem? Yoaz begint steeds meer te praten, mama, bal, djenn, klaar, daar, en hij zegt de hele dag vriendelijk: hai! zwaaien, klappen, het boze bolletje, handjes omhoog, enz. gezellig hoor! Hij heeft me van de week uit boosheid geslagen, hij deed iets wat niet mocht, dus pakte hem op en zei dat het niet mocht, keek hij even heel bedondert, en toe haalde hij uit! Haha! de held dus ik mopperde op hem, trok hij een pruillip, en kwam hij me knuffelen. fijn weekend!
Gefeliciteerd Raldaellen!!! Ik wens je een hele mooie dag!! Oeps een kleine bokser...hihi Hier ook al gehad van milan en idd dan pruillipje erachteraan en knuffel. @ambon, ik hoop zo voor je dat ze wat kunnen betekenen voor je. Hoe is het met Jada, slaapt ze weer door? Kan best verlatingsangst. Maar kan ook de 13-15 maanden sprong zijn. Ze maken nu natuurlijk zo'n enorme sprongen en nemen zoveel in zich op. Milan slaapt gelukkig weer door. Ik denk dat het door de antibiotica en de sprong kwam. Denk ook niet dat hij gaat kruipen, hij tijgert de hele kamer door en trekt zich overal aan op. Hij speelt ook op zijn knietjes...Ik heb een loopwagentje voor hem gehaald maar daar moet hij nog niks van hebben. Ja hij vindt het leuk wat erop zit. Maar staan erachter ho maar. Hij trekt dan zijn beentjes omhoog en wilt gaan zitten haha. Gisteren ben ik met hem naar de kermis geweest....nou hij heeft zijn oogjes uitgekeken hihi. Hij is in de wagen in slaap gevallen terwijl wij een mega bumba voor hem gewonnen hebben. Toen hij wakker werd en bumba naast zich zag begon hij te krijsen van blijdschap. Daar doen we het voor!! We hebben zo een babyborrel dus ga me snel klaarmaken. Fijne zondag allemaal
raldaellen, gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad? Nog leuke cadeautjes gehad van je gezin? Leuk hè dat er steeds meer woorden bij komen. Hier ook zo. Papa, mama, bal, toetje, drinken (wat erop lijkt), daar, bel(la) = hond van mijn zus, aai(en), weg. Ze trekt steeds aan mijn oorbellen. Ook al zeg ik dat het niet mag, ze gaat gewoon door. Ze trekt mijn man ook aan zijn oor. We zeggen steeds 'zachtjes doen, aaien, aaien'. Dan doet ze dat even maar vergeet het gauw. Ze protesteert ook als ik haar luier wil verschonen. Wat een drama zeg. Haar poepluier trekt ze al weg voordat ik haar heb kunnen schoonmaken. Gisteren toen ze weer zo deed liep ik met haar naar de badkamer en heb haar op het potje gezet. Ging ze ook nog plassen!! Is het nu al tijd om haar zindelijk te maken?!?!? Loopt Yoaz al zelfstandig of heeft hij nog steun nodig? Jada zoekt nog steun, ze vindt het nog wat te eng om los te staan. Dees, ze wordt 'snachts nog 1x wakker voor een fles, verder slaapt ze tussen de middag al wat langer. Ipv 45 minuten nu 1,5 uur. En dan nog 45 minuten tussen 16 en 17 uur. Ik denk dat ze dit ook nodig heeft ivm grote sprongen in de ontwikkeling. Ik heb helaas nog niks gelezen over 13-15 maanden sprong. Wat kun je daar over vertellen? Fijn dat het weer goed gaat met Milan. Was hij zeker wel blij mee met die grote Bumba? Hoe was de babyborrel? We hebben gisteren bij Babypark nog een autostoel gekocht voor in de andere auto. Jada zat daar nog in de mc maar ging steeds rechtop zitten en ik vond dat niet meer vertrouwd. We hebben nu gelijk een autostoel van groep 1t/m3 gedaan van Lief! In de andere auto hebben we één van Romer King groep 1. Maar voor deze auto zijn we klaar.
ja! We hebben een gezellige dag gehad! dank jullie wel! Vandaag prachtig weer! Heerlijk een heel stuk gefietst, zo'n 22 km. lekker aardbeien gekocht onderweg, en komkommers, paprika boontjes. lekker hoor, zo vers van het land. Yoaz vond het prachtig! een boel auto's tractors, vrachtwagens, wauw....zoveel te zien! Die ligt nu lekker "munt" in bed. Jullie nog wat gedaan met het mooie weer? of moest er gewerkt worden vandaag? Djenn die is vandaag op kamp, manlief is mee als begeleiding, dus heb vandaag en morgenochtend het rijk samen met Yoaz alleen. Yoaz loopt nog niet los, wel achter karretjes, auto's en dergelijk. hij gaat wel steeds vaker los staan, dus denk dat het niet lang meer zal duren. Dees, was er een kindje jarig voor de baby borrel, of was het gewoon voor de gezellig? Zindelijk? ik denk dat je puur geluk hebt gehad dat ze op het potje had geplast. maar goed je weet het niet. Verschonen is hier ook dramatisch, hij draait zich rond, en rond, en rond. Vandaag had hij toen hij wakker werd na zijn middagslaap, aan het behang gepulkt... heel stuk eraf! Ik boos op hem met: Wat heb je nou gedaan?? Dat mag niet hoor!! Yoaz toch! ging hij zijn handjes voor de oogjes doen en hartverscheurend huilen. toen pakte hij het papier en gooide het boos weg, met daarbij: Nee. haha, ach ze zijn zo lief!
Raldaellen, heb je nog wat leuks gehad voor je verjaardag? Ik moest helaas ma en di werken maar gisteren en vandaag is het ook wel redelijk. Ik kan lekker naar buiten toe. Wat een eind fiets je al met Yoaz!! Jada wordt ook helemaal wild als ze de fiets buiten ziet staan, of als ik met haar jas naar haar toekom, of als ze buiten een hond of poes ziet. Dan wijst ze ernaar en begint te schreeuwen!! Is Djenn alweer terug van kamp? Hoe heeft hij het gehad? Waar ging hij naartoe? Hahaha, die Yoaz is ook ondeugend met het behang eraf te halen. Probeert hij ook de flesjes open te maken die op de commode staan of kan hij daar niet bij? Ik had alles in een mandje op de commode staan maar Jada krijgt de sluitingsklepjes open, dus die staan bovenop de plank. Van de andere flesjes heeft ze nog niet door dat ze die moet draaien om te openen. Jeetje, deze 13-maandensprong is erg pittig, net als mijn meisje. Gisteren heeft ze overdag maar 30 minuten geslapen. Vannacht van 00.30 tot 4 uur heeft ze gewoeld, gehuild en gekrijst tot 4 uur. Ze is druk bezig met dingen ontdekken en zich verder te ontwikkelen en moet dat 's nachts natuurlijk verwerken. Ook zitten er nog steeds die hoektandjes en/of kiezen aan te komen maar dat duurt heel lang. Ze is erg onrustig en heeft last van verlatingsangst. Haar oortjes zien er goed uit zei de ha. Ik hoop dat deze fase gauw voorbij is voordat we echte zombies gaan worden hahaha. We moeten onze koppie op het werk er ook bijhouden. Oja, gisteren nog gewogen. Nu 8 kilo eraf in 6 weken . Ik ben blij!!
Haha! nee nog geen open gepuklte flesjes komt vast nog wel. Djenn is naar een kampeerboerderij geweest, hij heeft het erg naar zijn zin gehad, ze kwamen doodmoe terug van het weekend zijn we naar mijn zwager geweest, neefje jarig, 5 jaar geworden, zijn we blijven slapen nogal ver weg. de dag erna heerlijk naar de duinen geweest. lekker hoor! vandaag lekker4 vrij, heerlijk met dit weer!! 8 kilo..........wow..... knap!!!!!!!! hoe is het met het sprongetje?
hoi meiden, hoe gaat het met jullie? En met jullie jongens? hier gaat het heel goed. 's middags slaapt ze vaak 1,5-2 uurtjes en 's nachts slaapt ze weer door. Ze heeft er een ondertandje bij gekregen. Bij controle op het cb voor de BMRprik boog haar lijntje af naar beneden. Van gewicht en lengte was ze van -2 naar -2,5 gegaan. Van de arts van het cb moest ze minder melk drinken zodat ze wat beter zou gaan eten. Dit klopt wel. Ze eet nu al een 1/2e boterham op ipv een 1/4. 's nachts mag ze wat melk aangelengd met water of een flesje water. Maar dit is nu niet nodig. Ze mocht ook geen rijstwafels meer omdat daar geen calorieen inzit en zij die wel nodig heeft. Nu moet ze 's middags ontbijtkoek eten maar daar eet ze maar een paar kleine hapjes van. Ze is er nog niet zo gek op. Over 2 maanden moeten we terugkomen om te kijken of haar lijntje omhoog is geschoten. We hebben ons goed vermaakt de afgelopen dagen met het mooie weer. Ze verkent de hele tuin en klimpt op het ligbed en heeft in haar zwembadje gespeeld. Daarvoor even pootje baden haha. Vandaag haar loopkar buiten gezet en ze heeft er heel veel lol mee gehad. Op en neer door de tuin en later achter in het steegje. Bekijk bijlage 332777 Bekijk bijlage 332779
Hmmm......volgens mij zijn we niet meer zo fanatiek. jammer..... prachtige foto's ambon! Wat een heerlijk meisje hebben jullie! Hoe gaat het nu? met gewicht ed.? Hier ook alles goed! toe aan vakantie...gaan jullie nog weg? wij gaan een weekje naar Mierlo, een vakantiepark. helaas geen buitenland dit jaar. nouja dit is ook gezellig! Yoaz loopt nog niet los, maar racet wel de hele kamer door, met zijn auto's loopkarretjes, enz. haha! volgende week weer naar bureau voor de prikjes, verder deze week nog even afwachten en dan kan ik testen....ben benieuwd! Haha!
raldaellen, ik merkte het ook. Dees is ook al een maand niet wezen schrijven. Misschien te druk of ook toe aan vakantie?!?! Wat een leuke foto van je 2 jongens. Wat spannend dat jullie voor een 3e gaan! Meteen met medische hulp of eerst zonder proberen? Heb je inmiddels een test gedaan? Jada loopt ook nog niet los. Ze zoekt nog steun of 2 handjes. Zodra ik 1 hand los laat dan gaat ze gelijk op zoek naar mijn hand . Haar loopauto laat ze momenteel links liggen. Ze is veel bezig met leren praten en van tafel naar bank lopen en alles op de grond gooien. Uit de box en uit haar bed en dan zegt ze erachter aan: oh oh met veel verontwaardiging hahaha. Ik hoop maar dat het een fase is. Wij gaan 15 juli op vakantie naar Terneuzen. In een stacaravan op een vakantiepark. Dit jaar niet ver weg maar wel even van huis weg zijn. Wij hopen volgend jaar naar Ambon te kunnen gaan. Ik weet niet hoe het met het gewicht van Jada nu is. Het eten gaat wel goed op de ontbijtkoek na. Ik geef haar nu rozijntjes of een lange vinger ipv ontbijtkoek. Ik ben inmiddels 11 kilo kwijt en kan al mijn oude kleren weer aan. Scheelt weer shoppen!! Succes op het cb. Krijgt hij ook de prikjes voor BMR en hersenvliesontsteking?
Hallo dames, Sorry inderdaad een lange tijd geleden hier geweest. We hebben vakantie gehad. We zijn lekker thuis gebleven. De 1e week hebben we vrienden uit Engeland op visite gehad. We hebben allerlei uitstapjes gemaakt. Ik was wel blij dat ze weer naar huis waren...Je bent eigenlijk gastvrouw in eigen huis! En het kindje was zeer lastig...die had papa en mama volledig onder de duim. Maar buiten dat hebben we het erg gezellig gehad. De 2e week was het zo warm dat we lekker het zwembad thuis hebben opgezet en met Milan heerlijk hebben gebadderd. Alleen heeft meneer meer geslapen door de warmte dan dat hij in bad zat. Dus hebben wij er maar gebruik van gemaakt. Milan maakt supersprongen, in onze vakantie is hij gaan kruipen, loopt hij aan onze handen of via het loopwagentje. Ook is er weer een tandje door. Vind het wel super dat we dat bewust hebben mogen meemaken. Zometeen moeten we naar Nijmegen voor de controle van zijn aardbeienvlek. Deze was door de warmte helemaal dik geworden... @ambon, wow 11 kg!!! Ik begin deze week met insanity en dan proberen eerst minder te snoepen. En wat een snoepie van een dochter hebben jullie!! Super he dat ze met lopen echt nog naar je hand grijpen en dan ook echt omhoog kijken zo van laat me niet los... heb je geen kleine weegschaal waar je haar bv op kan zetten dan kan je zien met het gewicht. Maar komt wel helemaal goed. hoe is het verder met het werk? @raldaellen, stoere binkies heb je!! Kijken ook zo heerlijk ondeugend de camera in haha In eigen land is het ook supermooi. Wij gaan waarschijnlijk in september ook een midweekje weg, ook lekker in eigen land. Spannend hoor met die testen...Is de terugplaatsing al gebeurd? Tenminste als ik het goed begrepen had.... Ga snel milan een boterham geven zodat we aan onze wereldreis naar nijmegen kunnen beginnen.
Ja hij krijgt dan de twee prikjes, een in de arm en een in zijn bovenbeen. Ben benieuwd vorige keren heeft hij ruim een uur gebruld. Gebeurt dat vaker? dat de vlekjes opzwellen? Yoaz heeft er ook twee op zijn hoofd maar het is me eigenlijk nog niet opgevallen dat dat gebeurt. Wat zei de arts ervan? Vervelend soms he, kinderen van anderen! Haha! gezellig als ze er zijn....maar leuker als ze weer weggaan. wat is insanity? een sportvorm? of een dieet? Ambon, maar shoppen is toch niet zo erg Kinderbijslag is gister weer binnen gekomen dus....!! Wat lekker volgend jaar naar AMbon, heeft hij daar nog familie wonen? Nee, ik ben wel gestopt met de pil, meer zoiets van we zien wel. in september wil ik eventueel als het nog nodig is een terugplaatsing. Deze maand was het niets, maar ga er ook niet vanuit. gelukkig heb ik nog twee embryo's in de vriezer. Vanmiddag met Djenn naar de kinderfysio, voor het schrijven. ben benieuwd! Zijn medicatie is verhoogd, en warempel, ik zie mijn kind weer een beetje erin. Hij was de laatste tijd niet te hanteren, schoppen, gillen, staan op meubels, gooien, dingen stuk maken. vreselijk......heb er vele tranen om gelaten....maar goed, nu met de hogere dosis gaat het hartstikke goed! Adhd is niet alleen maar druk zijn, het is een complete gedrag stoornis. mensen denken zo gauw, ach weer een moeder die zijn kind niet aan kan. maakt me zo verdrietig....! Het is zoveel meer, dan alleeen maar druk zijn. Afijn Yoaz ligt lekker in bed, ik ga Djenn zijn matras reinigen, in bed geplast! fijne dag!
dees, wat leuk dat Milan zo snel sprongen vooruit maakt. Hoeveel tandjes heeft hij nu? Hoe ging het in Nijmegen met de controle? Is de vlek alweer wat minder dik geworden? Veel succes met Insanity. Ik doe je dat niet na. Lijkt mij behoorlijk pittig om te doen. Ik kan haar niet wegen, ik heb geen weegschaal in huis. Ik weeg mij zelf elke week bij de cambridge consulent. Ik ben bijna klaar met opbouwen van het aantal calorieen. Vanmorgen had ik hetzelfde gewicht als vorige week.
raldaellen, shoppen is ook niet erg maar wel als de kast nog vol leuke zomerkleren ligt maar alles net te klein is. Dan ben ik wel blij dat ik nu ben afgevallen, ik zit gelijk beter in mijn vel . We hopen zeker te kunnen gaan zodat Jada haar opa, ooms en tante, neefjes en nichtjes kan zien en leren kennen. Maar dan moet ik wel werk hebben. Mijn 3 maanden bij cardiologie zit erop sinds vorige week vrijdag en nu moet ik elke week wachten tot ik gebeld wordt. Mijn WW is afgelopen en ik moet nog 3 maanden werken voordat ik weer nieuw recht op WW heb opgebouwd. Ik heb gereageerd op een vacature voor medisch secretaresse bij de gevangenis in veenhuizen. Daar hoop ik op gesprek te kunnen komen. Het is wel een tijdelijke functie, wegens ziekte, maar het is niet zeker of diegene wel terugkomt. Wel spannend toch nu je gestopt bent met de pil? Je weet maar nooit!! En anders heb je er nog 2 in de vriezer Kan Djenn niet schrijven? Ik ken persoonlijk niemand met ADHD maar het lijkt mij best intensief en vermoeiend als je er mee te maken hebt. Gelukkig dat hij nu weer te hanteren is. Wat medicatie al niet kan doen hè?
Jada vermaakt zich goed met haar loopkar buiten en binnen. Aan de handjes loopt ze ook steviger en ze vindt het ook niet meer zo erg als ik af en toe 1 handje loslaat. Ze wil overal wel opklimmen. Van de week was ze al halverwege de trap. Mijn man was er gelukkig bij. Vanmorgen heeft hij een stoel voor haar gekocht en die vindt ze geweldig. Ze klimt er steeds in en uit. Voor buiten hebben we er één van plastic. Die is ook goed gekeurd. Bekijk bijlage 336204 Bekijk bijlage 336205
Ohhhh Raldaellen, wat een poppetje!! En wat een ruige stoel!! Milan stond gisteren ook al op de 3e tree van de trap. Dus gelijk daar ook een traphekje voor geplaatst. Wel spannend weer die sollicitaties. Hoop voor je dat je snel aangenomen wordt. Het is erg lastig in deze periode om een baan te vinden. Milan heeft nu 2 tandjes. Een boven en een beneden...de rest zie ik wel zitten, maar komt nog niet door.... De vlek is nu weer minder dik. De dokter was er zeer tevreden over. Voor ons lijkt hij niet kleiner te worden, maar voor hem was het een superresultaat van de betablokker. Over 3 jaar moeten we terug komen om te kijken of we een cosmetische operatie laten doen. Maar ja je weet nooit hoe hij reageert. Het kan ook vanzelf helemaal verdwijnen. Het is geen kleine vlek wat hij heeft, zo groot als een 50 eurocent-muntje. Mensen kunnen echt gemeen zijn hoor qua opmerkingen!! Het is idd zoveel meer dan druk zijn zoals je zegt. Er komt behoorlijk wat bij kijken. Je zou aan jezelf gaan twijfelen door die opmerkingen.... Niet doen Jij bent een supermama!! Zo ik ga mijn bedje induiken.....flinke hoofdpijn.
Wat een mooi kindje! en een mooie bos met haar al! Leuk he nu ze buiten spelen! zo gezellig! hier word wel alles in de mond gestopt haha, van gras tot steentjes tot happen vol zand... Yoaz is sinds kort ook errug driftig! Als hij iets niet mag zet hij meteen een schreeuw op, en schopt hij wild om zich heen, en stort zich dan theatraal ten aarde haha! Djenn kan wel schrijven maar hij schrijft erg slecht, niet leesbaar, hij doet veel op de pc op school. maar een beetje duidelijk schrijven is toch handig. wie weet helpt het, intake gehad, augustus gaan ze verder behandelen. ik ben blij met de medicatie! wat een uitkomst! ik blijf voor je duimen!!
dees, mooie stoel hè? Het is nu net een troon want we hebben het zitkussentje eruit gehaald zodat ze iets lager zit en er makkelijker op kan klimmen. Waar heeft Milan dat vlekje zitten? Ik kan me voorstellen dat als het erg zichtbaar is je het weg wilt hebben. Zelf heb ik een ooievaarsbeet op mijn rechterpols. Deze was vroeger heel duidelijk te zien maar hij vervaagt meer en meer. Ik noemde het mijn tatoeage. Jada heeft er 1 in de nek zitten, net als mijn broertje. Gelukkig kunnen meisjes hun haren laten groeien zodat het minder zichtbaar is. Zul je zien dat Milan straks alle tandjes in 1 keer zal krijgen. Ik zie hier ook wat bultjes verschijnen onderin. Afwachten maar wanneer die komen. Raldaellen, inderdaad leuk dat ze buiten kunnen spelen. Wat zul je trots zijn op je grote vent!! Deed hij het zo ineens? Of zag je het de afgelopen dagen al aankomen? Ik had gehoopt dat Jada volgende week op onze vakantie los zou lopen, leek me wat makkelijker voor haar en voor ons. Gisterenavond stond ze op bed wel 2x los zonder het door te hebben. En ze loopt heel stabiel aan de handjes maar die knop moet nog om. Of ze gaat het in 1 keer goed doen zonder te stuntelen. Dat deed ze ook met gaan zitten in de box. Ze liet zich ook niet neerploffen op de kont maar netjes door de knieen. Ik heb vorige week en deze week nog niet gewerkt in het ziekenhuis. Wel jammer, vooral omdat de WW bijna afgelopen is. Ik moet nog 9 weekjes werken voordat ik weer 3 maanden WW kan krijgen. Morgen mag ik op gesprek in de PI van Veenhuizen. Duimen jullie voor mij? Wanneer hebben jullie vakantie? Wij gaan volgende week maandag weg.
@ambon, het plekje zit op zijn onderarm, dus behoorlijk zichtbaar als hij een tshirt aan heeft. We wachten gewoon even af. We zien wel. Ja die stoel vind ik helemaal geweldig!! En tja die tandjes, we zijn al 4 nachten weer wakker. Zelf op mijn verjaardag heeft hij al om 4uur 's ochtends voor me gezongen. Ik denk dat het die "rotte" tandjes zijn. hoe was het gesprek gegaan? En een hele fijne vakantie? Gaan jullie nog weg? Wij hebben de vakantie er al op zitten. Ben al weer 4 weken aan het werk. Gaat veel te snel. Over 8 weken hebben we nog 1 week en op het einde van het jaar heb ik vanaf kerstavond t/m 5 januari vrij. Heerlijk!! @raldaellen, wow wat super van YoaZ!!! Hihi en oeps....eigen karaktertje aan het ontwikkelen. hier kent ook een meneer het woord Nee niet....en dan begint hij hier van die "vroem,vroem" geluidjes te maken....haha. Ik ben zaterdag op een paraview beurs geweest en ben bij 2 lezingen uitgekozen... wow keer op keer is het een ervaring waar me de mond van open valt. Ik heb nog een consult gehad en deze lieve meneer had alles wat hij zei bij het juiste eind. Alles wat hij vertelde klopte. hij gaf ook aan dat Milan een nieuwetijdskindje is. Dus erg veel dingen ziet. Dit kan ook een van de oorzaken zijn dat hij 's nachts schreeuwend wakker wordt. Het was reuze interessant en duurde me veel tekort..hihi hoe denken jullie hierover?
hoi meiden, was al weer terug van de vakantie afgelopen week. Wat hebben we het mooi gehad zeg!! Lekker weer, leuke dingen gedaan en een nieuwe stacaravan om te slapen. Jada is deze week gaan lopen nadat ze al een tijdje aan 1 vinger liep. Ik vind het geweldig om te zien dat het meteen zo goed gaat. Ben helemaal trots!! Raldaellen, zijn jullie alweer terug van vakantie? Dees, helaas was er in de gevangenis ineens een interne kandidaat die het natuurlijk geworden is. Nu heb ik via hetzelfde uitzendbureau afgelopen donderdag en vrijdag gewerkt bij de receptie van een zorginstelling wegens krapte door ziekte en vakantie. Deze week kan ik er maandag en woensdag ook nog werken. Dinsdag word ik in het ziekenhuis ingewerkt op de afdeling orthopedie. Hopelijk kan ik daar dan ook vaker werken.