limak lara of miracle resort?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door beautifulboys, 10 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautifulboys

beautifulboys Niet meer actief

wij hadden geboekt voor miracle resort. nu kregen we de melding niet meer met tui te vliegen maar met transavia en ipv een ochtendvlucht een avond vlucht. helemaal niet prettig met kids met slaapproblemen.

nu zagen wij dus limak lara en die heeft een vlucht om 2 uur smiddags en terugvlucht einde middag. betere tijden.en dreamliner!
    maar .. is er iemand die in beide hotels is geweest en kan zeggen of we er wel goed aan doen om om te boeken. ( we hebben mogelijkheid tot gratis omboeken)

2. Chocolatecookie

23 jul 2012
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Limak Lara schijnt heel erg goed te zijn. Kijk anders even op Zoover, de beoordelingen zijn echt heel goed.

3. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn bij limak lara geweest maar viel erg tegen. mijn man en ook andere met wie we weer terug gingen in het busje naar het vliegtuig hadden allemaal voedselvergiftiging opgelopen...

Ik ben opzich niet snel negatief over iets, maar een hotel op rhodos dat minder all in was als dit vond ik nog beter qua eten. Hotel zelf was prima, zwembaden etc ook maar we waren het erover eens nooit meer.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.879
    113
    Noord-Holland
    wij zaten naast het limak (concorde) en vonden dat er zo"n herrie van hun zwembad afkwam. harde muziek en zo"n aerobicsklasje.. dat soort dingen. ik was blij dat we daar niet live tussen zaten.

5. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik vond Limak Lara erg goed, had toen geen kinderen dus weet niet of ze foede kinderfaciliteiten hebben. Eten was erg goed. Je moet natuurlijk niet als laatste bij het buffet aankomen en eten wat er al 3 uur ligt. Je hebt er ook a la carte.
    Ik denk dat je idd beter op zoover kunt kijken omdat je daarmeer beoordelingen ziet. Nu heb je maar een paar meningen. Miracle
    ben ik niet geweest maar schijnt goed te zijn. Is dat met een andere maatschappij want op zich liggen de hotels dichter bij elkaar. Vluchttijden met charters zijn trouwens onder voorbehoud.

6. beautifulboys

beautifulboys Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Na het weekend met het gebeuren rondom Turkije Nederland besloten om om te boeken. Zonder kids had ik het wel aangedurfd maar met kids de politieke onrust in leek ons niet wijs We gaan 9 mei al.. . We hebben nu voor een rustig kleinschalig resort gekozen in Egypte . Wel wat langer vliegen maar dat is even doorbijten.nu heerst er in Egypte ook wel wat politieke onrust maar op dit moment minder als Turkije.we hebben gekozen voor marsa Alam Port ghalip dacht ik. 5 uurtjes vliegen.

Deze week even vacineren de kids :)
    En even googlen naar zonnebrand met DEET.

Deel Deze Pagina