hallo! wij zijn nieuw hier. ik dacht ik start een nieuw topic. omdat er zoveel staat beschreven maar heb idee dat dit niet helemaal bij mijn/onze situatie aansluit. wij zijn beide nieuw op dit gebied en dus zo groen als gras. our story so far: eind vorig jaar mijn vriend laten weten dat ik graag een kindje zou willen. en vroeg hoe daarin stond.. wist natuurlijk dat hij ook een kinderwens had. maar overviel hem klaarblijkelijk op het moment dat ik aangaf dat ik wou stoppen met pil.het er toen even bij gelaten(zodat hij de kans kreeg om er rustig over te denken ). daarna een aantal keer nog met elkaar over gehad en toen samen besloten om met de pil te stoppen(nov 2013). door een drukke periode zijn we nu vorige week begonnne met floiumzuur slikken. dus het gaat nu echt gebeuren.. vindt t enorm spannend. een eerste kindje.. maar nu ben ik al een aantal dagen enorm misselijk. kan dit een bijwerking zijn van de floiumzuur of is dit gewoon puur toeval ? ik hoor graag van jullie. ook van jonge mensen die ook voor hun eerste willen gaan en netzo onzeker zijn al wij. groetjes june!