Eind augustus 2014 gaan we voor ons eerste kindje :) wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kabouter24, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ik ben helemaal met de pil gestopt door hoofdpijn. Had elke maand een dag of 2 migraine, en dat was het me toch niet waard. Slik de pil al een jaar of 8 niet meer. Ik hoop dat alles loopt volgens de planning :)

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb meer dan tien jaar de pil geslikt voordat ik er mee stopte toen we voor onze eerste gingen. Moet zeggen dat zonder pil inderdaad wel fijner is. Al zitten er ook wat nadelen aan de pil:p
    Zo de eerste werkdag zit er weer op. Morgen ook aan de bak en woensdag een vrij dagje!

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat is er dan precies fijner Lana?

Ik vind het wel fijn, juist het plannen en kunnen doorslikken omdat het niet zo goed uit komt en precies weten wanneer ik ongesteld wordt. Zou ik echt missen denk ik....

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Geen hormonen in je lijf. Ik merkte dat echt wel dat je meer schommelde qua emotie bijvoorbeeld. En inderdaad had ik ook vaker hoofdpijn. En het idee dat ik nu een natuurlijke cyclus heb ipv kunstmatige vind ik ook op een of andere manier wel pprettig.al was het omdat mijn lijf straks niet hoeft te ontpitten voor als we voor de tweede gaan!

5. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb voor v altijd de pil geslikt 11 jaar altijd wel last can stemmingswisselingen toen ik ermee stopte was dat weg en zat ik beter in mn vel. Nu met spiraal ( schroef) is t ook minder maar wel andere klachten helaas. Maar hoe doen jullie dat dan?? Altijd om de vruchtbare dagen heen ofzo

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahaha nou dat vind ik niet heel betrouwbaar want ik had bij mijn dochter hele late eisprong (pas drie weken na ongi) maar vriendinnetje van mij is nu zwanger en was de eisprong aansluitend Aan ongi. Dus vruchtbare dagen is een rekbaar begrip. Hier dus met condooms.
    Ja die rot stemmingsuitslagen had ik ook met die pil, dat heb ik niet meer dus alleen dat al is pilvrij waard!!
    Wat heb je dan door de schroef (*proest* blijf het een grappige omschrijving vinden) aan klachten?

7. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Meer hoofdpijn soms duizelig moe en af en toe buikpijn. Had ik zonder anticonceptie nooit. Alleen met condooms vind dat van die ondingen ( rubbere harry's ghihi;) ) ik kijk t nog de aan met spiraal en anders eruit en ook maar met de condoom.

8. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha ja ik heb nooit een schroef gehad dus heb dat eigenlijk nooit overwogen. Het was de pil of rubbere Harry's (*proest nog harder*)

9. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Wij deden ook tijdelijk om de vruchtbare dagen heen, omdat ik een spiraal wilde laten zetten, 9 maanden later was L daar;) Super blij natuurlijk, maar dus niet echt betrouwbaar hhi.. Nu gebruiken wij dus ook maar braaf een condoom, maar ik vind het ook niks hoor! Mja het is maar tijdelijk denk ik dan maar. Ben ook jaren aan de pil geweest, had er eigenlijk niet zo heel veel last merk alleen nu wel dat het mijn libido wel een beetje beinvloede;)

10. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hahaha ja zie vlindertje voor het bewijs dat die anticonceptie methode niet werkt :)

11. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Wij hebben in december besloten om ervoor te gaan in September en ik dacht, oh dat duurt echt nog heel lang maar de tijd vliegt! Ik ben heel benieuwd. Hopelijk zijn we volgend jaar deze tijd allemaal al aardig zwanger ;)

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Jaaa dat zou wel de ideale situatie zijn als we dan allemaal met een bolle buik rondlopen :) ik help het je hopen.
    Als het aan mij. Man ligt gaan we er nu al voor. Ik ben er nog steeds niet uit. Kan september zijn maar zo ook eerder of later. Lastig soms, wanneer is nou Het moment!

13. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Zal wel leuk zijn ja, hoop ook dat we dan allemaal zwanger mogen zijn! Denk dat je vanzelf wel weet als je er echt klaar voor bent, als je echt het gevoel hebt dat je niet langer wil wachten, ben benieuwd wanneer jullie ervoor gaan:)!

14. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hihi ja dat zou wel mooi zijn ja :D

Zo nu lekker weekend!

Ff een vraagje aan jullie, zouden jullie je inenten als je naar Jamaica zou gaan op vakantie?

15. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Volgens mij is enten icm zwangerschaps wens lastig. Toen wij naar Tanzania gingen moesten wij ook aangeven of je wel of geen zwangerschaps wens hadden. Even navragen dus!

16. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh echt waar? Dus dan maar geen inentingen dan?

17. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ligt aan welke vaccinaties bij sommige is het advies om niet zwanger te worden in de eerste maand na vaccinatie. Dus het kan handig zijn om je juist nu al te laten vaccineren. Dan ben je toch save mbt evt ziektes maar loop je geen risico met zwangerschap. Maar bel anders komende week even ggd dan weet je het zeker!! Ik ben op zich wel pre vaccinatie bij zo n land! Ben je aanvullend verzekerd? Dan wordt t soms vergoed

18. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nee helaas niet dus moet het wel zelf betalen.
    Naar Dominicaanse Republiek heb ik me niet laten enten. Maar zat nu te twijfelen wil niet ziek worden op onze huwelijksreis. DTP en hepatitis A word aangeraden namelijk.

19. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik zou ggd bellen dan weet je of het een groot risico is om het wel of niet te doen. Trouwens kan je je verzekering tussentijds verhoging? Ik kon dat wel tijdens zwangerschap. Je betaald dan best wat meer premie per maand maar ik heb dat er dubbel en dwars uitgehaald!!

20. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik zou ook ff bellen ik weet ook niet wat ik zou doen.

Lekker weer of nie!!!!!
    Hier druk bezig voor V zijn feestje morgen heb er wel zin in maar ben ook wel blij als t voorbij is vanavond de slingers hangen en zijn we er klaar voor.
    Als ik er aan denk 1 jaar ik weet nog als de dag van gisteren dat hij geboren werd mis t baby soms wel ghihi

Fijn weekend allemaal!!

Deel Deze Pagina